Az SN9 raptor fail után Musk maga mondta, hogy hiba volt nem 3motorral indítani a landing burnt, majd az egyiket leállítani azonnal amint sikeres a gyujtás, szoval szerintem ez uj protokol.Eleve nem nagyon hallottunk olyan tervet, hogy valamelyik SN többször is repülne (még).
Tippre amúgy itt nem tervezésről van szó: a rendszer automatikusan reagál a változókra, feltehetően okkal indult be mindhárom hajtómű: úgy látta a rendszer szükségesnek.
Az injectorok szerepe nem elsősorban a minél tökéletesebb keverék előállítása az ideális égéshez? A különbség meg inkább a használt üzemanyagra vezethető vissza, mert a Merlin esetében a folyékony kerozint kell 'porlasztani', addig a Raptornál az égéstérbe már gáz érkezik. Az adagolásnál a szűk keresztmetszet inkább a turbópumpák megfelelő tartományban való működtetése lehet, és pont itt a legkomplexebb a Raptor a full flow staged combustion cycle megoldás miatt.A kemény landolásból amúgy én továbbra is azt tippelem, hogy a finom tolóerő-adagolás terén vannak gondok, egyszerűen nem olyan jól adagolható a Raptor, mint a Merlin (ami annyira nem meglepő, mert a Merlinnél pont ezért használtak pintle-injectort-t, a Raptornál más megoldást használnak, az un. coaxial swirl injector-okat).
De alighanem Musk idővel elárulja majd a valódi okot.