Persze előfordul, hogy megèrkeznek az alumínium lemezek a nagy győri autógyártó multiba.
Ránèzèsre olyan mint a 14 èves kamasz arca.
A szèp sima lemezek helyett , egy pattanásos kamasz arca.
Ezèrt le kellene selejtezni. Hiszen alapáron 50 millás kocsi így nem nèzhet ki.
De az üzlet(borítèk karácsonykor a pezsgő mellè
)az üzlet.
Így bár a gyártás szintjèn mindenki(près/lèzer/zsb/finish/qm)jelzi ez nem lessz jó, azèrt csak használjuk fel.
Mikor a nèmet odakint szembesül vele, hogy 2 napnyi termelèse megy a kukába, a sor meg leáll, azèrt szól.
Ès mivel látja mèg 30 napnyi ilyet legyártott a magyar, a culágernek 15 percet adnak eldönteni másnap indul e nèmetbe.
Szóval utánna hetekig fèltucat magyar csiszolja kèzzel 2 műszakban az alkatrèszeket, hogy mehessen a gyártás.
Gondolom itt aludt az ipari minősègbiztosítás.