Szu-57 / Su-57 Felon / PAK-FA (T-50) / FGFA (Szuhoj, Oroszország)

Lehet, nem tudom.

Az azért nem valószínű, hogy nagyon extrém legyen a dolog.
Elég extrém, annyira, hogy az USAF nem is erölteti a Raptoron.
Az F119PW100 fogyasztása Mach 1.7 sebességen forszázs nélkül megközelíti az utánégetés értékét, a különbség csak annyi, hogy az energiafelszabadulás nem a forszázskamrában, hanem még a turbina előtt megy végbe. Ezért az úgynevezett szupercirkálás nagyon drasztikusan lecsökkenti a hajtóművek élettartamát.
Ahhoz, hogy ne így állítsák elő a megfelelő belső energiájú égésgázt, ami kellő nagyságú kilépő gázsebességgé tudna konvertálódni, ahhoz egyrészt olyan hajtóműház és ejektoros fúvócső, illetve olyan szívócsatorna kellene, mint ami a Concorde-on is volt.
 
Úgy 3 éve ezt mondják! a "felpörgeti" szót itt egy kell érteni hogy évente 12 db ! Vagyis ezt próbálják elérni évek óta .
Nem tudom, kitettem ezt a cikket (mint általában szoktam) és várom, hogy a hozzáértők vagy a kevésbé hozzáértők reagáljanak, véleményt mondjanak ésatöbbi.
Na, egy már megvan.
 
Nem tudom, kitettem ezt a cikket (mint általában szoktam) és várom, hogy a hozzáértők vagy a kevésbé hozzáértők reagáljanak, véleményt mondjanak ésatöbbi.
Na, egy már megvan.
Mire reagáljunk? Mit jelent az, hogy felpörgetik a gyártást? Mert eddig manufakturális módon gyártották évi néhány darabos mennyiségben.
 
  • Tetszik
Reactions: Nagy Csaba
Mire reagáljunk? Mit jelent az, hogy felpörgetik a gyártást? Mert eddig manufakturális módon gyártották évi néhány darabos mennyiségben.



Mit jelentene,pl hogy többet fognak gyártani mint eddig,évi 12 helyett 18-at,24-et,vagy mégtöbbet.
Úsznak a pénzben,mostanra kiépülhetett a beszállítói lánc,felhúznak mégegy csarnokot,és felpörgetik a gyártást.
 
Mit jelentene,pl hogy többet fognak gyártani mint eddig,évi 12 helyett 18-at,24-et,vagy mégtöbbet.
Úsznak a pénzben,mostanra kiépülhetett a beszállítói lánc,felhúznak mégegy csarnokot,és felpörgetik a gyártást.
Nem a pénz volt eddig sem a probléma, hanem a gyártási technológia és úgy általában az egész légierő állapota. Még az US AIR FORC-nak is nagy kihívás volt a rendszeresítéskor az F-22, mert teljesen új kihívások elé állította az egész légierőt a generációs ugrás. Hol akarnak olyan kényes technológiát huzamosan üzemeltetni mint a SZU-57? A szabad ég alatt? És ez csak egy probléma a sok közül.
 
Nem a pénz volt eddig sem a probléma, hanem a gyártási technológia és úgy általában az egész légierő állapota. Még az US AIR FORC-nak is nagy kihívás volt a rendszeresítéskor az F-22, mert teljesen új kihívások elé állította az egész légierőt a generációs ugrás. Hol akarnak olyan kényes technológiát huzamosan üzemeltetni mint a SZU-57? A szabad ég alatt? És ez csak egy probléma a sok közül.



Megoldják a problémákat,gondolom ezért mondták,hogy felpörgetik a gyártást.
 
Az semmit nem jelent, hogy felpörgetik a gyártást. Ha megduplázzák még az is csak évi néhány darabos mennyiséget jelent.
Nem egy év alatt kell legyártsák az egészet, hanem minidmum 10 alatt, oda meg elég évente 10-20 átadott gép, a felpörgetett gyártás meg valószínűleg tudni fog ennyit.
 
  • Tetszik
Reactions: fip7 and cirqle
Nem egy év alatt kell legyártsák az egészet, hanem minidmum 10 alatt, oda meg elég évente 10-20 átadott gép, a felpörgetett gyártás meg valószínűleg tudni fog ennyit.
Az évi 20 gép még a jóval primitívebb SZU-35Sz esetén sem megy nekik csak szólok (a csúcs 2014-ben volt egy éva alatt 24db, azóta 10-12db-ot gyártanak évente). Kicsit elgurult a fantáziád a mennyiségek kapcsán.
 
