Magyarország ipara

Részben saját tulajdonú azeri kőolajmezőből a pozsonyi finomitoba. Kíváncsi vagyok évente hány hajót tudnak küldeni, fogadni. Pozsony kapacitása 5 - 6 millió tonna. 1 hajó 90.000 tonna. 10-20 hajó évente már vmi.
az-azeri-olaj-utja-590468.jpg
 
  • Tetszik
Reactions: LMzek 2.0
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

 
  • Tetszik
Reactions: LMzek 2.0
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
A műanyag tökéletesen lebomlik, ha a polimerizációnal éterkötés helyett észterkötéssel hozzuk létre. Természetes, hogy így van, hiszen a növények is lebomlanak.
A gond, hogy drága. Ez is az lesz, mert gyakorlatilag 40 évvel az után, hogy ez már létezik ezt eladjuk startupnak.
Miközben a kávékapszulát akarjuk kiváltani, ami fontos, mert nagyon kúl, és sokkal jobb mint a szemes kávé.
És megy a fejvakarás, hogy mi a baj, a modern zöld mozgalommal.
Nehogy Véletlenül magadra vedd, érdekes a hír, releváns a hír, csak pontosan az az álszent fasság, ami szokott lenni.
 
ezt hívják folyamatos gyártási minőség ellenőrzésnek..... aluminium konkrétan: MINDEN legyártott tételből (1-1 db aluminium előtermék tekercs tömege 4-10 tonna, amiből egyféle készanyag lesz) kötelező roncsolásos anyagvizsgálati teszt készül, amit a cégnek MINDEN esetben műbizonylatolni is kell..... az ehhez felhasznált öntött aluminium tuskók (ebből hengerlődik le a késztermék) MINDEN, cca 50tonnás folyékony betétjéről elemzés készül 0,05%-os összetevőkig ledokumentálva, amit a cégnek szintén műbizonylatolni kell a kiszállított késztemék esetéban..... ráadásul a kiszállított késztermék amennyiben gépjármű, egészségügyi célú, esetleg nyomástartó edény lesz majd belőle, akkor a mi műbizonylatainkra kötelező 15 év megőrzés van..... rep.gép ipari felhasználás esetében ez még szigorúbb!! összefoglalva elég homályosak az elképzeléseid a nagyipari gyártás esetében.... nálunk 200 000tonna/év öntött előtermék készül, az cca 4000 adag..... MIND elemezve műbizonylatolva..... a hengerelt részen 60 000 tonna készenyag, amiről 10 000 nél több műbizonylat születik...... jó reggelt, köszönt az ipari minőség biztosítás !!!
Persze előfordul, hogy megèrkeznek az alumínium lemezek a nagy győri autógyártó multiba.

Ránèzèsre olyan mint a 14 èves kamasz arca. :D A szèp sima lemezek helyett , egy pattanásos kamasz arca.

Ezèrt le kellene selejtezni. Hiszen alapáron 50 millás kocsi így nem nèzhet ki.

De az üzlet(borítèk karácsonykor a pezsgő mellè:D)az üzlet.:rolleyes:

Így bár a gyártás szintjèn mindenki(près/lèzer/zsb/finish/qm)jelzi ez nem lessz jó, azèrt csak használjuk fel.:D

Mikor a nèmet odakint szembesül vele, hogy 2 napnyi termelèse megy a kukába, a sor meg leáll, azèrt szól.:rolleyes:
Ès mivel látja mèg 30 napnyi ilyet legyártott a magyar, a culágernek 15 percet adnak eldönteni másnap indul e nèmetbe.:D

Szóval utánna hetekig fèltucat magyar csiszolja kèzzel 2 műszakban az alkatrèszeket, hogy mehessen a gyártás.:oops:

Gondolom itt aludt az ipari minősègbiztosítás.;)
 
Persze előfordul, hogy megèrkeznek az alumínium lemezek a nagy győri autógyártó multiba.

Ránèzèsre olyan mint a 14 èves kamasz arca. :D A szèp sima lemezek helyett , egy pattanásos kamasz arca.

Ezèrt le kellene selejtezni. Hiszen alapáron 50 millás kocsi így nem nèzhet ki.

De az üzlet(borítèk karácsonykor a pezsgő mellè:D)az üzlet.:rolleyes:

Így bár a gyártás szintjèn mindenki(près/lèzer/zsb/finish/qm)jelzi ez nem lessz jó, azèrt csak használjuk fel.:D

Mikor a nèmet odakint szembesül vele, hogy 2 napnyi termelèse megy a kukába, a sor meg leáll, azèrt szól.:rolleyes:
Ès mivel látja mèg 30 napnyi ilyet legyártott a magyar, a culágernek 15 percet adnak eldönteni másnap indul e nèmetbe.:D

Szóval utánna hetekig fèltucat magyar csiszolja kèzzel 2 műszakban az alkatrèszeket, hogy mehessen a gyártás.:oops:

Gondolom itt aludt az ipari minősègbiztosítás.;)
Idézném az általad említett “nagy győri autógyártó multi” járműgyári szerelde vezetőjét: “Te se láttál még működő gyárat belülről!”
 
