Mert nem kell vele mókolni,és elfer benne egy raj nirmálisan, nem csak akkora nyomortanyában min ami egy BTR-ben van.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Mert nem kell vele mókolni,és elfer benne egy raj nirmálisan, nem csak akkora nyomortanyában min ami egy BTR-ben van.
Úgy gyártjuk a Gidránt,ahogy a Lynxet-semmi lényeges alkatrész nem készül itthon hozzá.Logisztikai ellátásbiztonság szempontjábol ugyan ott vagyunk a hazai összeszereléssel,mintha törökből készre szerelve érkezne.Ja...biztos olcsóbb, meg a frankalifátus biztosítja az alkatrésztámogatást. A Gidránt magunknak gyártjuk...annál nem lehet jobb megoldás...(szerintem) Az AMX 10RCnek is milyen jól sikerült a hadszíntéri bemutatója....ja meg ugye a Serval egy Scorpion ( Synergie du contact renforcée par la polyvalence et l'infovalorisation)
nevű rendszer része vagyis akkor vehetnénk Griffont meg Jaguárt is...
Egy Serval költsége sorozatvásárlás esetén 500-700 ezer euró lehet.
Ja...biztos olcsóbb, meg a frankalifátus biztosítja az alkatrésztámogatást. A Gidránt magunknak gyártjuk...annál nem lehet jobb megoldás...(szerintem) Az AMX 10RCnek is milyen jól sikerült a hadszíntéri bemutatója....ja meg ugye a Serval egy Scorpion ( Synergie du contact renforcée par la polyvalence et l'infovalorisation)
nevű rendszer része vagyis akkor vehetnénk Griffont meg Jaguárt is...
Egy Serval költsége sorozatvásárlás esetén 500-700 ezer euró lehet.
Úgy gyártjuk a Gidránt,ahogy a Lynxet-semmi lényeges alkatrész nem készül itthon hozzá.Logisztikai ellátásbiztonság szempontjábol ugyan ott vagyunk a hazai összeszereléssel,mintha törökből készre szerelve érkezne.
Ez a qrvanagy különbség a hazai gyártás (ami nincs),és az összeszerelés között.Nekünk semmiféle alkatrészutánpótlási biztonságot nem jelent a hazai összeszerelés,mert nem hazai alkatrészbázisrol történik-importálni kell az összeszerelendő alkatrészeket.
A Serval helyett nem a Griffonra gondoltál?Mert nem kell vele mókolni,és elfer benne egy raj nirmálisan, nem csak akkora nyomortanyában min ami egy BTR-ben van.
Khm-semmilyen részegységet,alkatrészt nem fogunk bele gyártani.....Csavaralátét szintű a magyar alkatrészarány.Importálni kell minden lényeges elemét-ö9sszeszerelés,nem helyi gyártás.Alkatrészutánpótlás szempontjábol ugyanúgy külfőldi függés van,mintha külföldön is lett volna összeszerelve.És csak annyit gyárthatunk,amennyi alkatrészkészletet kapunk a gyártáshoz......
Sorold már fel az alkatrészbázis gyártási helyeit......Az USA,No,Cz,Tr,stb-mennyi a Hu feliratú alkatrész arány?????????Minimális.Nem fogod tudni Negant meggyőzni, hogy akár csak egy csavart is gyártunk bele... vagy bármibe. Csőgyártás.
Nem, az nagyobb.A Serval helyett nem a Griffonra gondoltál?
És az cél volt amikor vásárolták?Mert nem kell vele mókolni,és elfer benne egy raj nirmálisan, nem csak akkora nyomortanyában min ami egy BTR-ben van.
Azért néz ki úgy ahogy.És az cél volt amikor vásárolták?
A váltó meg a kupplung itthon keszül (allison van benne) meg a felfüggesztésben van magyar beszállítóKhm-semmilyen részegységet,alkatrészt nem fogunk bele gyártani.....Csavaralátét szintű a magyar alkatrészarány.Importálni kell minden lényeges elemét-ö9sszeszerelés,nem helyi gyártás.Alkatrészutánpótlás szempontjábol ugyanúgy külfőldi függés van,mintha külföldön is lett volna összeszerelve.És csak annyit gyárthatunk,amennyi alkatrészkészletet kapunk a gyártáshoz......
Sokadxra-ez a rohadt nagy különbség a hazai gyártás,és az összeszerelés között.Az alkatrészbázis származási helye.
50 milliárd a gyár. Legyart 400 darab kb. 100 millióba kerülő járművet 4 év alatt. Azaz a járgányok értéke 40 milliárd. Ez biznisz , csak nem tudom kinek. Vagy félreértés van a fejemben?
Inkább Jeruzsálemből szólnak át New Yorkba, hogy "Srácok adjunk mán a magyar gojoknak kis laufot, ha mire odacuccolunk, legyen rendes fegyójuk, amivel bevedenek minket!"Ne vegyél rá mérget ,ha Sam bácsi leszól Tel-Avivba , hogy hanyagolják a magyarok számára a fegyvereladást szó nélkül megteszik ugyanis egy pillanatig sem fogják kockáztatni az amerikai támogatást a magyar fegyverüzletekért.
Logikusan. Szerintem ahogy folyik az összeszerelés úgy kezdik felmérni, milyen hazai beszállítói lehetőségek vannak. Majd, amikor áttérnek a haza GYÁRTÁSRA, akkor felmenő rendszerben bővül a beszállítók köre. Az autóiparban elég komoly háttérgyártás van...De ha nincs, akkor majd a Lölő, NER, stb. Gondoltad volna 5 éve, hogy a NEResek megveszik az AV egy részét? Nalátod....Khm-semmilyen részegységet,alkatrészt nem fogunk bele gyártani.....Csavaralátét szintű a magyar alkatrészarány.Importálni kell minden lényeges elemét-ö9sszeszerelés,nem helyi gyártás.Alkatrészutánpótlás szempontjábol ugyanúgy külfőldi függés van,mintha külföldön is lett volna összeszerelve.És csak annyit gyárthatunk,amennyi alkatrészkészletet kapunk a gyártáshoz......
Sokadxra-ez a rohadt nagy különbség a hazai gyártás,és az összeszerelés között.Az alkatrészbázis származási helye.
Hány %-a ez a készterméknek?Marginális.Arrol nem is beszélve,hogy a váltóban magában hány %-k a helyi gyártás......Ha jol tudom,maga a felfüggesztés cseh gyártás,amibe van magyar beszállitás.A váltó meg a kupplung itthon keszül (allison van benne) meg a felfüggesztésben van magyar beszállító
Mégcsakazkéne......Qrvanagy ráfizetés lenne.A takarítónők legalább csinosak?
Logikusan. Szerintem ahogy folyik az összeszerelés úgy kezdik felmérni, milyen hazai beszállítói lehetőségek vannak. Majd, amikor áttérnek a haza GYÁRTÁSRA, akkor felmenő rendszerben bővül a beszállítók köre. Az autóiparban elég komoly háttérgyártás van...De ha nincs, akkor majd a Lölő, NER, stb. Gondoltad volna 5 éve, hogy a NEResek megveszik az AV egy részét? Nalátod....
Ha megépül a gyár nemcsak Gidrant fog gyártani.50 milliárd a gyár. Legyart 400 darab kb. 100 millióba kerülő járművet 4 év alatt. Azaz a járgányok értéke 40 milliárd. Ez biznisz , csak nem tudom kinek. Vagy félreértés van a fejemben?