Valaki segítsen már nekem, mert hiányosak az ismereteim, a KC-390 bevezetése óta hány hónapot állt a gyártósor megrendelés hiányában? Mert a mostani végítélet hangulat alapján elég sokat és ez az oka az alacsony darabszámnak.
A másik pedig amiről több adatot szeretnék kérni, hogy ezzel a rendelés számmal a brazil légierő hanyadik lesz a katonai transzport listán a világban? És a mostani Gripen E számmal hanyadik lesz vadászrepülők száma alapján a rangsorban?
Nos, akkor értetlenül állok a kategorikus kijelentések előtt nem tőled, hanem más fórumlakóktól, hogy a gép megreked kis darabszámnál és ők ezt látják.
"Már látom a jövődet. Hát kurva sötét, kéne egy kis fény!" (Ősi Vogon Boszorkányok Jóslata)
Nos, akkor értetlenül állok a kategorikus kijelentések előtt nem tőled, hanem más fórumlakóktól, hogy a gép megreked kis darabszámnál és ők ezt látják.
"Már látom a jövődet. Hát kurva sötét, kéne egy kis fény!" (Ősi Vogon Boszorkányok Jóslata)
Amúgy a KC-390 2110 km-re tud vinni 23 t terhet, ami a maximum terhelése is egyben.
Magyarországnak nem is kell nagyobb távolságba szállítani - ha pedig mégis, akkor van utántöltési lehetőség.
"The FAB currently operates a fleet of five KC-390s, with another seventeen units on order. These aircraft have already exceeded 5,000 operational flight hours, which is more than 600 flight hours per year for each aircraft, with a mission accomplishment rate of 97%, demonstrating exceptional productivity in the category. The aircraft has already been selected by two NATO nations, Portugal, and Hungary." (April 2022)
Amúgy a KC-390 2110 km-re tud vinni 23 t terhet, ami a maximum terhelése is egyben.
Magyarországnak nem is kell nagyobb távolságba szállítani - ha pedig mégis, akkor van utántöltési lehetőség.
Azért az mindenkinek tiszta gondolom, hogy olyan mintha 8 db AN-26 gépünk lenne kb és "kicsit" fejlettebb ruciba. An26 5500kg max hasznos teher KC-390 23000kg max hasznos teher
Pontosan. A tavolsagokat meg mar egyszer kitargyaltuk, de athozom ide is, hogy egyertelmu legyen...
26 tonnaval (maximum egy tomegu, koncentralt szallitmany) 2600 km a max range:
23 tonnaval (max payload, ha nem egyetlen targy) mar kicsit jobb, 2,820 km a hatotav, de ezzel pl Timbuktuig mar nem jutna el:
Ha tenyleg beszallunk a Mali-buliba, akkor az Operation Barkhane fo reptere Niger fovarosa - Niamey -, ami tobb, mint 4000 kilometer meg Paparol is, oda azert egy korrekt 16-18 tonnaval meg elmegy:
From 1967 to 2005, the Royal Air Force (RAF) recorded an accident rate of about one Hercules loss per 250,000 flying hours.[3] United States Air Force Hercules (A/B/E-models), as of 1989, had an overall attrition rate of 5 percent as compared to 1 to 2 percent for commercial airliners in the U.S., according to the NTSB, 10 percent for B-52 bombers, and 20 percent for fighters (F-4, F-111), trainers (T-37, T-38), and helicopters (H-3).[4]
Már bocs, de nem megyek bele parttalan vitába, mert ha epét hánytok akkor is ék felségjeles KC-390 lesz. Megmondtam már az elején.
Majd ha problémák lesznek vele azt is le fogjuk írni. Azt is, hogy igazatok volt.
De addig ez a nyöszörgés szánalmas.
Az amerikai katonai repiparon kívül is 'van élet', bármilyen hihetetlen is!
Contrato inicial previa visa 28 aeronaves, no valor de R$ 7,2 bilhões, mas já houve uma redução, para 22; FAB diz que uma "imprevisibilidade orçamentária" é o motivo para a redução