T-14 Armata

A videot nézve megint csak annyit tudok írni hogy hatalmas ez az Armata erre nem lehet egyszerűen felugrani mint a t-90 -re.
 
;) :)

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Pár dolog, amit leszűrtem. A sebességmérő 85 km/h-ig van skálázva, de az utolsó szegmens nincs "bekötve", tehát valószínűleg kb. 80 km/h lesz a végsebessége. Aztán amit még megértettem (a feliratozást használva, angolra fordítással, már amikor épp hajlandó volt megjeleníteni a feliratot...), hogy az alkatrészek készítésénél már használnak 3d nyomtatást is, illetve beszéltek még a spéci festékről, ami polimeralapú és a radarhullámok visszaverődését erősen csökkenti bizonyos hullámhossztartományok esetén.
 
CIFU írta az SG fórumon.

Remélem nem haragszik meg ha ezt itt is megosztom mert én és sokan mások nem járnak az SG fórumra .



"Érdekes interjú a Zabaston egy ex-uralvagonzavod alkalmazottal. Bevallom nem vagyok benne száz százalékig biztos, hogy ez nem valami ellen-propaganda, de azért érdekes dolgokat mond:

-Állítása szerint a T-14 / T-15 Armata járművek iszonyatosan félkész állapotban leledznek, mindegyik alapvetően csak arra lett felszerelve, hogy a Vörös téren fel tudjon vonulni.
-Lőtéren nem hajtott még végre éles lövészetet a T-14, csak az UVZ saját teszt lőterén.
-Ahol az automata töltő hiányosságai miatt kézzel töltötték a löveget.
-Az interjúalany állítása szerint az UVZ állapota kritikus, az Indiai T-90S megrendelést öt éve teljesítették, azóta mindössze az Algériai megrendelés futott be, amelyet pár hónap alatt teljesítettek, és innen kb. vége. Az egyetlen kvázi-megbizatás a (T-72B(3) és T-90) harckocsik nagyjavítása, de míg egykor 800 járművet kellett karban tartani egy évben, most 130-150 jön maximum.
-Állítása szerint az Armata elég rossz konstrukció, a "hagyományos" T-72/T-80/T-90 esetében egy aknára futáskor legalább a toronyban tartózkodóknak volt esélye, az Armata esetében itt nincs ilyen, mivel mind a testben, elől foglalnak helyet. (Itt már kicsit rángattam a szemöldökömet - számtalan Abrams és Leopard 2 futott aknára Irakban és Afganisztánban, a megfelelő aknavédelemmel ellátott járművek esetében általában még sérült sem volt a személyzetben - Cifu).
-Az interjú szerint sokszor hónapokig csúszik a fizetés, ráadásul még a képzett, gyakorlott szakembereknek is csak 15-20 ezer rubel a fizetésük (~68-91 ezer forint)."
 
Nálam az armata tanknál a lemezes torony zavar .amit egy 30mm ágyú lebont róla .

Azért mennyivel másabb a t-90ms ami az oroszoknál t-90m lesz :cool:

11246701_894281193973193_3868765376972684900_o.jpg
 
  • Tetszik
Reactions: Nagy Csaba
A lemezes tornyot nem írnám le. Ajánlom figyelmedbe a lemez acélok és az acél öntvények szilárdsági paramétereit. Lesz majd csodálkozás. Arról nem beszélve, hogy lemezből olyan rétegrendet csinálnak, amilyet akarnak (lásd plattírozás).
 
Üdvözlök mindenkit most regisztráltam. Nem tudom volt-e már ez a videó, de itt 2 armata megadja magát.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Üdvözlök mindenkit most regisztráltam. Nem tudom volt-e már ez a videó, de itt 2 armata megadja magát.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Ennek van története szépen leírva ha visszakeresed akkor már megérte regisztrálni.Jah az első hivatalos bemutatón volt.
 
Okés, köszi akkor majd átböngészem jobban ha lesz időm. :)
A lényeg az,hogy az HM rah
ragaszkodott a felvonuláson a sorozott katonákból álló kezelőkhöz akiknek a kiképzésé alig jutott idő(a gyár a saját mérnökeit akarta értelemszerűen)emiatt az egyik Armata(a tank)rendszere letiltott (vagy a váltó vagy a motor védelme miatt nem emlékszem pontosan)mindent és ez vezetett a leálláahoz.A vége az lett,hogy egy méenök beült és hipp-hopp elindult a vas.
 
A lényeg az,hogy az HM rah
ragaszkodott a felvonuláson a sorozott katonákból álló kezelőkhöz akiknek a kiképzésé alig jutott idő(a gyár a saját mérnökeit akarta értelemszerűen)emiatt az egyik Armata(a tank)rendszere letiltott (vagy a váltó vagy a motor védelme miatt nem emlékszem pontosan)mindent és ez vezetett a leálláahoz.A vége az lett,hogy egy méenök beült és hipp-hopp elindult a vas.
A nagy büszke felvonulásra meghagyhatták volna még a gyár embereit.
Ezek a tankok teljesen új legénységet kaphatnak vagy a "régebbi" típusokról képzik át őket és azok kapnak új legénységet? Ha már "csúcstechnológia" akkor a tapasztaltabb legénység logikusabb lehet.
 
A nagy büszke felvonulásra meghagyhatták volna még a gyár embereit.
Ezek a tankok teljesen új legénységet kaphatnak vagy a "régebbi" típusokról képzik át őket és azok kapnak új legénységet? Ha már "csúcstechnológia" akkor a tapasztaltabb legénység logikusabb lehet.
Miért vársz olyan emberektől - legyenek bárhol is a világon - konstansan logikus döntéseket, akiknek 20 éve egy beosztottja sem mond/hat ellent?
 
  • Tetszik
Reactions: endre
Egyébként az eset nem a felvonuláson , hanem a főpróbán történt 2015 május 7-én.
 
YPkTy.jpg


Amikor ezt a képet láttam, nekem is pont ez jutott eszembe, hogy durva nagy ez a tank.
Magas lett szerintem. Főleg oldalról husisabb célpontot nyújt emiatt. Kérdés az, hogy vajon előnyére fog-e válni az, hogy senki nincs a toronyban? Legénység is karcsúsodott. Ha kiütnek egyet, főleg ha kettőt közülük hamarabb harcképtelenné válik a tank.