Ilenkor röhögök rajtatok.serval/Griffin igen,kéne,Mbombe 4/6 meg nem.....Miközben a búr gép a jobb,minden tekintetben-és még olcsóbb isA Seval kellett volna a Gidrán hellyett.
Ilenkor röhögök rajtatok.serval/Griffin igen,kéne,Mbombe 4/6 meg nem.....Miközben a búr gép a jobb,minden tekintetben-és még olcsóbb isA Seval kellett volna a Gidrán hellyett.
Ja...biztos olcsóbb, meg a frankalifátus biztosítja az alkatrésztámogatást. A Gidránt magunknak gyártjuk...annál nem lehet jobb megoldás...(szerintem) Az AMX 10RCnek is milyen jól sikerült a hadszíntéri bemutatója....ja meg ugye a Serval egy Scorpion ( Synergie du contact renforcée par la polyvalence et l'infovalorisation)A Seval kellett volna a Gidrán hellyett.
Mièrt?A Seval kellett volna a Gidrán hellyett.
Hát majd hiszem ha látom.. A Gidránt magunknak gyártjuk...annál nem lehet jobb megoldás...(szerintem
Mert nem kell vele mókolni,és elfer benne egy raj nirmálisan, nem csak akkora nyomortanyában min ami egy BTR-ben van.
Úgy gyártjuk a Gidránt,ahogy a Lynxet-semmi lényeges alkatrész nem készül itthon hozzá.Logisztikai ellátásbiztonság szempontjábol ugyan ott vagyunk a hazai összeszereléssel,mintha törökből készre szerelve érkezne.Ja...biztos olcsóbb, meg a frankalifátus biztosítja az alkatrésztámogatást. A Gidránt magunknak gyártjuk...annál nem lehet jobb megoldás...(szerintem) Az AMX 10RCnek is milyen jól sikerült a hadszíntéri bemutatója....ja meg ugye a Serval egy Scorpion ( Synergie du contact renforcée par la polyvalence et l'infovalorisation)
nevű rendszer része vagyis akkor vehetnénk Griffont meg Jaguárt is...
Egy Serval költsége sorozatvásárlás esetén 500-700 ezer euró lehet.
Ja...biztos olcsóbb, meg a frankalifátus biztosítja az alkatrésztámogatást. A Gidránt magunknak gyártjuk...annál nem lehet jobb megoldás...(szerintem) Az AMX 10RCnek is milyen jól sikerült a hadszíntéri bemutatója....ja meg ugye a Serval egy Scorpion ( Synergie du contact renforcée par la polyvalence et l'infovalorisation)
nevű rendszer része vagyis akkor vehetnénk Griffont meg Jaguárt is...
Egy Serval költsége sorozatvásárlás esetén 500-700 ezer euró lehet.


Úgy gyártjuk a Gidránt,ahogy a Lynxet-semmi lényeges alkatrész nem készül itthon hozzá.Logisztikai ellátásbiztonság szempontjábol ugyan ott vagyunk a hazai összeszereléssel,mintha törökből készre szerelve érkezne.
Ez a qrvanagy különbség a hazai gyártás (ami nincs),és az összeszerelés között.Nekünk semmiféle alkatrészutánpótlási biztonságot nem jelent a hazai összeszerelés,mert nem hazai alkatrészbázisrol történik-importálni kell az összeszerelendő alkatrészeket.


A Serval helyett nem a Griffonra gondoltál?Mert nem kell vele mókolni,és elfer benne egy raj nirmálisan, nem csak akkora nyomortanyában min ami egy BTR-ben van.
Khm-semmilyen részegységet,alkatrészt nem fogunk bele gyártani.....Csavaralátét szintű a magyar alkatrészarány.Importálni kell minden lényeges elemét-ö9sszeszerelés,nem helyi gyártás.Alkatrészutánpótlás szempontjábol ugyanúgy külfőldi függés van,mintha külföldön is lett volna összeszerelve.És csak annyit gyárthatunk,amennyi alkatrészkészletet kapunk a gyártáshoz......
Sorold már fel az alkatrészbázis gyártási helyeit......Az USA,No,Cz,Tr,stb-mennyi a Hu feliratú alkatrész arány?????????Minimális.Nem fogod tudni Negant meggyőzni, hogy akár csak egy csavart is gyártunk bele... vagy bármibe. Csőgyártás.
Nem, az nagyobb.A Serval helyett nem a Griffonra gondoltál?
És az cél volt amikor vásárolták?Mert nem kell vele mókolni,és elfer benne egy raj nirmálisan, nem csak akkora nyomortanyában min ami egy BTR-ben van.
Azért néz ki úgy ahogy.És az cél volt amikor vásárolták?
A váltó meg a kupplung itthon keszül (allison van benne) meg a felfüggesztésben van magyar beszállítóKhm-semmilyen részegységet,alkatrészt nem fogunk bele gyártani.....Csavaralátét szintű a magyar alkatrészarány.Importálni kell minden lényeges elemét-ö9sszeszerelés,nem helyi gyártás.Alkatrészutánpótlás szempontjábol ugyanúgy külfőldi függés van,mintha külföldön is lett volna összeszerelve.És csak annyit gyárthatunk,amennyi alkatrészkészletet kapunk a gyártáshoz......
Sokadxra-ez a rohadt nagy különbség a hazai gyártás,és az összeszerelés között.Az alkatrészbázis származási helye.
50 milliárd a gyár. Legyart 400 darab kb. 100 millióba kerülő járművet 4 év alatt. Azaz a járgányok értéke 40 milliárd. Ez biznisz , csak nem tudom kinek. Vagy félreértés van a fejemben?
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..