[HUN] Kerekes páncélozott harcjárművek beszerzése

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

Negan

Well-Known Member
2019. november 30.
19 671
34 439
113
Ja...biztos olcsóbb, meg a frankalifátus biztosítja az alkatrésztámogatást. A Gidránt magunknak gyártjuk...annál nem lehet jobb megoldás...(szerintem) Az AMX 10RCnek is milyen jól sikerült a hadszíntéri bemutatója....ja meg ugye a Serval egy Scorpion ( Synergie du contact renforcée par la polyvalence et l'infovalorisation)
nevű rendszer része vagyis akkor vehetnénk Griffont meg Jaguárt is...
Egy Serval költsége sorozatvásárlás esetén 500-700 ezer euró lehet.
Úgy gyártjuk a Gidránt,ahogy a Lynxet-semmi lényeges alkatrész nem készül itthon hozzá.Logisztikai ellátásbiztonság szempontjábol ugyan ott vagyunk a hazai összeszereléssel,mintha törökből készre szerelve érkezne.
Ez a qrvanagy különbség a hazai gyártás (ami nincs),és az összeszerelés között.Nekünk semmiféle alkatrészutánpótlási biztonságot nem jelent a hazai összeszerelés,mert nem hazai alkatrészbázisrol történik-importálni kell az összeszerelendő alkatrészeket.
 

LMzek 2.0

Well-Known Member
2020. április 4.
7 189
14 420
113
Ja...biztos olcsóbb, meg a frankalifátus biztosítja az alkatrésztámogatást. A Gidránt magunknak gyártjuk...annál nem lehet jobb megoldás...(szerintem) Az AMX 10RCnek is milyen jól sikerült a hadszíntéri bemutatója....ja meg ugye a Serval egy Scorpion ( Synergie du contact renforcée par la polyvalence et l'infovalorisation)
nevű rendszer része vagyis akkor vehetnénk Griffont meg Jaguárt is...
Egy Serval költsége sorozatvásárlás esetén 500-700 ezer euró lehet.

Kiegészíteném azzal, hogy a francúzok az elhíresült cseh Ceasar-löveges-megrendeléses orbitális-méretű átverésük után nem kis óvatossággal kezelendők! ... a lőszer-használat előírós/garancia-vesztős kisbetűs részre gondolok: a "balek-találósra"!!!

A Rheinmetall természetesen nem csinál ilyet soha ... :oops:
A csúszó határidős Leo-kkal sem...
A csúszó határidős PzH 2000-ekkel sem...
A z "előrelátós", tervező-asztalos-rendeléses LYNX esetében főleg nem ...

Szóval szeresssük' ezt a "Vezér-elvet", Nnnna!!! Bevált! ... valakinek! :mad: :mad: :mad:

.
 

Kim Philby

Well-Known Member
2020. december 16.
12 504
36 463
113
Úgy gyártjuk a Gidránt,ahogy a Lynxet-semmi lényeges alkatrész nem készül itthon hozzá.Logisztikai ellátásbiztonság szempontjábol ugyan ott vagyunk a hazai összeszereléssel,mintha törökből készre szerelve érkezne.
Ez a qrvanagy különbség a hazai gyártás (ami nincs),és az összeszerelés között.Nekünk semmiféle alkatrészutánpótlási biztonságot nem jelent a hazai összeszerelés,mert nem hazai alkatrészbázisrol történik-importálni kell az összeszerelendő alkatrészeket.

AZ ÚJABB CSARNOK ÁTADÁSA UTÁN ELKEZDŐDIK A JÁRMŰVEK ÖSSZESZERELÉSE, AMIT – TÖRÖK LICENSZ ALAPJÁN – A TELJES GYÁRTÁS ÉS FEJLESZTÉS KÖVET MAJD. A SOROZATGYÁRTÁS BEINDULÁSA UTÁN ÉVENTE SZÁZ GIDRAN KÉSZÜL MAJD A KAPOSVÁRI ÜZEMBEN.
Szerintem ez nem csak összeszerelés.
 

