A főnök szerint nincs baj.

A motorok második bekapcsolása 250,04 másodpercig tartott. Az impulzus 14,59 m / s volt.A mostani pályemeléssel egyelőre jó eséllyel kint vannak a vízből.
Ha végig a manőverhajtóműveket kell használniuk, az jelent egy kb. tíz százalékos üzemanyagfogyasztás növekedést, de ez valószínűleg még belefér.
Ezzel egy kis időt is nyertek.A motorok második bekapcsolása 250,04 másodpercig tartott. Az impulzus 14,59 m / s volt.
Orbitális paraméterek:
Orbitális periódus: 90,17 perc;
Pálya dőlésszöge: 51,64 fok;
Minimális pályamagasság: 230,43 km;
Maximális pályamagasság: 364,86 km.
Ilyen teljesítményre képes lennének a manőverező fúvókák? Ez inkább main engines troust-nak tűnik.
Ez 0.05m/s2 gyorsulás. Kb. 4 DPS fúvóka elég hozzá.A motorok második bekapcsolása 250,04 másodpercig tartott. Az impulzus 14,59 m / s volt.
Orbitális paraméterek:
Orbitális periódus: 90,17 perc;
Pálya dőlésszöge: 51,64 fok;
Minimális pályamagasság: 230,43 km;
Maximális pályamagasság: 364,86 km.
Ilyen teljesítményre képes lennének a manőverező fúvókák? Ez inkább main engines troust-nak tűnik.
Egy másik oldal mai posztja: 22 июля. МЛМ "Наука" над Венгрией около 22:06 по местному времен.Van valami roppant bájos abban, amikor egy Londonban élő magyar videóját egy magyar oldalon a VK-ról linkelik...

Dátum | Fényesség | Kezdete | Legmagasabb pont | Vége | Átv. típusa | ||||||
(mag) | Idő | Alt. | Az. | Idő | Alt. | Az. | Idő | Alt. | Az. | ||
| júl. 23. | -2,6 | 21:31:06 | 10° | NyÉNy | 21:34:23 | 44° | É | 21:37:38 | 10° | KÉK | látható |
| júl. 23. | -3,9 | 23:08:01 | 10° | NyÉNy | 23:11:25 | 88° | DDNy | 23:11:44 | 72° | KDK | látható |

Megadjam Rogozinnak Musk telefonszámát? Ő felmenne egy Tesla Szpésziksszel és bebikázná...Az tiszta, hogy nincs +üzag. a Progresszben, de az Zarjaban lennie kell.
Biztos lehet visszafele is tölteni....talán.
Nagy durranás lehetne ha így meg tudnák oldani!
Remélem a manőver hajtóművek beindulnak!


Miskolcra ISS átvonulás.

Megnéztem, bár szakadozottan felhős volt az idő.Miskolcra ISS átvonulás.
��
Dátum Fényesség Kezdete Legmagasabb pont Vége Átv. típusa (mag) IdőAlt. Az. IdőAlt. Az. IdőAlt. Az. júl. 23. -2,621:31:06 10°NyÉNy 21:34:23 44°É 21:37:38 10°KÉK látható júl. 23. -3,923:08:01 10°NyÉNy 23:11:25 88°DDNy 23:11:44 72°KDK látható
A fejléc kicsit odébb csúszott, de kis odafigyeléssel értelmezhető. Pl 23:11:25-kor a legmagasabb pont 88 fok.
Itt viszont meg kell adni az észlelő koordinátáit.
Heavens-Above
Satellite predictions and other astronomical data customised for your location.www.heavens-above.com
Nem teljeden logikátlan, mivel az utaszállítók utasai sem lesznek repülősök.![]()
Döntött a kormányzati szerv: az űrturisták nem űrhajósok
Attól, hogy valakinek pénze van és odafönt repked, még nem tekinthető asztronautának – mondta ki az amerikai Szövetségi Légügyi Hivatal (Federal Aviation Administration, FAA).m.hvg.hu
Dátum | Fényesség | Kezdete | Legmagasabb pont | Vége | Átv. típusa | ||||||
(mag) | Idő | Alt. | Az. | Idő | Alt. | Az. | Idő | Alt. | Az. | ||
| júl. 24. | ? | 21:48:40 | 10° | NyÉNy | 21:50:43 | 37° | ÉÉK | 21:52:14 | 15° | KÉK | látható |
| júl. 25. | ? | 21:58:18 | 10° | NyÉNy | 22:00:27 | 58° | ÉÉK | 22:01:12 | 32° | K | látható |
| júl. 26. | ? | 22:07:33 | 10° | NyÉNy | 22:09:43 | 70° | DDNy | 22:09:48 | 68° | D | látható |
| júl. 27. | ? | 22:16:31 | 10° | Ny | 22:18:03 | 28° | NyDNy | 22:18:03 | 28° | NyDNy | látható |
| júl. 28. | ? | 22:25:24 | 10° | NyDNy | 22:25:56 | 13° | NyDNy | 22:25:56 | 13° | NyDNy | látható |
| júl. 29. | ? | 20:58:50 | 10° | NyÉNy | 21:01:00 | 62° | DDNy | 21:03:01 | 11° | DK | látható |
| júl. 30. | ? | 21:06:38 | 10° | Ny | 21:08:35 | 28° | DDNy | 21:10:13 | 12° | DDK | látható |
| júl. 31. | ? | 21:14:24 | 10° | NyDNy | 21:15:43 | 14° | DNy | 21:17:00 | 10° | D | látható |
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..