Olyan érzésem van, hogy direkt nem akarod érteni amit írok.Azért remélem az megvan, hogy azért, mert ki lett matekozva, hogy kb. mennyi teljesítménye van a Castor 30-nak, és eszerint állították le előbb vagy utóbb az Antarest, AZTÁN a Cygnus meg saját üzemanyagából fixálta a pályáját? És ha már az a téma, hogy hogyan boostoljuk újra az ISS-t, akkor talán nem jelenteném ki ekkora arccal, hogy "rohadtul nem számít", mennyi üzemanyag marad a Cygnusban.
Mivel eddig nem olvastam tőled, megelőlegzem, hogy csak ártatlan félreértés ez a csörte, és nincs baj az értelmi képességeiddel.
A Cygnusnak kerestem alternatívát
Az Ariane62 kapcsán megemlítettem, hogy képességben és még árban is alkalmas lenne az Antares leváltására amire te elkezdesz dobálózni azzal hogy miért nem mérvadó a standard ár amivel csak azt bizonyítod, hogy eddig nem olvastad a topikot és csak osztod az észt,
Post in thread 'Űrkutatás' https://forum.htka.hu/threads/urkutatas.1156/post-1070847
idekeverted a kifutó Atlast aminek gyakorlatilag már nincs relevanciája.
Amit az Atlas upper stage-ről irsz igaz, csak, az esetek döntő többségében nincs szükség az extra képességre, és erre írtam, hogy ugye még a szilárd hajtóanyagú fokozat is ellátta a feladatát.
És igen, rohadtul mindegy amit írsz a Cygnus üzemanyag szintje kapcsán is, hiszen a jövőben nem az Antares pláne nem az Atlas fogja felvinni.
Tedd fel magadnak a kérdést, befér-e a Cygnus a SpaceX fairing alá? Segítek, Fairing-el együtt beférne.Egyébként meg bravo, idecibáltad az Antares 110 fairingjét, csakhogy az Enhanced Cygnus az 135 cm-rel
Na ez remek, találtunk egy kereskedelmi indítást, amihez minden jel szerint kell az extra képessègű upper stage!Ugyan még nem indult, de egyik ViaSat-3 a tervek szerint azon fog idén. (Másik meg egy Falcon Heavyn, harmadik meg egy Ariane 6-on).
Ez ugyanakkor továbbra sem változtat azon a megállapításon, hogy az esetek kb 95%ban bőven elég egy olcsóbb egyszerűbb verzió is.
Az elektronika fejlődésével egyre ritkábban látni a benga nagy műholdakat, ha csak nem valami katonai hírszerző kémműholdról van szó, de már ott is látszik a tendencia, és egyre több állami megrendelést visz el a SpaceX.
Ismételten ha kicsit visszaolvasolvastál volna, tudnád, hogy a cég kapott pár éve pénzt egy hosszabb Fairingre és egy függőleges integrációt kiszolgáló épület építésére is.
Post in thread 'Űrkutatás' https://forum.htka.hu/threads/urkutatas.1156/post-1081300
Van jobb képességű, szélesebb terhet felvinni képes rakéta a SpaceX F9-nèl?, a válasz igen. Az F9 pont attól telitalálat, hogy képességeiben egy nagyon jól optimalizált, nem utolsósorban újrahasználható hordozó.
Taxizhat az ember Ferrarival ami gyorsabb, vagy egy kisbusszal is ami egyszerre több utast is szállít, az utak többségére azonban egy hybrid Toyota bőven elég, és sokkal gazdaságosabb.