[HUN] Kerekes páncélozott harcjárművek beszerzése

A Seval kellett volna a Gidrán hellyett.
Ja...biztos olcsóbb, meg a frankalifátus biztosítja az alkatrésztámogatást. A Gidránt magunknak gyártjuk...annál nem lehet jobb megoldás...(szerintem) Az AMX 10RCnek is milyen jól sikerült a hadszíntéri bemutatója....ja meg ugye a Serval egy Scorpion ( Synergie du contact renforcée par la polyvalence et l'infovalorisation)
nevű rendszer része vagyis akkor vehetnénk Griffont meg Jaguárt is...
Egy Serval költsége sorozatvásárlás esetén 500-700 ezer euró lehet.
 
  • Tetszik
Reactions: fip7
Ja...biztos olcsóbb, meg a frankalifátus biztosítja az alkatrésztámogatást. A Gidránt magunknak gyártjuk...annál nem lehet jobb megoldás...(szerintem) Az AMX 10RCnek is milyen jól sikerült a hadszíntéri bemutatója....ja meg ugye a Serval egy Scorpion ( Synergie du contact renforcée par la polyvalence et l'infovalorisation)
nevű rendszer része vagyis akkor vehetnénk Griffont meg Jaguárt is...
Egy Serval költsége sorozatvásárlás esetén 500-700 ezer euró lehet.
Úgy gyártjuk a Gidránt,ahogy a Lynxet-semmi lényeges alkatrész nem készül itthon hozzá.Logisztikai ellátásbiztonság szempontjábol ugyan ott vagyunk a hazai összeszereléssel,mintha törökből készre szerelve érkezne.
Ez a qrvanagy különbség a hazai gyártás (ami nincs),és az összeszerelés között.Nekünk semmiféle alkatrészutánpótlási biztonságot nem jelent a hazai összeszerelés,mert nem hazai alkatrészbázisrol történik-importálni kell az összeszerelendő alkatrészeket.
 
Ja...biztos olcsóbb, meg a frankalifátus biztosítja az alkatrésztámogatást. A Gidránt magunknak gyártjuk...annál nem lehet jobb megoldás...(szerintem) Az AMX 10RCnek is milyen jól sikerült a hadszíntéri bemutatója....ja meg ugye a Serval egy Scorpion ( Synergie du contact renforcée par la polyvalence et l'infovalorisation)
nevű rendszer része vagyis akkor vehetnénk Griffont meg Jaguárt is...
Egy Serval költsége sorozatvásárlás esetén 500-700 ezer euró lehet.

Kiegészíteném azzal, hogy a francúzok az elhíresült cseh Ceasar-löveges-megrendeléses orbitális-méretű átverésük után nem kis óvatossággal kezelendők! ... a lőszer-használat előírós/garancia-vesztős kisbetűs részre gondolok: a "balek-találósra"!!!

A Rheinmetall természetesen nem csinál ilyet soha ... :oops:
A csúszó határidős Leo-kkal sem...
A csúszó határidős PzH 2000-ekkel sem...
A z "előrelátós", tervező-asztalos-rendeléses LYNX esetében főleg nem ...

Szóval szeresssük' ezt a "Vezér-elvet", Nnnna!!! Bevált! ... valakinek! :mad: :mad: :mad:

.
 
Úgy gyártjuk a Gidránt,ahogy a Lynxet-semmi lényeges alkatrész nem készül itthon hozzá.Logisztikai ellátásbiztonság szempontjábol ugyan ott vagyunk a hazai összeszereléssel,mintha törökből készre szerelve érkezne.
Ez a qrvanagy különbség a hazai gyártás (ami nincs),és az összeszerelés között.Nekünk semmiféle alkatrészutánpótlási biztonságot nem jelent a hazai összeszerelés,mert nem hazai alkatrészbázisrol történik-importálni kell az összeszerelendő alkatrészeket.

