Tudom, viszont a nyelv hozza a mértékegységet. Ez csak egy gondolat volt a hozzászólásomba, zárójelbe is lehetett volna tenni. Nem kell többet belegondolni.Hogyan jön a nyelvtanulás a használt mértékegységekhez...?
Szezon és fazon.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Tudom, viszont a nyelv hozza a mértékegységet. Ez csak egy gondolat volt a hozzászólásomba, zárójelbe is lehetett volna tenni. Nem kell többet belegondolni.Hogyan jön a nyelvtanulás a használt mértékegységekhez...?
Szezon és fazon.
Nem.Tudom, viszont a nyelv hozza a mértékegységet.
A faszt ! Már bocs ! De 8 UAZ és 4 níva után soha többet nem jöhetnek a portára ! Szép volt jó volt de pont elég volt belőlük !Kell!
Imádom, az uaz polgári verziója, faék, örök élet +1 nap.
Imádom / imádtam a stílusát , történelmi és valóság hűségét ! A legjobb kalandregény író szerintem . Az összes könyve megvan ép múlt héten fejeztem be (3 esti olvasással) az uccsó könyvét A holló szava-t ! Pont tegnap este adtam oda egy öreg vadászbarátomnak akinek így szerzek sokszor örömet mert megvenni nem tudná , könyvtárba pedig a rossz lába miatt már nem tud menni !Meghalt Wilbur Smith író...
Életének 88. évében szombaton hunyt el váratlanul
Wilbur Smith dél-afrikai író halálhírét hivatalos weboldalán jelentették be. Az MTI által idézett rövid közlemény szerint fokvárosi otthonában, váratlanul hunyt el. 1933-ban Zambiában (akkori nevén Észak-Rodéziában) született. 18 hónaposan megtámadta a malária, de túlélte.
Édesanyja példáját követve, rengeteget olvasott, falta a kalandregényeket. Saját honlapja szerint a vágy, hogy írjon, először akkor jelentkezett, amikor újságíróként akart tudósítani a dél-afrikai változásokról.
Apja nem olvasott, az írást bolondériának tartotta, ezért vonakodva bár, de adóellenőr lett. Akkor kezdett el mégis írni, amikor első házassága, 24 évesen válással végződött. Nappal hivatalnok volt, éjjel írt.
Első regényét 1964-ben publikálta, When the Lion Feeds (Amikor az oroszlán zabál) címmel. Miután eladták a filmjogokat, rájött, már regényíróként is építheti karrierjét. Azt vallotta magáról, hogy hisz a jó győzelmében a rossz felett, és abban, hogy a szeretet mindent legyőz.
![]()
Egyetértek én is imádtam a könyveit......Imádom / imádtam a stílusát , történelmi és valóság hűségét ! A legjobb kalandregény író szerintem . Az összes könyve megvan ép múlt héten fejeztem be (3 esti olvasással) az uccsó könyvét A holló szava-t ! Pont tegnap este adtam oda egy öreg vadászbarátomnak akinek így szerzek sokszor örömet mert megvenni nem tudná , könyvtárba pedig a rossz lába miatt már nem tud menni !
Egymaga többet tett Afrikáért mint az összes világszervezet együtt !
Nyugodjon békében ! BAJATE , BAJATE !
És mit használsz helyette ami jobb?A faszt ! Már bocs ! De 8 UAZ és 4 níva után soha többet nem jöhetnek a portára ! Szép volt jó volt de pont elég volt belőlük !
Attól függ mire ! Vadászni , területet bejárni , erdészkedni L300-volt az első nyugati de nem ogréknak való nagyon szűk elől , utána 10 évig toltam egy saját L200-at fullra emelve amit az első féltengely engedett BF KM2-vel mindenre is jó volt ! Hajtottam mellette Pajeszokat , Land Criusert jó gumival azok is jók voltak ! A verseny autóm egy 98-as rövid Pajesz volt , 3500 V6 benzin , L200 futóművel hátsóhíddal , levegős difizárral , fullra feltekert futóművel , polietilén szilentekkel , Kayaba oda-vissza gázos verseny teleszkóppal , 33" KM2-vel , na ez mindent tudott ! Most Hiluxom van a mindennapokra és egy Terrano II vadászni . Volt szerencsém gyakorlatilag minden épeszű és őrült terepjáróhoz , az orosz vasak azért legendásak mert nem félti senki se így beleverik mindenhová . Viszont attól még alul motorizáltak , ráadásul benzinesek(erdőn qrva nagy hiba forrás) , szar a fékjük , gyengék az alkatrészek , kényelmetlenek és nagyon nem biztonságosak (borultam és ütköztem is velük jó , hogy élek ) . Mégis a legnagyobb bajom a megbízhatatlanságuk , annyit kulcsoltam őket a leglehetetlenebb szitukban , hogy a gondolatuktól is hányok !És mit használsz helyette ami jobb?