Nem a pénz volt eddig sem a probléma, hanem a gyártási technológia és úgy általában az egész légierő állapota. Még az US AIR FORC-nak is nagy kihívás volt a rendszeresítéskor az F-22, mert teljesen új kihívások elé állította az egész légierőt a generációs ugrás. Hol akarnak olyan kényes technológiát huzamosan üzemeltetni mint a SZU-57? A szabad ég alatt? És ez csak egy probléma a sok közül.
Nem a pénz a probléma???
Az amerikai hadi költségvetés kb. 1/10-ed részéből dolgoztak. Most ez felment az 1/6-od részére. Tudom, hogy ez szerinted sok, de valójában nem az, legalábbis, ha a nagyhatalmak hadi költségvetéseit nézzük.
 
Nem a pénz a probléma???
Az amerikai hadi költségvetés kb. 1/10-ed részéből dolgoztak. Most ez felment az 1/6-od részére. Tudom, hogy ez szerinted sok, de valójában nem az, legalábbis, ha a nagyhatalmak hadi költségvetéseit nézzük.
A jelenlegi helyzetben a szankcióktól súlytott oroszoknak a pénz az egyetlen dolog ami nem jelent különösebb problémát, hisz pénzük van és nyersanyag is van amit pénzé tudnak tenni. A problémát a pénz elköltése jelenti. Hány T-90M-et gyártottak? Valami 150 körüli mennyiség. Az UVZ nem azért gyártott 150db-ot, mert az orosz állam nem tud többet kifizetni, hanem mert ennyire van kapacitása. Nem azért voltak a CM csapások ciklikusak (nagyjából 100 CM-el támadtak szabályos időközönként), mert az orosz állam nem tudott volna egyben kifizetni 1000db Calibr vagy H-101 CM-et, hanem azért, mert az orosz iparnak nem volt arra kapacitása, hogy kiszolgájon egy olyan kampányt, ahol 10 napon keresztül napi 100 CM-et indítanak az oroszok.
 
Az évi 20 gép még a jóval primitívebb SZU-35Sz esetén sem megy nekik csak szólok (a csúcs 2014-ben volt egy éva alatt 24db, azóta 10-12db-ot gyártanak évente). Kicsit elgurult a fantáziád a mennyiségek kapcsán.
Ha volt rá igény, akkor legyártották a 24-et, gondolom a gyár felét nem zárták be hogy most csak 12-t gyártanak ott évente. Az 57-esnek a gyártására ha meg bővítik a gyártósort, akkor ott is annyit gyártanak majd amennyi a gyártósor kapacitása, amit meg nem tudsz, hogy mekkora. A te gondolatmeneteddel semmilyen gyártást nem lehet felpürgetni, mert valamikor volt egy kapacitás és az van az idők végezetéig.
 
Ha volt rá igény, akkor legyártották a 24-et, gondolom a gyár felét nem zárták be hogy most csak 12-t gyártanak ott évente. Az 57-esnek a gyártására ha meg bővítik a gyártósort, akkor ott is annyit gyártanak majd amennyi a gyártósor kapacitása, amit meg nem tudsz, hogy mekkora. A te gondolatmeneteddel semmilyen gyártást nem lehet felpürgetni, mert valamikor volt egy kapacitás és az van az idők végezetéig.
honvédünk szerint egyes országok képtelenek tanulni, fejlődni.
 
Ha volt rá igény, akkor legyártották a 24-et, gondolom a gyár felét nem zárták be hogy most csak 12-t gyártanak ott évente. Az 57-esnek a gyártására ha meg bővítik a gyártósort, akkor ott is annyit gyártanak majd amennyi a gyártósor kapacitása, amit meg nem tudsz, hogy mekkora. A te gondolatmeneteddel semmilyen gyártást nem lehet felpürgetni, mert valamikor volt egy kapacitás és az van az idők végezetéig.
Nem tudsz magyarul? Azt írtam, hogy semmit nem jelent az, hogy felpörgetik a gyrtást, mert ha megduplázzák vagy megháromszorozzák az is csak évi néhány darabot jelent.
 
  • Vicces
  • Tetszik
Reactions: Nagy Csaba and fip7
Nem tudsz magyarul? Azt írtam, hogy semmit nem jelent az, hogy felpörgetik a gyrtást, mert ha megduplázzák vagy megháromszorozzák az is csak évi néhány darabot jelent.
Nem tudsz matekűl? A felpörgetik a gyártást az hányas szorzó, hogy tanították neked? Mivan ha tízszeres vagy százszoros? Az is felpörgetés. Van valami konkrét számadatod vagy csak kötekedős kedvedben vagy?