Én úgy emlékszem, hogy az A4-eseket a svédek vissza adták a németeknek.
Vagy most már nem csak az A4-esek mennének?
Az is lehet. Bár szerintem nekik se A4-es van. Lehet végül modernebb vasakat is kapnak az ukrik?
De tényleg, olyan ez a fórum, mint egy waldorf ovoda. Még mindig dudi hozta azt a példát nem én. Ne legyetek már ilyen szánalmasak....
Amúgy meg az Abrams és a Leopárd 2 gyártása ugyan akkor indult. Tök jó összevetési alap.
Miért Egyiptom kivételével? Azért mert nem illik bele a mondandóba? Röhejes....
Egyiptom új gyártásúakat kap. Pont.
Itt már megint nem értem a problematikát....
Leopárd 2 új gyártású kb. 800 db
M1 Abrams új gyártású kb. 1300 db
E mellet az amcsik leszállítottak kb. 1000 db felújított tankot és még 400 db-ra van vevő. Ez mind export.
Németek ezzel, hogy állnak?
Álljunk meg egy kicsit!
1. Egyrészt ti veritek a bohócot a Leopárdra, és még mindig Dudi hozta azt összehasonlítási alapnak nem én! De még ebben is elbukott a Leo...
2. Az M1-T-72-80 nem sikeres attól, hogy többet gyártottak belőle. De ti a f@szotokat mindig arra veritek, hogy micsoda siker a Leopárd mert ennyit meg annyit eladtak belőle...
Aztán amikor kiderül baszki, hogy se gyártás, se eladás szempontból a Top3-ban nincs az a szar, onnantól kezdve nem a siker mércéje az eladás.... Aham.
És akkor mégis mi a siker mércéje az agyatlan fanboyságotokon kívül? Elárulnád?
Mert a sikeres háborús bevetések száma biztos nem tartozik ezek közé a Leopárd esetén...
Csak, hogy a 889 még mindig nem igaz, hiszen olyan tankokat is beleszámoltál amik le sincsenek gyártva.... Lásd a 44 magyar Leopárdot. Itt vannak?
Kurvára nincsnek. Csak ez 845 ami kisebb, mint 862. Nálam legalábbis.
Katari tankok mind megérkeztek? Tényleg nem tudom, de ha nem az is mínusz.
Ráadásul , a te szóhasználatoddal éljek, arra veritek a bohócot, hogy egy 15 éve nem gyártott tankot sikerült utolérni darabszámban XD
És még csúsztattok is mellé, mert még így sem sikerülne a nagy bravúr XD
Szóval igen, a Leclerel végre méltó ellenfélre találtatok. Szerintem a Challenger 2-vel is vessétek össze, kirobbanó siker lesz.
De csak jelzem, hogy HH utáni új gyártású tankként, mind az M1-es (1300+ db), mint a T-90 (2000+ db) bőven a németek előtt jár.
Belpiacos gyártásban pedig a Type-96 (2500+ db) és a Type-99 (1000+ db) is megelőzi a német csodát.
De ott van hozzá hasonló darabszámban a Leclerc (860) és a Merkava III is (780 db). És ezeket 15 éve nem gyártják....
Persze ilyenkor mindig kiderül, hogy nem attól sikeres egy tank, hogy mennyit vettek belőle a nagyvilágban, vagy mennyit gyártottak. Ez csak addig számított, amíg azt hittétek, hogy a Leopárd vezet ebben, miközben egy középszerű valami, ebben is.
Ne terelj! Össze vissza hablatyolsz, megint.
Maradjunk a tényeknél az ilyen hasra ütött számok helyett:
- A Leclercből 794 darabot gyártottak összesen. Ebből is az exportra ment 388 (+46 vontató) darab NÉMET MOTORRAL és NÉMET VÁLTÓVAL volt csak hajlandó átvenni az EAE !!! Mert olyan jó a francia? Az UAE-ben nem volt méltó ellenfele a németnek, csak német meghajtással, korrupcióval. Bezzeg a németnek "szerencséje van", hogy húsz országba vették meg a termékét?!
- Ráadásul még ezt is csak vaskos (kb. 200 millió $-os) korrupcióval! https://corruption-tracker.org/case/the-leclerc-uae-affair,
- A Challenger meg éppen most vált "szar német" RM 120 L55A1 ágyúra...,
- Van forrásod a 780 Merkava III-ra? Talán összesen gyártottak ennyit, de akkor gondolom a Leopard 1-is számolható..., ha már mennyiség.
- A Leopard 2-ből összesen kb 3600 darabot gyártottak, ami kevesebb, mint fele az M1 Abrams-nek, viszont messze több ország döntött a Leopard mellet, mint bármilyen kortárs nyugati harckocsi mellett. Mai napig gyártják, folyamatosan fejlesztik, fegyverzete (RM), alváza (KMW) az európai fejlesztések alapja.
Ezek szerint szinte minden nyugati harckocsiban van valami német, ráadásul az értékesebb, használhatóbb részük. (fegyverzet, motor, erőátvitel).
A Leopard 2 annyira középszerű, hogy a legtöbb országban eladott nyugati harckocsi, minden más fejlesztő hozzá méri magát, minden más fejlesztő kénytelen rá támaszkodni valamiben, amiben meg nem akar, az általában nem sikerül (motor, erőátvitel, ágyú). Aztán lehet magyarázkodni, hogy jó az, csak nincs szerencséjük...
Vagy fikázni a németet.