Miután én hsz.-emről lenne szó...
A Hunter-killer értékek számítanak igazán, hiszen az tekinthető életszerű eredménynek (nem statikus cél, nem nyugodtan álló harckocsi). Az pedig azért messze van a 100%-tól, a legjobb Abrams eredmény pedig még az amerikaiak szerint is kiemelkedő volt.
Az 1000km-es tesztút lényege az ergonómia és a megbízhatóság tesztelése volt, az éleslövészeteknél az adott harckocsihoz "mellékelt", a harckocsit jól ismerő személyzet hajtotta végre.
A görög személyzetnek a tesztelésen az volt a feladata, hogy életszerű tapasztalatot szerezzen arról, milyen az adott harckocsiban a mindennapos feladatok végrehajtása - tehát ergonómiailag milyen a harckocsi...
Már bocs molni, de ez alapján a közel 100% állításom simán megáll.
A Hunter-killer értékek számítanak igazán, hiszen az tekinthető életszerű eredménynek (nem statikus cél, nem nyugodtan álló harckocsi). Az pedig azért messze van a 100%-tól, a legjobb Abrams eredmény pedig még az amerikaiak szerint is kiemelkedő volt.
Itt például számomra a legérdekesebb a "görög személyzet" vagyis az, hogy nem az adott haditechnikára kiképzett harckocsizók, hanem "épp aki ott volt" görögök kezelték a rendszereket...
Az 1000km-es tesztút lényege az ergonómia és a megbízhatóság tesztelése volt, az éleslövészeteknél az adott harckocsihoz "mellékelt", a harckocsit jól ismerő személyzet hajtotta végre.
A görög személyzetnek a tesztelésen az volt a feladata, hogy életszerű tapasztalatot szerezzen arról, milyen az adott harckocsiban a mindennapos feladatok végrehajtása - tehát ergonómiailag milyen a harckocsi...