Talán mert elő van készítve...A pitot cső és társai vannak letakarva. De a hangáros képen az előtte lévőn miért nincs, az passz.

Mire vannak azok a piros izék és mikor teszik rá vagy veszik le róla?Talán mert elő van készítve...

Hogy jobban lehessen làtni őket....Mire vannak azok a piros izék és mikor teszik rá vagy veszik le róla?
Ezek az RBF-es kulcstartók, meg egyéb divatcikkek nem a semmiből jöttek.Mire vannak azok a piros izék és mikor teszik rá vagy veszik le róla?
 
	
 
 









Azt ünneplik, hogy most lett pénz infracsapdákra.
Tènyleg lehet velem van a gond.
De ez most kunszt???
Vagy hogy lehetett volna ez sikertelen?
Rossz gombot nyom meg a pilóta?
Rosszúl rakják be a tölteteket a műszakiak?
Lehet azt rosszul berakni?
Tudom èn is szoktam panaszkodni, hogy nincs pl a lynxről egy normális videó.
De ez a címadás
Ez a kb 15 másodperc.
Vagy most járna le ès ellőttèk.Azt ünneplik, hogy most lett pénz infracsapdákra.
Amúgy szart sem ér: az már az Igla-klón Piuront sem tudják megtéveszteni Ukrajnában az oroszok infracsapdákkal.
Ez így nem igaz mert kb minden negyedik indítás az ami célba is talál ha infrát szórnak. Csak azt a videót nem teszik fel a netre.Azt ünneplik, hogy most lett pénz infracsapdákra.
Amúgy szart sem ér: az már az Igla-klón Piuront sem tudják megtéveszteni Ukrajnában az oroszok infracsapdákkal.
Ha jól tudom a képalkotós infrarakétákat (pl. újabb Stinger verziók, IRIS-T, Sidewinder-X és asszem a legújabb Mistral-3 is ilyen) már tényleg nem érdekli az infracsapda - nyilván Ukrajnában azért ezek ritkábbak.Ez így nem igaz mert kb minden negyedik indítás az ami célba is talál ha infrát szórnak. Csak azt a videót nem teszik fel a netre.
Így van. Köszi hogy leírtad!Ezek az RBF-es kulcstartók, meg egyéb divatcikkek nem a semmiből jöttek.

ezek a piros szalagok dugókhoz, takarókhoz, tüskékhez (safety pin) vagy sleeve-ekhez vannak madzaggal kötve és akkor szokták „bedugózni” a repülőt, ha aznap már nem repül többet (esetleg el van rakva tartós tárolásba) és elteszik aludni (postflight,vagy repülés utáni előkészítés), illetve, amint a képen látható behúzható futóműves gépeknél pl. vontatáskor is benne kell legyen.
Jellemzően hajtóművek szívócsatornáit és fűvócsöveit (gázelvezetőít), egyéb pót-,vagy hűtőlevegő beömlőket szoktak ledugózni; esetleg takarót kell rájuk húzni, de pl. fülketetőre is szoktak takarót rakni (pl Mi-8/17-esre, An-26-osra volt teljes fülkét beterítő takaró)
Aztán a következő nagy csoport a pitot-csövek, static portok, TAT-sensor (torlóponti hőmérő), illetve ugyan ezekből a standby készlet (ezek ilyen avio-s, vagy magyarul EMO-s cuccok)
Illetve ezeken a képeken a medicopteren láthatod még a rakéta-indítás szenzorok földi „fedeleit” is.
Ezeket azért kell elhelyezni a repülőgépekre, hogy ne szennyeződjenek a védett részek, illetve ne essen bele az eső, hó, porvihar, ne költözzön be a darázs, kismadár, pocok, ne fialjon bele a mókus, ilyesmi...
A becsuklásgátlók meg azért vannak (ami az általam linkelt fotón is látszik), hogy véletlenül se heveredjen le a repülő a földre, mert akkor nehéz újra fölkelteni, meg dörzsölődik az alja, azt meg nem szereti.
És akkor veszik le őket, amikor repülés előtti előkészítést csinálnak a gépen (Daily chceck), vagy Előzetes előkészítést végeznek (kb. Weekly check). Ezt pedig szerintem nem kell külön magyarázni, hogy akkor kell megcsinálni, ha aznap menne a repülő valamerre (Tehát, ha éjszakára elrakják, vagy pár napig nincs kijelölve repülésre a masina, akkor ki szokták díszíteni ily módon), illetve az előzetest meg akkor kell végrehajtani, ha az előző előzetes óta meghatározott számú naptári nap eltelt (és olyankor abban benne van a repelőtti, vagy Daily check, tehet nem kell azt is külön még végrehajtani).
És azért pirosak a szalagok, hogy ne felejtsd benne, mert abból a primer szégyenérzeten kívül nagy baj is lehet, ha úgy megy el a gép repülésre, hogy benne/rajta maradt pár ilyen cumó.
Egyébként ilyen piros fityegők a szovjet gépeken is vannak (ők [ebből adódóan mi is] a féktuskókat is pirosra festették), csak ott nem csináltak belőle öltözködési divatot
ja, most nézem, nem is tőlem kérdezted... de mostmár mind1... nem radírozom ki
 
 Szírek feletti fent van. Amraam kellett végül a 9X helyett.Ez így nem igaz mert kb minden negyedik indítás az ami célba is talál ha infrát szórnak. Csak azt a videót nem teszik fel a netre.
linket pls!Szírek feletti fent van. Amraam kellett végül a 9X helyett.
 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
					
				A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..