Persze előfordul, hogy megèrkeznek az alumínium lemezek a nagy győri autógyártó multiba.

Ránèzèsre olyan mint a 14 èves kamasz arca. :D A szèp sima lemezek helyett , egy pattanásos kamasz arca.

Ezèrt le kellene selejtezni. Hiszen alapáron 50 millás kocsi így nem nèzhet ki.

De az üzlet(borítèk karácsonykor a pezsgő mellè:D)az üzlet.:rolleyes:

Így bár a gyártás szintjèn mindenki(près/lèzer/zsb/finish/qm)jelzi ez nem lessz jó, azèrt csak használjuk fel.:D

Mikor a nèmet odakint szembesül vele, hogy 2 napnyi termelèse megy a kukába, a sor meg leáll, azèrt szól.:rolleyes:
Ès mivel látja mèg 30 napnyi ilyet legyártott a magyar, a culágernek 15 percet adnak eldönteni másnap indul e nèmetbe.:D

Szóval utánna hetekig fèltucat magyar csiszolja kèzzel 2 műszakban az alkatrèszeket, hogy mehessen a gyártás.:oops:

Gondolom itt aludt az ipari minősègbiztosítás.;)
kérdezd meg annak a lemeznek a gyártójától, Győrbe nem szállítunk be..... Egyébbként meg hiába fölényeskedsz, ez a standard eljárás amit leírtam, ennek kell megfelelni.... az aláírt műbizonylatokért pedig a minőség ügyi vezető tartozik teljes körű felelősséget vállalni, tehát ha az előtermékünk minőségéből kifolyólag halálos kimenetelű baleset van, akár börtön is, teljes körű a büntető jogi felelőssége.... amúgy meg olyanról írsz, ami nem az adott anyag mechanikai tulajdonságaihoz tartozik, hanem a felületi minőségéhez, amire pedig tök más kávéház.... mivel mi az Európában készülő kamion alu lemez üzemanyag tankok kb 1/3-hoz szállítunk be lemez előterméket , így egy hangyányit azzal is tisztában vagyok, mik a felületi minőségi követelmények (a leg háklisabb a Mercedes és a Scania végfelhasználók).... poénkodhatsz kedved szerint, csak fingod se nagyon van a folyamatról, az azzal szemben támasztott minőségi követelményekről..... hogy konkrét legyek: a "példád" alapján az Audi szara valamilyen lemez előtermék alapján készül(ne), ennek technológiája: tuskóöntés-tuskó előmelegítés (ha kell annak homogenizálása is)-meleghengerlés (melegalakítás)-hideghengerlés- ha a technológiája megkívánja, akkor közbenső lágyítás-kész méretre hengerlés-felületi minőség szükségében zsírtalanitás-végső hőkezelés-darabolás automata soron..... egy 5-11 tonnás szalag tekercsből több száz db lemeztábla is készülhet vastagság és lemez tábla hosszúság függvényében.... az adott helyzetben soha nincs 100%-os felületi minőség ellenőrzés.... a kamion üza tankok esetében az adott hibát úgy próbáljuk elkerülni, hogy közvetlenül a darabolási művelet előtt egy öntapadós műanyag fólia bevonatot kap a lemez egyik oldala, ami részben megakadályozza a szállítás során felléphető sérüléseket karcolódásokat, és védi a felületet..... oly annyira, hogy ezt az öntapadós fóliát kizárólag akkor veszik le a felületről, amikor a tank már készre van hegesztve.... van még kérdésed?
 
ezt hívják folyamatos gyártási minőség ellenőrzésnek..... aluminium konkrétan: MINDEN legyártott tételből (1-1 db aluminium előtermék tekercs tömege 4-10 tonna, amiből egyféle készanyag lesz) kötelező roncsolásos anyagvizsgálati teszt készül, amit a cégnek MINDEN esetben műbizonylatolni is kell..... az ehhez felhasznált öntött aluminium tuskók (ebből hengerlődik le a késztermék) MINDEN, cca 50tonnás folyékony betétjéről elemzés készül 0,05%-os összetevőkig ledokumentálva, amit a cégnek szintén műbizonylatolni kell a kiszállított késztemék esetéban..... ráadásul a kiszállított késztermék amennyiben gépjármű, egészségügyi célú, esetleg nyomástartó edény lesz majd belőle, akkor a mi műbizonylatainkra kötelező 15 év megőrzés van..... rep.gép ipari felhasználás esetében ez még szigorúbb!! összefoglalva elég homályosak az elképzeléseid a nagyipari gyártás esetében.... nálunk 200 000tonna/év öntött előtermék készül, az cca 4000 adag..... MIND elemezve műbizonylatolva..... a hengerelt részen 60 000 tonna készenyag, amiről 10 000 nél több műbizonylat születik...... jó reggelt, köszönt az ipari minőség biztosítás !!!
Nem akarok beleugatni, de ha elolvasod még egyszer értelmezőn, akkor rájössz, hogy @kamm ugyan azt írta le, amit te is leírtál, hogy a gyártás során folyamatos a kontroll.
 
  • Tetszik
Reactions: honved