AZ ÚJABB CSARNOK ÁTADÁSA UTÁN ELKEZDŐDIK A JÁRMŰVEK ÖSSZESZERELÉSE, AMIT – TÖRÖK LICENSZ ALAPJÁN – A TELJES GYÁRTÁS ÉS FEJLESZTÉS KÖVET MAJD. A SOROZATGYÁRTÁS BEINDULÁSA UTÁN ÉVENTE SZÁZ GIDRAN KÉSZÜL MAJD A KAPOSVÁRI ÜZEMBEN.
Szerintem ez nem csak összeszerelés.
 

Ez nagggyon jó hír! Remélem 1-2 éves!!!
... jaaa: nem! Miért-is nem??? :oops:

... + : Nem-nagyon hallok felelősről, következményről! Anélkül nem lesz --VALÓS- változás!!!
... pedig elég hosszú a lista az ismeretlen eredményű, +elhallgatott --ezért a kormányzati kommunikációból sejthetően durva-mínuszos egyenlegű-- elbukott hátéralkukból, a szinte biztos kifizetetlen gáz-/(MOL-)üzemanyag-/áram-szállításokból!!!
Ez nem hazai "rezsi-csökkentés" rovat, hazai költségvetésből fizetve!!!

Az elhallgatott felelősség/körülmények, pénzügyi mutatók matt miatt természetesen nem a hír-hozó a felelős, sőt maga a hír jó is lehetne, ha a "vetítés" eltakarja a összképet, öncélúan mutatva a rész-sikert.

Ha ezt nem látjuk, soha nem tudjuk VALÓS eredményekre bírni a mindig is öncélú, önigazoló politikai bürokráciát!
Mindegyik ilyen!
A jelenlegi magyar is, minden "vetítése" ellenére! ... sőt pont ezzel igazolja!!!

Teljesítményt!!!! Eredményt!!! ... igazit, valódit!!! :hadonaszos: :hadonaszos: :hadonaszos:

.
 
  • Tetszik
Reactions: fip7 and Kim Philby
Khm-semmilyen részegységet,alkatrészt nem fogunk bele gyártani.....Csavaralátét szintű a magyar alkatrészarány.Importálni kell minden lényeges elemét-ö9sszeszerelés,nem helyi gyártás.Alkatrészutánpótlás szempontjábol ugyanúgy külfőldi függés van,mintha külföldön is lett volna összeszerelve.És csak annyit gyárthatunk,amennyi alkatrészkészletet kapunk a gyártáshoz......
Sokadxra-ez a rohadt nagy különbség a hazai gyártás,és az összeszerelés között.Az alkatrészbázis származási helye.
 
Nem fogod tudni Negant meggyőzni, hogy akár csak egy csavart is gyártunk bele... vagy bármibe. Csőgyártás.
Sorold már fel az alkatrészbázis gyártási helyeit......Az USA,No,Cz,Tr,stb-mennyi a Hu feliratú alkatrész arány?????????Minimális.
 
M4 indiaiaknak készült rajhordozó APC változata.,2+8 fős.,LvL4,
M4.jpg

Indiaiak 1200db-ot fognak belőle liszenszbe gyártani.Mostr egy 20milis gá-val ellátot rcws készül hozzá,amihez integrálják a Spiket,illetve lesz külön Spike pcv változat is,sok más mellet.
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed and Ocses
Khm-semmilyen részegységet,alkatrészt nem fogunk bele gyártani.....Csavaralátét szintű a magyar alkatrészarány.Importálni kell minden lényeges elemét-ö9sszeszerelés,nem helyi gyártás.Alkatrészutánpótlás szempontjábol ugyanúgy külfőldi függés van,mintha külföldön is lett volna összeszerelve.És csak annyit gyárthatunk,amennyi alkatrészkészletet kapunk a gyártáshoz......
Sokadxra-ez a rohadt nagy különbség a hazai gyártás,és az összeszerelés között.Az alkatrészbázis származási helye.
A váltó meg a kupplung itthon keszül (allison van benne) meg a felfüggesztésben van magyar beszállító
 
50 milliárd a gyár. Legyart 400 darab kb. 100 millióba kerülő járművet 4 év alatt. Azaz a járgányok értéke 40 milliárd. Ez biznisz , csak nem tudom kinek. Vagy félreértés van a fejemben?