[BIZTPOL] Nyugat-Európa és Észak-Európa (Európai Unió)

Bullshit.

Így jó?
Hát, nem vitted túlzásba.

Idézek a cikkből: "a piaci szereplők által finanszírozhatatlannak ítélt – adócsökkentési program hatalmas pénzügyi felfordulást okozott".
A program 45 milliárd fontról szólt, ami kevesebb mint a UK GDP 2 %-a.
Nem kevés, de hogy finanszírozhatatlan? Ez mese.

Beállsz te is a mesemondók táborába?
 
Mindenki a bogarakkal foglalkozik, de errol az EU-s torvenytervezetrol hallott valaki? Eleg ijesztoen hangzik, ha igy valosulna meg:

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Tema: Oregebb epuleteknel 2030-tol egyszeruen megvonnak a lakhatasi engedelyt mert/ha nem eleg "zold"-ek...
 
Mindenki a bogarakkal foglalkozik, de errol az EU-s torvenytervezetrol hallott valaki? Eleg ijesztoen hangzik, ha igy valosulna meg:

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Tema: Oregebb epuleteknel 2030-tol egyszeruen megvonnak a lakhatasi engedelyt mert/ha nem eleg "zold"-ek...

Szerintem nem működhet, egyszerűen nincs annyi "zöld" ház, lakás, és nem lesz 7 év alatt sem.
 
Szerintem nem működhet, egyszerűen nincs annyi "zöld" ház, lakás, és nem lesz 7 év alatt sem.
Majd "atveszik" cegek az epuleteket, amik garanciat adnak majd az EU-nak, hogy x even belul kizolditi. Aztan/vagy a garanciaval akar kozben is berbeadja.

Sima ugy, ugy lenyulni ingatlant, letorni az erteket, hogy mar elore ki van talalva "ki menti meg" ezeket az epuleteket bagoert. Aztan meg termeli a haszont.

Mar reg azt a strategiat latom, hogy ne legyen az embereknek magantulajdonban epulet. Mindenki legyen alberletben...
Ez erre csak egy "huszarvagas" mert tul lassunak itelik ezek szerint a folyamatot...

Engen nagyon felhaboritana, ha ezt tenyleg igy megcsinaljak. Nekem ez mar kilepo ok az EU-bol. Nem semmizhet ki emberek tomeget, nem teheti tonkre eletek, generaciok munkajat egy senkihazi haszonleso korrupt burokrata.

Akkor mar inkabb sz@rni a shengenbe, meg ez egesz kuplerajra... :hadonaszos:
 
Mindenki a bogarakkal foglalkozik, de errol az EU-s torvenytervezetrol hallott valaki? Eleg ijesztoen hangzik, ha igy valosulna meg:

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Tema: Oregebb epuleteknel 2030-tol egyszeruen megvonnak a lakhatasi engedelyt mert/ha nem eleg "zold"-ek...
Mit gondolsz miért volt a népszámlálásban lakás-adat gyűjtés?
 
Mindenki a bogarakkal foglalkozik, de errol az EU-s torvenytervezetrol hallott valaki? Eleg ijesztoen hangzik, ha igy valosulna meg:

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Tema: Oregebb epuleteknel 2030-tol egyszeruen megvonnak a lakhatasi engedelyt mert/ha nem eleg "zold"-ek...
Megköszönnénk, ha a hülyeséget nem itt terjesztenéd..
Senki nem fogja elvenni a lakásodat, max nem adhatod el vagy adhatod ki - de egyfelől a felújítást támogatja az állam/EU, másfelől csak az adott ország leglerobbantabb épületeit célozzák, harmadrészt meg tagállami hatáskör, hogy hogyan bünteti a nem-felújítást.
Az már csak bónusz, hogy mindössze egy energiahatékonysági szintet kell lépni 2030-ig egy A-F-ig terjedő skálán, szóval erősen kétlem, hogy bárki bele fog szakadni a felújítás költségeibe.
 
És pl. 2001 -ben miért volt lakás adat gyűjtés? Nagyon régóta gyűjtenek adatokat a lakásokról. Nem kell minden hülyeséget azonnal elhinni.

