Ahogy te azt elképzeled. Minden alkatrész és berendezés gyártását és időszakos javítását addig folytatják, amíg az GAZDASÁGOSAN, vagyis nyereséggel megoldható. Ez azt jelenti, hogy amint évről-évre kevesebb lesz a megrendelés, ugyanaz a cucc egyre drágább lesz, ezért csökkennek az igények is. Ha egy gépnek már csak 50-100 óra lesz hátra, abba nem fognak méregdrágán gyártott/javított cuccot rendelni, jön a kannibalizáció, repülőgép helyett alkatrészbánya lesz belőle. Mikor az utánpótlás gyártásának/javításának darabszáma eléri a 0-nyereség határát, ott van a stoptábla. Egyetlen gyártó/javító céget se fogja érdekelni hogy hány országban hány gépet repültetnének még itt-ott szétszórva, ha a gyártás/javítás már csak veszteségesen lenne fenntartható. Na ott van a vége minden tipusnak, mikor már nem lehet beszerezni vagy csak rohadt drágán üzemképes fedélzeti berendezéseket, kezdődik a kannibalizáció, max két-három év és snitt ...