Az emelőhajtómű a fő beömlők elől szívja el a levegőt, a fő beömlők teljesen le vannak árnyékolva, de egy a gép gerincéből induló rakéta lőporgázaitól rögvest leállnak a hajtóművek. A pillangó vezérsíkok csúnyán belevernek a szögletes fúvócsövekből kijövő gázsugárba.Mit gondoltok ?
The US has begun discussing collaboration on next-gen air superiority technologies with Australia, Japan and the United Kingdom...
“There may be some international partnerships associated with NGAD,” said Air Force Secretary Frank Kendall last month at the Defense News conference. Kendall added that international cooperation will be “very limited” to the United States’ closest allies and partners, but early discussions have begun to take shape - particularly on potential collaboration on the Collaborative Combat Aircraft (CCA) program.

Ez egy lekicsinyített B-21 - csak nehogy dogfightba keveredjen, mert egy MiG-21 is lenyomja...

A Northrop Grumman kiszáll az NGAD fejlesztéséért folyó versenyből, helyette inkább a US Navy saját 6. gen programjára kíván fókuszálni
![]()
Northrop Grumman Bails On Next Generation Fighter Competition
Northrop Grumman has decided to focus on other opportunities, among them is the Navy's own 6th generation fighter program.www.thedrive.com

Nem, az ipari optimalizáció miatt.A DEEP STATE leosztotta a lapokat?
------------------------------------------
Megfejelve valami 3 áramú hajtóművel (ADVENT vagy más), aktív rakétavédelmi rendszerrel, irányított energiájú eszközökkel és olyan fejlesztőkörnyezettel, ami késztermék helyett egy görgetett fejlesztés/gyártásra összpontosít megcélozva egy folyamatosan adatptálható airframe koncepciót.Még mindig az a véleményem, hogy a 6. generációt az előző generációs képességek mellé (Game-Changer-)többletként integrált AI/MI ( ami minden előző gen.-ellen: "Mindent-visz"/és-szinte-mindent--átvesz) fogja megkülönböztetni az 5. generációtól, ami "csak": csökkentett észlelhetőség, + szenzor-fúzió a beépülő hálózatos infós döntés-előkészítéssel(AI/MI részterületeken) kiegészülve.
.
Akkor már látni is kéne valamit ! 6 év semmire nem elég látva az f-35 es az f-22 fejlődését .Legalábbis ez a terv, de már az USAF is úgy datálja, hogy 2030-ra csak mindezek egy része lesz üzemkész.
Fekete program, így ez megmondhatatlan.Akkor már látni is kéne valamit ! 6 év semmire nem elég látva az f-35 es az f-22 fejlődését .
Jó lesz az 2040-re is...Nem, az ipari optimalizáció miatt.
Az NG már megnyerte a nehézbombázó programot, a B-21-ből pedig fog készülni 100, de már most úgy tűnik 130+ darab. Szóval ők el vannak látva rendeléssel (gyártás+ évtizedes support).
Emellett a haditengerészeti repülés közelebb áll hozzájuk, elég csak a Hellcat-Tomcat örökségre gondolni... az F/A-XX ennek a következő családtagja lesz.
Ez a kettő pedig bőségesen eltartja a céget a következő évtizedekre.
Az LM ellenben jobban optimalizálódott a szárazföldi üzemeltetésű vonalhoz, emellett az ő apparátusuk a legjobban felkészült a topvadász kategória megalkotásához. Szóval teljesen logikus, hogy ők kapják, kérdés nélkül - mivel a jelenlegi állás szerint a cég saját konstrukciókat fog versenyeztetni 5-10 évenként.
A tendereztetésnek így kevesebb az értelme, hiszen a vesztes úgyis bedolgozna - ehelyett a késztermékek fognak egymással párhuzamosan fejlesztés alá kerülni (pl hajtómű, fegyverzet közös lesz, stb...).
Megfejelve valami 3 áramú hajtóművel (ADVENT vagy más), aktív rakétavédelmi rendszerrel, irányított energiájú eszközökkel és olyan fejlesztőkörnyezettel, ami késztermék helyett egy görgetett fejlesztés/gyártásra összpontosít megcélozva egy folyamatosan adatptálható airframe koncepciót.
Legalábbis ez a terv, de már az USAF is úgy datálja, hogy 2030-ra csak mindezek egy része lesz üzemkész.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..