A 2001 -es lakás kérdőív:
Lehet, én s a család akkor a déli félteken voltunk huzamosabb ideig, úgyhogy az kimaradt. De akkor se örülök neki mert ehhez semmi közük másrészt pont ezen adatok alapján fognak kibaszni az emberekkel. Már elkezdték eu szinten rá erőltetni az országokra az elektromos gépjármű baromságot, s jön a többi soronkövetkező disztópikus klíma kontroll intézkedés. Legalábbis annak aki bentmarad az eu-ban
 
Már elkezdték eu szinten rá erőltetni az országokra az elektromos gépjármű baromságot,
Az egyik kollégám 2021 őszén vett egy Teslát. Most azzal bosszant bennünket, hogy ha otthon tölti a kocsiját, akkor 8 Ft. / km az üzemanyag költsége. Nekem meg 42-48 Ft. / km. Ha lenne rá pénzem, nem kellene erőltetni hogy vegyek egy elektromos autót. :D
 
  • Tetszik
Reactions: Nagy Csaba
igazság szerint kb II. József óta van ingatlanfelmérés is


Ezek is ingatlanfelmérés alapján született jóindulatú dolgok voltak, II. Jóska meg pont a magyarok iránti végtelen elfogadásáról ismerten hogyne mérte volna fel a betelepítendő sváboknak a jussot?
 
Mindenki a bogarakkal foglalkozik, de errol az EU-s torvenytervezetrol hallott valaki? Eleg ijesztoen hangzik, ha igy valosulna meg:

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Tema: Oregebb epuleteknel 2030-tol egyszeruen megvonnak a lakhatasi engedelyt mert/ha nem eleg "zold"-ek...
Én már rég mondom, hogy valahogy így akarják a Klaus Schwab által kiötlött "nagy újraindítást" és azon belül az ingatlanok elkobzását megoldani (ugyanis, megmondta az öreg, hogy 2030-ra a cél, hogy senkinek nem lesz semmije és mégis boldog lesz!).
Mivel a nép önként nem adná át amit megszerzett (főleg az ingatlant nem), ki kellett találniuk ilyen stikliket, amik úgymond törvényesek és a föld érdekeit szolgálja. Erre aztán ugranak a nincstelen bezöldített (behülyített) fiatalok és mint lelkes támogatók (éppen mint anno az ifjú komcsik) felsorakoznak az ügy mögött. Jól be lesznek etetve azzal, hogy azért kell kihalniuk szegényeknek (vagy azért nem fognak több alapjövedelmet kapni), mert a maradi gondolkodású szüleik nem hajlandók lemondani a házukról/lakásukról és tovább szennyezik a földet.
Lesz itt olyan generációs meg osztály ellentét (fiatalok és az öregek, vagyonosok és a többségi nincstelenek között), hogy még Mao is megnyalná az úját, ha élne, illetve a COV19-es oltott és oltatlan ellentét az csak egy hétvégi babazsúr volt ehhez képest.
Már most tömik tele a fiatalok fejét, hogy azért ment tönkre a föld mert a szüleitek, nagyszüleitek felélték. Közben meg a tüncikéző földet védő szójalegény/lány elfelejti, hogy éppen a legújabb ÁJFON 23-as van a zsebébe, amit ő hisztizett ki a felelőtlen szüleitől, na meg évi háromszor legalább repdes (mert otthon utazni az olyan snassz), plusz évente kétszer cseréli a ruhatárát (igaz nem eszik húst és szelektíven gyűjti a szemetet!). Hogy legyen habi is a tortán, pluszba még az ingatlanok árát is olyan fokon felnyomták mesterségesen, hogy esélye se legyen egy fiatalnak lakást venni. Hát csoda, ha dühös mindenkire, de főleg azokra akikre Schwab mutogat?
Jól fel van ez is építve. Mesteri, akarom mondani ördögi módon megkomponált.

De vissza, az eredeti témához.
Én mondjuk nem gondoltam, hogy ilyen drasztikus lépéssel kezdenek, azaz, hogy lakhatatlannak nyilvánítanak egy épületet, ami nem illik bele az általuk megszabott - és kedvük szerint módosítható - keretbe. Sokkal inkább arra tippeltem, hogy a zöldülés fokától függően progresszív módon terhelik környezetvédelmi adóval az ingatlant, amíg a tulaj nem bírja már kifizetni ezt a büntetőadót, hogy aztán a felgyűlt adótartozás okán, végrehajtás címén elvegyék tőle.
Úgy látszik nem aprózzák el a fiúk.

És belegondolt valaki abba, hogy egyébként mibe fog telni az EU-s törvényhozóknak úgy módosítani ezt az ingatlan megfelelési táblázatot (természetesen csakis az emberek és a föld érdekében), hogy az az ingatlan ami ma még három csillagos minősítést kapott, jövőre csak egyet, majd egyet se kapjon, hogy aztán lakhatatlanná nyilvánítsák. Van ezzel megegyező eset is az EU-ban. A kémény szabvány előírása. A 2008-ban felrakott normál kazánkémény már egy év múlva elavultnak számított, hogy aztán az is elavult legyen a 2010-es szabályozáshoz képest (minden kazáncsere új kéményt kértek, ami több volt mint maga a kazán). Ezt én személy szerint megtapasztaltam!
Nem mondom, szép világ felé haladunk. Szerintem amíg lehet, addig kell kilépni az EU-ból!
 
