Type 055 - kínai cirkáló osztály

Mert hanyagok a tengerészek!Puhány banda lett az egész!Bezzek az 1900-as évek elején!!Az volt a jó világ:szenelni takarítani ha valaki hibázott testi fenyítés!Majd meg tudná a sok nyápic divatmatróz.

:hadonaszos::hadonaszos::hadonaszos::hadonaszos::hadonaszos::hadonaszos::hadonaszos::hadonaszos::hadonaszos:
Nincsenek rajta tengerészek, még nem fejeződött be a gyártás. Ami meg lefolyt az oldalán az szerintem hajógyári kosz.
 
Viszont a két hajótesten van egy-egy nagy zászló. Lehet valamilyen ünnepség lesz a dupla vízrebocsátás kapcsán.
 
Dokufilm az AESA radar fejlesztéséről, ami 10 évet tartott. Van hozzá angol felirat.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: gacsat
Dokufilm az AESA radar fejlesztéséről, ami 10 évet tartott. Van hozzá angol felirat.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
De büszkék magukra, hogy harminc év késéssel össze tudtak hozni egy Aegis szerű radart.
 
De büszkék magukra, hogy harminc év késéssel össze tudtak hozni egy Aegis szerű radart.


Egyet?

A type 052D Aesa radar van

A kékes színű a Type 052D radar a másik a nagyobb zöld a type 055 romboló radarja ;)

DT6O_4TVQAAI5Fw.jpg


Akarsz még látni?

Ez pár hónapos hír !
360 fokban elforgatható kínai AESA
DUAObHhU8AAYr36.jpg

DUAObpuVwAEveSO.jpg
 
Történetesen az AEGIS-ban PESA radar van, mostanában van terben, hogy valamikor AESA-ra fogják cserélni őket. Szóval ezen a téren eléggé előretörtek.
A japánoknál is jó ideje AESA radarokat használnak az FCS-3 rendszerhez, kivéve az AEGIS rombolókat. Haditengerészetnél a világon először a japán Asagiri-osztályú rombolókon állítottak szolgálatba AESA radart 1988-ban.
 
Igen finom elekktroniksban a japanok igen othon vannak a koreaiak is es a kinaiak is... Lehet emyhen rasszista de a sargak fegyelmezetsege mindha fimomelektronika teren jelentosen hasznosul.
 
A japánoknál is jó ideje AESA radarokat használnak az FCS-3 rendszerhez, kivéve az AEGIS rombolókat. Haditengerészetnél a világon először a japán Asagiri-osztályú rombolókon állítottak szolgálatba AESA radart 1988-ban.


De a dátum biztosan stimmel?
 
Igen finom elekktroniksban a japanok igen othon vannak a koreaiak is es a kinaiak is... Lehet emyhen rasszista de a sargak fegyelmezetsege mindha fimomelektronika teren jelentosen hasznosul.

Ha vulgáris akarok lenni, akkor "lenyúlták" a "know-how"-t, az aktuális "nyugati" technológiát anno és aztán az ottani mentalitással egyből nekiálltak gyártani/feljavítani.
 
Szerintem igen. Asszem japánok csináltak először repülőgépfedélzeti AESA-t is és a saját F-15-öseikbe tették.


Húú, most tikkadt vagyok ahhoz, hogy normálisan utánanézzek, de nekem úgy rémlik, hogy a légiharcrakétájukba tettek először a világon AESA-t, nem pedig repülőbe. De simán lehet, hogy tévedek. Viszont a hajó kapcsán úgy értettem, hogy nem-e '98-ban volt?
 
  • Tetszik
Reactions: endre
Húú, most tikkadt vagyok ahhoz, hogy normálisan utánanézzek, de nekem úgy rémlik, hogy a légiharcrakétájukba tettek először a világon AESA-t, nem pedig repülőbe. De simán lehet, hogy tévedek. Viszont a hajó kapcsán úgy értettem, hogy nem-e '98-ban volt?

Na közben azért utánakukkoltam, úgy tűnik (koreai wiki, ha a fordító jól működik), hogy az 5. Asagiri már ilyet kapott.
Tehát minimum 1990-től... Hát mit ne mondjak, szép teljesítmény.
 
  • Tetszik
Reactions: endre
A lényeg, hogy ilyet nem nagyon van kitől másolni. Az első Type 052C-t 2002 táján állították szolgálatba. Tehát a fejlesztést kb akkor kezdhették el mikor a japán változat épp megjelent.
 
  • Tetszik
Reactions: Python
Miért vennének rombolót vagy cirkálót?Ha nagyon akarnák akkor rombolót rendeltek volna nem még hat SLBM-et...
Nem tudom,hogy állnak szárazdokkal de szerintem 10.000 tonnáig tudnak hadihajót építeni márpedig annál nagyobb romboló nem nagyon kell.Ami bibis az a meghajtás de ha atomosra csinálják akkor szándékon kívül nincs akadája.
 
  • Tetszik
Reactions: fip7