Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Igen, leszámítva kb mindent. De nem akarod ezt elengedni? Mert nagyon nagyon nem igaz. A T-72es egy új páncélformulás autotöltős T-62 evolúció ha már minden áron őst keresel neki.és amúgyis a T-72-es az nem más, mint egy lemásolt és jelentősen módosított T-64A, leszármazott.
Ajánlom az MS-1-et az tuti az őse.Igen, leszámítva kb mindent. De nem akarod ezt elengedni? Mert nagyon nagyon nem igaz. A T-72es egy új páncélformulás autotöltős T-62 evolúció ha már minden áron őst keresel neki.
Igen, leszámítva kb mindent. De nem akarod ezt elengedni? Mert nagyon nagyon nem igaz. A T-72es egy új páncélformulás autotöltős T-62 evolúció ha már minden áron őst keresel neki.
Az UFP is 1 : 1-ben olyan volt, mint a T-64-esé, sőt a komplett teknő is.
sima T-64-hez képes nagy az eltérés.
Lényegtelen, hogy mire asszociálsz, mert a T-64 az a 115 mmes alapmodell.T-64-es alatt a T-64A-ra asszociálok, a 115 milis alapmodellt nem kedvelem.
csak @kamm kedvéért
az alábbi mű fordítása amit beküldtem
http://otvaga2004.ru/na-zemle/na-zemle-1/bm-1945-1965_01/
és egy kis ízelítő belőle
Az üzemek, és fejlesztőirodák álltal kifejlesztett obijektumokhoz rendelt számtartományok
Számtartomány Vállalkozás neve 1-99 Gorkij Autógyár (GAZ), Nyizsnyij Novogrod (Gorkij) (1960 után új jelölési rendszer) 100-199 Uráli vagongyár (Uralvagonzavod), 183-as számú üzem. Nyiznyij Tagil 200-299
800-849Leningrádi Kirov Üzem (LKZ) Szentpétervár (Leningrád). Az első tartomány a harckocsikhoz, a második a rakétarendszerekhez 300-349 Uráli Szállítási és Tervezési Üzem (UZTM) Jakatyerinburg (Sverdlovsk) (1959-ig az UTZM 100-130-ig terjedő számokat használt a fejlesztés alatt álló objektumok megjelölésére) 350-399 Minszki Traktorgyár (Minszk) (1959 után kiosztott számok tartománya) 400-499 Kharkovi közlekedésmérnöki üzem (KhZTM, V.A. Malisheva vagy 75. számú üzem) Kharkov 501-549 Rubszovszki Gépgyár Rubszovszk (1959 után kiosztott számok tartománya) 550-599 Miticsi Gépgyártó Üzem (MMZ) Miticsi Moszkvai kerület 500
600-649Omszki Közlekedésmérnöki Üzem (174. számú üzem) Omszk 650-699 Kurgan Gépgyártó Üzem (KMZ) Kurgan 700-799 Cseljabinszk Kirov (traktor) üzem (ChKZ, ChTZ) Cseljabinszk 850-899 Moszkvai Autógyár (ZIS, ZIL) Moszkva 900-999 Sztálingrádi Traktorgyár (később Volgogradi) (STZ, VgTZ) Volgograd (Sztálingrád) 1000-1050 Kutaiszkij Autógyár Kutajszkij
A T-54 prototípusa obj 137 ha jól emlékszem. Most akkor lesd meg, az melyik FEJLESZTŐ iroda termékeAz Uralvagonzavod úgy működik, hogy először lemásolnak valamit, pl. T-54-es
Melyik dokukban?Orosz dokuban is a T-72-es, és a T-80-as mind a T-64-es alternatív / egyenesági modelljei.
Lényegtelen, hogy mire asszociálsz, mert a T-64 az a 115 mmes alapmodell.
A T-54 prototípusa obj 137 ha jól emlékszem. Most akkor lesd meg, az melyik FEJLESZTŐ iroda terméke
Melyik dokukban?
Csakhogy az obj jelölések 45 után egyértelműen jelzik, mi melyik tervezőirodához tartozik. A T-54 UVZ. És lényegtelen mit ír az angol wiki, meg a nyugati források, mert tökéletesen, egyértelműen, és teljes pontossággal jelzi a tervezőirodát az, h obj 137.A világháború alatt a Harkovi gyárat Cseljabinszkba és Nyizsnyij Tagilba költöztették át.
Eleve az obj 167ből indult az obj 172 fejlesztése, aminek a modern páncélelrendezéssel szerelt változata obj 172M lett. De néha nem ártana elkezdeni azon gondolkodni, hogy hogy nézett ki a szovjet ipar felépítése.Alapmodellnek alapmodell, de egymás mellé állítva a T-64A egy teljesen újratervezett gép, a nulláról.
Eleve az obj 167ből indult az obj 172 fejlesztése, aminek a modern páncélelrendezéssel szerelt változata obj 172M lett. De néha nem ártana elkezdeni azon gondolkodni, hogy hogy nézett ki a szovjet ipar felépítése.
Te hol élsz? Erről megkérdezheted a feleségemet, aki az egyik minisztérium hosszú nevű Főosztályán dolgozik. Lehet, olyat mondana neked erről, amit nem tennél zsebre. Nagykabátban ült ma is az irodában (ráadásul az ő irodájuk a legmelegebb), plédeket kaptak, hogy azzal takarják be magukat. Semmilyen elektromos fűtőtestet nem használhatnak, a telefon töltőket is csak rövid ideig dughatják be a dug. aljzatba.Haha.. általánosságan sehol sincs 18 fok.. Ilyen időjárás mellett fütés nélkül a legtöbb helyen 20-23 fok van az irodákban..
T-64-es alatt a T-64A-ra asszociálok, a 115 milis alapmodellt nem kedvelem.
1967.A T-64A az mikor lett megvalósítva, prototípus szintjén ?
Gyakorlatilag nem volt. Az egy előszéria volt.És a 115 milis T-64-es mettől meddig volt ?
És a 115 milis T-64-es mettől meddig volt ?