Az egyik kollégám 2021 őszén vett egy Teslát. Most azzal bosszant bennünket, hogy ha otthon tölti a kocsiját, akkor 8 Ft. / km az üzemanyag költsége. Nekem meg 42-48 Ft. / km. Ha lenne rá pénzem, nem kellene erőltetni hogy vegyek egy elektromos autót. :D
városban van értelme, de terepen,bányászat, fa kitermelés, Afrikában, Dél Ázsiában árú szállítás soha nem lesz elektromos alapú. Ez egy mesterséges jól marketingezet bullshit a nyugati városlakók számára. Sőt Kínában az ország néhány első és másod rangú városán kívül se nagyon próbálkozhat egy Kínai Tesla vagy Tesla copy tulajdonos
 
városban van értelme, de terepen,bányászat, fa kitermelés, Afrikában, Dél Ázsiában árú szállítás soha nem lesz elektromos alapú. Ez egy mesterséges jól marketingezet bullshit a nyugati városlakók számára. Sőt Kínában az ország néhány első és másod rangú városán kívül se nagyon próbálkozhat egy Kínai Tesla vagy Tesla copy tulajdonos
Ha a "soha" az belátható időn belült, és az "elektromos" az akkusat jelent, akkor egyetértek.
 
  • Tetszik
Reactions: LMzek 2.0 and L.O.B
Ha a "soha" az belátható időn belült, és az "elektromos" az akkusat jelent, akkor egyetértek.
:D bocsánat az általánosító kifejezésekért. De a sohát komolyan gondolom, afrikában,dél ázsiában, Oroszország keleti részében....Kínában a mai napig elég császár kori az ország nagy része....az első és másod rangú városokon kívül amit nem nagyon fényképeznek...azoknak a mai napig probléma a rendes infrastruktúra kiépítése.
 
  • Tetszik
Reactions: LMzek 2.0
+Ha csak ki nem fogy a kőolaj,földgáz, vagy természetes okok miatt felmegy az egekbe az ára...szval igaz a soha egy kicsit meredek állítás.
 
Megköszönnénk, ha a hülyeséget nem itt terjesztenéd..
Senki nem fogja elvenni a lakásodat, max nem adhatod el vagy adhatod ki - de egyfelől a felújítást támogatja az állam/EU, másfelől csak az adott ország leglerobbantabb épületeit célozzák, harmadrészt meg tagállami hatáskör, hogy hogyan bünteti a nem-felújítást.
Az már csak bónusz, hogy mindössze egy energiahatékonysági szintet kell lépni 2030-ig egy A-F-ig terjedő skálán, szóval erősen kétlem, hogy bárki bele fog szakadni a felújítás költségeibe.
1. tetszik a kiralyi tobbes ;)
2. direkt irtam,hogy meg nem hallottam errol -> "errol az EU-s torvenytervezetrol hallott valaki?"
3. kifejezetten orulok, ha valaki tiszta vizet ontene a poharba. Azt, hogy megprobaltad ertekelem is.
4. sajnos az erveidre ketkedo #29 941 megadta a valaszt. Ha egyszer valamibe "beleszabalyoznak", akkor mar azt csinalnak vele, ugy modositjak, ahogy akarjak.
5. Az ilyesmit alapvetoen a szabad piacnak kene megoldania, nem burokrataknak.

Szoval, nem panikot akarok kellteni, csak azert oda kell ezekre figyelni, mert leszalamizzak rolunk az utolso gatyat is ha felrenezunk. Ez a velemenyem...
 
városban van értelme, de terepen,bányászat, fa kitermelés, Afrikában, Dél Ázsiában árú szállítás soha nem lesz elektromos alapú. Ez egy mesterséges jól marketingezet bullshit a nyugati városlakók számára. Sőt Kínában az ország néhány első és másod rangú városán kívül se nagyon próbálkozhat egy Kínai Tesla vagy Tesla copy tulajdonos
Az elektromos autó üzemeltetési költsége sokkal alacsonyabb, mint a hagyományos benzines vagy diesel autóké. Emiatt el fog terjedni. Nyilván először a sűrűn lakott és gazdag területeken, de szerintem nem is kell hozzá túl sok idő.

Jelenleg azért használható korlátozottan, mert nincs kiépített infrastruktúra. Illetve a megszokott 500 - 700 km -es hatótáv helyett a 300 - 400 km kevésnek tűnik. Viszont az aksik folyamatosan fejlődnek, és az infrastruktúra is ki fog épülni.
 
  • Tetszik
Reactions: Laci1970