Szu-57 / Su-57 Felon / PAK-FA (T-50) / FGFA (Szuhoj, Oroszország)

Én azt látom ezzel a PAK-FA mizériával hogy ez az ország semmit se változott 1917 óta.
Vagy csinálják meg rendesen, vagy hagyják a fenébe. Az egész országot etetni és ruházni lehetne abból amit erre a sportrepülőgépes PR-ra költenek.
Én mint egységnyi nyugati szemlélő egy percig elhittem hogy milyen fejlett technológiájú az ország hisz ott reptetik az a vasat, aztán most ráeszmélek mikor gyártani kellene hogy ezek igazából semmire se képesek az üres ígéreteken kívül. Továbbra is állítom 10 éven belül ki fog derülni max. annyi atomütőerejük van valóságban mint a Franciáknak.
De aki hinni akar az legyen hívő. Ebből a zuhanóspirálból egy út van kifele az oroszoknak és a repülőgépiparuknak, csak azt a hívek pont nem akarják.


Már megint abból a csomagból rántottál fel egy csíkot,ami még nem volt felütve,valószinűleg attól készültél be ennyire...
 
https://www.google.hu/search?rlz=1C...i30k1j0i8i10i30k1j0i67k1j0i13k1.0.KZ4hdkxXQT4


kb Ausztrália nagyságú.
és

Combined with the dramatic collapse of the Russian economy in the wake of Western economic sanctions following the Russian invasion of Ukraine, the inflexibility of UAC made the Su-57 impossible to realize. No matter how large or populated, a country with GDP comparable to that of Australia cannot afford to play at being a superpower, fight a protracted war in Syria and develop its own stealth fighter.



https://warisboring.com/russias-su-57-stealth-fighter-is-doomed-to-fail/


?
 
Azoknak akik egyáltalán nem beszélnek oroszul: Májusban 2 db Szu-57-est vehet át a légierő. Ez lesz a cikk szerint az első két szériagyártású gép.
A gépek a 929-es számú alakulathoz fognak kerülni,az Aktyubinszk mellett található, Cskalovról elnevezett repülési kutatóintézet állományába. A 929-es a légierő első számú tesztalakulata,amelynél már jelenleg is folyik a Szu-57-esek tesztelése.
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
b0aiH.gif
 
  • Tetszik
Reactions: fip7
Olyan, mintha a 30-as be sem lenne kapcsolva, de mindenképp sokkal hidegebb, mint a jobboldali.
 
Igen, de két ennyire öko hajtóművel nem szállt volna fel, esetleg egy Fast and Furiuous 7(?) féle reptéren. A függőleges vezérsík is eléggé dolgozik, jelentősen nagyobb volt a tolóerő a régi hajtóműnél. Ez végülis nem baj, de mehetett volna az új is szerintem, elméletileg más gépben már reptették meg, fékpadon meg egészen bíztosan.
 
Igen, de két ennyire öko hajtóművel nem szállt volna fel, esetleg egy Fast and Furiuous 7(?) féle reptéren. A függőleges vezérsík is eléggé dolgozik, jelentősen nagyobb volt a tolóerő a régi hajtóműnél. Ez végülis nem baj, de mehetett volna az új is szerintem, elméletileg más gépben már reptették meg, fékpadon meg egészen bíztosan.

Na ezaz, hogy másik gépben így egyben megépítve még nem repült a 30-as, tehát ez volt az első útja a levegőben.
Nagyon nem érdemes ebbe az egyetlen, 17 perces kis repülésbe belekapaszkodni, pár hónap és dolgozni fog rendesen is, akár még párban beépítve egy Szu-57-esen. Sőt, más platformot már nem is tudok elképzelni, mivel szerintem ez a hajtómű ezúttal már egészen PAK-FA specifikus, karakterisztikájával kétlem, hogy egy Szu-27 leszármazott bármit is tudna kezdeni.
El kell fogadni, hogy jó húsz évnyi Szu-27M repülő próbapadoskodás után eljött az idő, hogy egy Szu-57-esből is alkalmi LL legyen.
 
  • Tetszik
Reactions: Python and fishbed
Egy belső információ: 6 летунов уже подготовлены на Т-50 (Су-57) в Ахтубе, первая пара серийных в мае следующего года.

Jó volt a belső infó.

Azoknak akik egyáltalán nem beszélnek oroszul: Májusban 2 db Szu-57-est vehet át a légierő. Ez lesz a cikk szerint az első két szériagyártású gép.
A gépek a 929-es számú alakulathoz fognak kerülni,az Aktyubinszk mellett található, Cskalovról elnevezett repülési kutatóintézet állományába. A 929-es a légierő első számú tesztalakulata,amelynél már jelenleg is folyik a Szu-57-esek tesztelése.
 