...hát akkor a leírás alapján min 120 kg vagy....Attól függ mire ! Vadászni , területet bejárni , erdészkedni L300-volt az első nyugati de nem ogréknak való nagyon szűk elől , utána 10 évig toltam egy saját L200-at fullra emelve amit az első féltengely engedett BF KM2-vel mindenre is jó volt ! Hajtottam mellette Pajeszokat , Land Criusert jó gumival azok is jók voltak ! A verseny autóm egy 98-as rövid Pajesz volt , 3500 V6 benzin , L200 futóművel hátsóhíddal , levegős difizárral , fullra feltekert futóművel , polietilén szilentekkel , Kayaba oda-vissza gázos verseny teleszkóppal , 33" KM2-vel , na ez mindent tudott ! Most Hiluxom van a mindennapokra és egy Terrano II vadászni . Volt szerencsém gyakorlatilag minden épeszű és őrült terepjáróhoz , az orosz vasak azért legendásak mert nem félti senki se így beleverik mindenhová . Viszont attól még alul motorizáltak , ráadásul benzinesek(erdőn qrva nagy hiba forrás) , szar a fékjük , gyengék az alkatrészek , kényelmetlenek és nagyon nem biztonságosak (borultam és ütköztem is velük jó , hogy élek ) . Mégis a legnagyobb bajom a megbízhatatlanságuk , annyit kulcsoltam őket a leglehetetlenebb szitukban , hogy a gondolatuktól is hányok !
Tehát lehet nosztalgiázni meg katonásdit játszani viszont a helyükön kell kezelni őket .
Ülésfűtést is szeretnék mégÉn a mai napig ellennék egy modernizált kocka ladával.
-Csöndesebb, gazdaságosabb motor
Nem kell a sok flic flanc, hogy A-ból B-be elmenjek. Tudom, igénytelen állat vagyok, mert nem kell tacsszkrín hibrid.
- légkondi
- elektromos ablakok
- kényelmesebb ülés.
![]()
Jol meg kell nézni, mert náluk előfordul gyönyörű nő, akirol aztan simán kiderülhet, hogy nem igazán az...Ha kiválaszthatom, hogy melyik brazil nő legyen az akkor vállalom, hogy egy évig etetem és "játszok vele" (szigorúan a nővel)![]()
Természetesen egy általam választott orvos igazolná a hölgy "női mivoltát"Jol meg kell nézni, mert náluk előfordul gyönyörű nő, akirol aztan simán kiderülhet, hogy nem igazán az...
az nekem most sincs. Mondjuk néha tényleg jó lenneÜlésfűtést is szeretnék még![]()
Azzal már kibékülnék de a verseny súlyom volt annyi vagy 25 éve ! LOL Tudod az ogre nem karácsonyfa dísz !...hát akkor a leírás alapján min 120 kg vagy....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Elpuhult melegvizben dusolók vagytok...az nekem most sincs. Mondjuk néha tényleg jó lenne![]()
Attól függ mire ! Vadászni , területet bejárni , erdészkedni L300-volt az első nyugati de nem ogréknak való nagyon szűk elől , utána 10 évig toltam egy saját L200-at fullra emelve amit az első féltengely engedett BF KM2-vel mindenre is jó volt ! Hajtottam mellette Pajeszokat , Land Criusert jó gumival azok is jók voltak ! A verseny autóm egy 98-as rövid Pajesz volt , 3500 V6 benzin , L200 futóművel hátsóhíddal , levegős difizárral , fullra feltekert futóművel , polietilén szilentekkel , Kayaba oda-vissza gázos verseny teleszkóppal , 33" KM2-vel , na ez mindent tudott ! Most Hiluxom van a mindennapokra és egy Terrano II vadászni . Volt szerencsém gyakorlatilag minden épeszű és őrült terepjáróhoz , az orosz vasak azért legendásak mert nem félti senki se így beleverik mindenhová . Viszont attól még alul motorizáltak , ráadásul benzinesek(erdőn qrva nagy hiba forrás) , szar a fékjük , gyengék az alkatrészek , kényelmetlenek és nagyon nem biztonságosak (borultam és ütköztem is velük jó , hogy élek ) . Mégis a legnagyobb bajom a megbízhatatlanságuk , annyit kulcsoltam őket a leglehetetlenebb szitukban , hogy a gondolatuktól is hányok !
Tehát lehet nosztalgiázni meg katonásdit játszani viszont a helyükön kell kezelni őket .
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..