T-80 harckocsik. 20 év harci szolgálat külföldön.
A:S.Jefremov írásának fordítása, aki OAO "Specmas" veteránja (korábban a leningrádi Kirov gyár)
Amikor 1976-ban elkezdték a gázturbinás hajtóműves (GTE) T-80 harckocsik sorozatgyártását a leningrádi Kirov-i gyárban, nagy mobilitásuk és gyorsaságuk miatt La Manche-csatorna” -nak nevezték őket. mivel kiszámolt idő alatt oda értek volna a Franciaországot Angliától elválasztó szoroshoz.
Azonban eddig gyakorlatilag semmilyen információt nem publikáltak arról, hogy csapatainkat T-80-as harckocsikkal látják el külföldön, a Német Demokratikus Köztársaság (NDK) és a Lengyel Népköztársaság (Lengyelország) területén. Főleg a harckocsik speciális kiképzéssel és intenzív szolgálattal összefüggő működtetéséről volt szó, amely folyamatos harckészültséget igényelt a potenciális ellenség közvetlen közelében.
Ennek a szolgáltatásnak a sajátosságairól és az iparági szakemberek szerepéről külön témában lehetne beszélni. Elmondható, hogy ezekben az években a Védelmi Ipari Minisztérium (MOP) és a Honvédelmi Minisztérium (MO) megállapította a katonai felszerelések szolgáltatás -karbantartásának elveit, amelyek most újjáélednek, és meghatározták a gyümölcsöző munka módszereit a harckocsik fejlesztése és tökéletesítése érdekében. Ez különböző módon történt, de a cél ugyanaz volt - a legmagasabb harckészültség elérése. Ebben a cikkben szeretném megosztani személyes tapasztalataimat és elmondani benyomásaimat, tényeken alapulva, tábornokokkal, tisztekkel és harckocsizókkall való találkozások során. Azokkal, akik a komplex és összetett katonai harcászat műveletét tanították és tanulmányozták/tanulták - egy retteget harci jármű elsajátítása érdekében.
Ha van rá igény és érdeklődés akkor folytatom a fordítást.
A következő rész címe: Guten Tag, DDR
A:S.Jefremov írásának fordítása, aki OAO "Specmas" veteránja (korábban a leningrádi Kirov gyár)
Amikor 1976-ban elkezdték a gázturbinás hajtóműves (GTE) T-80 harckocsik sorozatgyártását a leningrádi Kirov-i gyárban, nagy mobilitásuk és gyorsaságuk miatt La Manche-csatorna” -nak nevezték őket. mivel kiszámolt idő alatt oda értek volna a Franciaországot Angliától elválasztó szoroshoz.
Azonban eddig gyakorlatilag semmilyen információt nem publikáltak arról, hogy csapatainkat T-80-as harckocsikkal látják el külföldön, a Német Demokratikus Köztársaság (NDK) és a Lengyel Népköztársaság (Lengyelország) területén. Főleg a harckocsik speciális kiképzéssel és intenzív szolgálattal összefüggő működtetéséről volt szó, amely folyamatos harckészültséget igényelt a potenciális ellenség közvetlen közelében.
Ennek a szolgáltatásnak a sajátosságairól és az iparági szakemberek szerepéről külön témában lehetne beszélni. Elmondható, hogy ezekben az években a Védelmi Ipari Minisztérium (MOP) és a Honvédelmi Minisztérium (MO) megállapította a katonai felszerelések szolgáltatás -karbantartásának elveit, amelyek most újjáélednek, és meghatározták a gyümölcsöző munka módszereit a harckocsik fejlesztése és tökéletesítése érdekében. Ez különböző módon történt, de a cél ugyanaz volt - a legmagasabb harckészültség elérése. Ebben a cikkben szeretném megosztani személyes tapasztalataimat és elmondani benyomásaimat, tényeken alapulva, tábornokokkal, tisztekkel és harckocsizókkall való találkozások során. Azokkal, akik a komplex és összetett katonai harcászat műveletét tanították és tanulmányozták/tanulták - egy retteget harci jármű elsajátítása érdekében.
Ha van rá igény és érdeklődés akkor folytatom a fordítást.
A következő rész címe: Guten Tag, DDR