Na ezaz, hogy másik gépben így egyben megépítve még nem repült a 30-as, tehát ez volt az első útja a levegőben.
Nagyon nem érdemes ebbe az egyetlen, 17 perces kis repülésbe belekapaszkodni, pár hónap és dolgozni fog rendesen is, akár még párban beépítve egy Szu-57-esen. Sőt, más platformot már nem is tudok elképzelni, mivel szerintem ez a hajtómű ezúttal már egészen PAK-FA specifikus, karakterisztikájával kétlem, hogy egy Szu-27 leszármazott bármit is tudna kezdeni.
El kell fogadni, hogy jó húsz évnyi Szu-27M repülő próbapadoskodás után eljött az idő, hogy egy Szu-57-esből is alkalmi LL legyen.

Neked sincs semmi ötleted arra, hogy mért csak 30db Su-57et akarnak 2027ig? Akárhogy nézem az rengeteg idő, nem mellesleg a jelenlegi 117essel is elég jól megy a gép, de egy 2025re a 30as is már szériába kéne készüljön. Avionika, fegyverzet, rendsze rintegráció... mi lehet az ok?

Nekem 5ltem sincs, csak tippelgetni tudok.
 
  • Tetszik
Reactions: Roni
Neked sincs semmi ötleted arra, hogy mért csak 30db Su-57et akarnak 2027ig? Akárhogy nézem az rengeteg idő, nem mellesleg a jelenlegi 117essel is elég jól megy a gép, de egy 2025re a 30as is már szériába kéne készüljön. Avionika, fegyverzet, rendsze rintegráció... mi lehet az ok?

Nekem 5ltem sincs, csak tippelgetni tudok.

30? Maradjunk a 12 darabnál. Más számról még nincs se szerződés se semmi.
 
Neked sincs semmi ötleted arra, hogy mért csak 30db Su-57et akarnak 2027ig? Akárhogy nézem az rengeteg idő, nem mellesleg a jelenlegi 117essel is elég jól megy a gép, de egy 2025re a 30as is már szériába kéne készüljön. Avionika, fegyverzet, rendsze rintegráció... mi lehet az ok?

Nekem 5ltem sincs, csak tippelgetni tudok.

Nem akarnak úgy járni mint az amerikaiak azaz a fejlesztés befejezése előtt nem akarnak legyártani egy halom gépet amit félig át kell majd építeni utána.
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed and fip7
Neked sincs semmi ötleted arra, hogy mért csak 30db Su-57et akarnak 2027ig? Akárhogy nézem az rengeteg idő, nem mellesleg a jelenlegi 117essel is elég jól megy a gép, de egy 2025re a 30as is már szériába kéne készüljön. Avionika, fegyverzet, rendsze rintegráció... mi lehet az ok?

Nekem 5ltem sincs, csak tippelgetni tudok.


Másra kell a pénz,a szakember,ki tudja/mit számít?
Majd lesz nekik,amikor lesz,ha nekik nem fontos,akkor mi mit izgulunk raja?
Miért akarjuk innen kitalálni a legfejlettebb,legtitkosabb katonai fejlesztésik miértjét,hogyanját?
Örüljünk annak amit publikálnak,és kész. ;)
Ép ésszel senki sem fogja őket megtámadni,legalábbis a nagyok közül,ha meg valamelyik kis bohóc országocskát sikerülne nekik hajtani,azok fél nap után elszakadnak az ellenségtől,mit kapkodjanak?
Gőzerővel rakják rendbe a gazdaságukat is,gyúrnak keményen az önellátásra,bőven van mit rendbetenni a hadseregen kívül is,bízzunk bennük,már nem a debil főtitkárok irányítják a Szovjetúniót,komoly zsugát nyomtak bele Krímbe,a szakikba,jó lesz az,az nevet,aki utoljára nevet.
Nyilván az Eurázsiai Únió sincs ingyen nekik,gondolom készülnek a hamarosan megtörténő geopolitikai átrendeződésre KKE-ben,stb.
Szerintem. :)
 
  • Tetszik
Reactions: szegcsab and zsolti
Na ezaz, hogy másik gépben így egyben megépítve még nem repült a 30-as, tehát ez volt az első útja a levegőben.
Nagyon nem érdemes ebbe az egyetlen, 17 perces kis repülésbe belekapaszkodni, pár hónap és dolgozni fog rendesen is, akár még párban beépítve egy Szu-57-esen. Sőt, más platformot már nem is tudok elképzelni, mivel szerintem ez a hajtómű ezúttal már egészen PAK-FA specifikus, karakterisztikájával kétlem, hogy egy Szu-27 leszármazott bármit is tudna kezdeni.
El kell fogadni, hogy jó húsz évnyi Szu-27M repülő próbapadoskodás után eljött az idő, hogy egy Szu-57-esből is alkalmi LL legyen.
Azt mondod, hogy a teszt Szu-27-be nem rakták bele és eddig fkpadnál magasabban csak szállítógép belsejében volt? Ebben az esetben mondjuk semmi kivetnivaló nincs abban, hogy alapjáraton ment.
Miért nem tudna semmit kezdeni egy Szu-27 ezzel a hajtóművel?