LMzek 2.0

Well-Known Member
2020. április 4.
7 189
14 420
113

Ez nagggyon jó hír! Remélem 1-2 éves!!!
... jaaa: nem! Miért-is nem??? :oops:

... + : Nem-nagyon hallok felelősről, következményről! Anélkül nem lesz --VALÓS- változás!!!
... pedig elég hosszú a lista az ismeretlen eredményű, +elhallgatott --ezért a kormányzati kommunikációból sejthetően durva-mínuszos egyenlegű-- elbukott hátéralkukból, a szinte biztos kifizetetlen gáz-/(MOL-)üzemanyag-/áram-szállításokból!!!
Ez nem hazai "rezsi-csökkentés" rovat, hazai költségvetésből fizetve!!!

Az elhallgatott felelősség/körülmények, pénzügyi mutatók matt miatt természetesen nem a hír-hozó a felelős, sőt maga a hír jó is lehetne, ha a "vetítés" eltakarja a összképet, öncélúan mutatva a rész-sikert.

Ha ezt nem látjuk, soha nem tudjuk VALÓS eredményekre bírni a mindig is öncélú, önigazoló politikai bürokráciát!
Mindegyik ilyen!
A jelenlegi magyar is, minden "vetítése" ellenére! ... sőt pont ezzel igazolja!!!

Teljesítményt!!!! Eredményt!!! ... igazit, valódit!!! :hadonaszos: :hadonaszos: :hadonaszos:

.
 
  • Tetszik
Reactions: fip7 and Kim Philby

Negan

Well-Known Member
2019. november 30.
19 671
34 439
113
Khm-semmilyen részegységet,alkatrészt nem fogunk bele gyártani.....Csavaralátét szintű a magyar alkatrészarány.Importálni kell minden lényeges elemét-ö9sszeszerelés,nem helyi gyártás.Alkatrészutánpótlás szempontjábol ugyanúgy külfőldi függés van,mintha külföldön is lett volna összeszerelve.És csak annyit gyárthatunk,amennyi alkatrészkészletet kapunk a gyártáshoz......
Sokadxra-ez a rohadt nagy különbség a hazai gyártás,és az összeszerelés között.Az alkatrészbázis származási helye.
 

Negan

Well-Known Member
2019. november 30.
19 671
34 439
113
Nem fogod tudni Negant meggyőzni, hogy akár csak egy csavart is gyártunk bele... vagy bármibe. Csőgyártás.
Sorold már fel az alkatrészbázis gyártási helyeit......Az USA,No,Cz,Tr,stb-mennyi a Hu feliratú alkatrész arány?????????Minimális.
 

Negan

Well-Known Member
2019. november 30.
19 671
34 439
113
M4 indiaiaknak készült rajhordozó APC változata.,2+8 fős.,LvL4,
M4.jpg

Indiaiak 1200db-ot fognak belőle liszenszbe gyártani.Mostr egy 20milis gá-val ellátot rcws készül hozzá,amihez integrálják a Spiket,illetve lesz külön Spike pcv változat is,sok más mellet.
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed and Ocses

krisss

Well-Known Member
2014. február 21.
30 527
132 355
113
Khm-semmilyen részegységet,alkatrészt nem fogunk bele gyártani.....Csavaralátét szintű a magyar alkatrészarány.Importálni kell minden lényeges elemét-ö9sszeszerelés,nem helyi gyártás.Alkatrészutánpótlás szempontjábol ugyanúgy külfőldi függés van,mintha külföldön is lett volna összeszerelve.És csak annyit gyárthatunk,amennyi alkatrészkészletet kapunk a gyártáshoz......
Sokadxra-ez a rohadt nagy különbség a hazai gyártás,és az összeszerelés között.Az alkatrészbázis származási helye.
A váltó meg a kupplung itthon keszül (allison van benne) meg a felfüggesztésben van magyar beszállító
 

alali77

Well-Known Member
2011. szeptember 19.
4 236
10 781
113
50 milliárd a gyár. Legyart 400 darab kb. 100 millióba kerülő járművet 4 év alatt. Azaz a járgányok értéke 40 milliárd. Ez biznisz , csak nem tudom kinek. Vagy félreértés van a fejemben?
 

Kim Philby

Well-Known Member
2020. december 16.
12 504
36 463
113
Ne vegyél rá mérget ,ha Sam bácsi leszól Tel-Avivba , hogy hanyagolják a magyarok számára a fegyvereladást szó nélkül megteszik ugyanis egy pillanatig sem fogják kockáztatni az amerikai támogatást a magyar fegyverüzletekért.
Inkább Jeruzsálemből szólnak át New Yorkba, hogy "Srácok adjunk mán a magyar gojoknak kis laufot, ha mire odacuccolunk, legyen rendes fegyójuk, amivel bevedenek minket!"
@Hummen23
A takarítónők legalább csinosak?
Khm-semmilyen részegységet,alkatrészt nem fogunk bele gyártani.....Csavaralátét szintű a magyar alkatrészarány.Importálni kell minden lényeges elemét-ö9sszeszerelés,nem helyi gyártás.Alkatrészutánpótlás szempontjábol ugyanúgy külfőldi függés van,mintha külföldön is lett volna összeszerelve.És csak annyit gyárthatunk,amennyi alkatrészkészletet kapunk a gyártáshoz......
Sokadxra-ez a rohadt nagy különbség a hazai gyártás,és az összeszerelés között.Az alkatrészbázis származási helye.
Logikusan. Szerintem ahogy folyik az összeszerelés úgy kezdik felmérni, milyen hazai beszállítói lehetőségek vannak. Majd, amikor áttérnek a haza GYÁRTÁSRA, akkor felmenő rendszerben bővül a beszállítók köre. Az autóiparban elég komoly háttérgyártás van...De ha nincs, akkor majd a Lölő, NER, stb. Gondoltad volna 5 éve, hogy a NEResek megveszik az AV egy részét? Nalátod....
 
  • Vicces
Reactions: alali77

Negan

Well-Known Member
2019. november 30.
19 671
34 439
113
A váltó meg a kupplung itthon keszül (allison van benne) meg a felfüggesztésben van magyar beszállító
Hány %-a ez a készterméknek?Marginális.Arrol nem is beszélve,hogy a váltóban magában hány %-k a helyi gyártás......Ha jol tudom,maga a felfüggesztés cseh gyártás,amibe van magyar beszállitás.
Ha nem kapunk alkatrészt,nem tudjuk gyártani.
Vagyis nem annyit gyártunk,amennyit akarunk,és alkatrész utánpótlás szempontjábol is alapvetően külföldi függés van.
 

Negan

Well-Known Member
2019. november 30.
19 671
34 439
113
A takarítónők legalább csinosak?

Logikusan. Szerintem ahogy folyik az összeszerelés úgy kezdik felmérni, milyen hazai beszállítói lehetőségek vannak. Majd, amikor áttérnek a haza GYÁRTÁSRA, akkor felmenő rendszerben bővül a beszállítók köre. Az autóiparban elég komoly háttérgyártás van...De ha nincs, akkor majd a Lölő, NER, stb. Gondoltad volna 5 éve, hogy a NEResek megveszik az AV egy részét? Nalátod....
Mégcsakazkéne......Qrvanagy ráfizetés lenne.
Hazai autóipari háttérbázis valójában qrvakicsi.A legtöbbe jártam.Külföldön készül javarészt azokban is az árú,itthon inkább csak utómunkálatok és az alkatrész összeszerelés folyik (pl német öntödében készül az Audi motor hengerfeje,itthon csak utómegmunkálás van-lereszelgetik az öntési sorjákat-konkrétan hoztam Győrben nemegyszer őket német öntödéböl)
Túl kicsi a HM egy dedikált hadiiparnak.Csak kettős katonai-polgári,üzleti alapon is éltképes üzemeknek van értelme-szigorúen NER mentesen.Ami NER,az qrvanagy ráfizetés csak.