Szu-57 / Su-57 Felon / PAK-FA (T-50) / FGFA (Szuhoj, Oroszország)

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

papajoe

Well-Known Member
2016. február 21.
17 550
59 436
113
Én azt látom ezzel a PAK-FA mizériával hogy ez az ország semmit se változott 1917 óta.
Vagy csinálják meg rendesen, vagy hagyják a fenébe. Az egész országot etetni és ruházni lehetne abból amit erre a sportrepülőgépes PR-ra költenek.
Én mint egységnyi nyugati szemlélő egy percig elhittem hogy milyen fejlett technológiájú az ország hisz ott reptetik az a vasat, aztán most ráeszmélek mikor gyártani kellene hogy ezek igazából semmire se képesek az üres ígéreteken kívül. Továbbra is állítom 10 éven belül ki fog derülni max. annyi atomütőerejük van valóságban mint a Franciáknak.
De aki hinni akar az legyen hívő. Ebből a zuhanóspirálból egy út van kifele az oroszoknak és a repülőgépiparuknak, csak azt a hívek pont nem akarják.


Már megint abból a csomagból rántottál fel egy csíkot,ami még nem volt felütve,valószinűleg attól készültél be ennyire...
 

papajoe

Well-Known Member
2016. február 21.
17 550
59 436
113
https://www.google.hu/search?rlz=1C...i30k1j0i8i10i30k1j0i67k1j0i13k1.0.KZ4hdkxXQT4


kb Ausztrália nagyságú.
és

Combined with the dramatic collapse of the Russian economy in the wake of Western economic sanctions following the Russian invasion of Ukraine, the inflexibility of UAC made the Su-57 impossible to realize. No matter how large or populated, a country with GDP comparable to that of Australia cannot afford to play at being a superpower, fight a protracted war in Syria and develop its own stealth fighter.



https://warisboring.com/russias-su-57-stealth-fighter-is-doomed-to-fail/


?
 

sidewinder12

Well-Known Member
2016. október 11.
2 016
12 175
113
Azoknak akik egyáltalán nem beszélnek oroszul: Májusban 2 db Szu-57-est vehet át a légierő. Ez lesz a cikk szerint az első két szériagyártású gép.
A gépek a 929-es számú alakulathoz fognak kerülni,az Aktyubinszk mellett található, Cskalovról elnevezett repülési kutatóintézet állományába. A 929-es a légierő első számú tesztalakulata,amelynél már jelenleg is folyik a Szu-57-esek tesztelése.
 

papajoe

Well-Known Member
2016. február 21.
17 550
59 436
113
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 

boki

Well-Known Member
2012. május 18.
49 713
89 813
113
b0aiH.gif
 
  • Tetszik
Reactions: fip7

joker

Well-Known Member
2012. szeptember 16.
21 065
33 661
113
Olyan, mintha a 30-as be sem lenne kapcsolva, de mindenképp sokkal hidegebb, mint a jobboldali.
 

joker

Well-Known Member
2012. szeptember 16.
21 065
33 661
113
Igen, de két ennyire öko hajtóművel nem szállt volna fel, esetleg egy Fast and Furiuous 7(?) féle reptéren. A függőleges vezérsík is eléggé dolgozik, jelentősen nagyobb volt a tolóerő a régi hajtóműnél. Ez végülis nem baj, de mehetett volna az új is szerintem, elméletileg más gépben már reptették meg, fékpadon meg egészen bíztosan.
 

Allesmor Obranna

Well-Known Member
2010. április 30.
14 300
70 816
113
Igen, de két ennyire öko hajtóművel nem szállt volna fel, esetleg egy Fast and Furiuous 7(?) féle reptéren. A függőleges vezérsík is eléggé dolgozik, jelentősen nagyobb volt a tolóerő a régi hajtóműnél. Ez végülis nem baj, de mehetett volna az új is szerintem, elméletileg más gépben már reptették meg, fékpadon meg egészen bíztosan.

Na ezaz, hogy másik gépben így egyben megépítve még nem repült a 30-as, tehát ez volt az első útja a levegőben.
Nagyon nem érdemes ebbe az egyetlen, 17 perces kis repülésbe belekapaszkodni, pár hónap és dolgozni fog rendesen is, akár még párban beépítve egy Szu-57-esen. Sőt, más platformot már nem is tudok elképzelni, mivel szerintem ez a hajtómű ezúttal már egészen PAK-FA specifikus, karakterisztikájával kétlem, hogy egy Szu-27 leszármazott bármit is tudna kezdeni.
El kell fogadni, hogy jó húsz évnyi Szu-27M repülő próbapadoskodás után eljött az idő, hogy egy Szu-57-esből is alkalmi LL legyen.
 
  • Tetszik
Reactions: Python and fishbed

boki

Well-Known Member
2012. május 18.
49 713
89 813
113
Egy belső információ: 6 летунов уже подготовлены на Т-50 (Су-57) в Ахтубе, первая пара серийных в мае следующего года.

Jó volt a belső infó.

Azoknak akik egyáltalán nem beszélnek oroszul: Májusban 2 db Szu-57-est vehet át a légierő. Ez lesz a cikk szerint az első két szériagyártású gép.
A gépek a 929-es számú alakulathoz fognak kerülni,az Aktyubinszk mellett található, Cskalovról elnevezett repülési kutatóintézet állományába. A 929-es a légierő első számú tesztalakulata,amelynél már jelenleg is folyik a Szu-57-esek tesztelése.
 

Fade

Well-Known Member
2010. április 20.
3 662
3 514
113
Na ezaz, hogy másik gépben így egyben megépítve még nem repült a 30-as, tehát ez volt az első útja a levegőben.
Nagyon nem érdemes ebbe az egyetlen, 17 perces kis repülésbe belekapaszkodni, pár hónap és dolgozni fog rendesen is, akár még párban beépítve egy Szu-57-esen. Sőt, más platformot már nem is tudok elképzelni, mivel szerintem ez a hajtómű ezúttal már egészen PAK-FA specifikus, karakterisztikájával kétlem, hogy egy Szu-27 leszármazott bármit is tudna kezdeni.
El kell fogadni, hogy jó húsz évnyi Szu-27M repülő próbapadoskodás után eljött az idő, hogy egy Szu-57-esből is alkalmi LL legyen.

Neked sincs semmi ötleted arra, hogy mért csak 30db Su-57et akarnak 2027ig? Akárhogy nézem az rengeteg idő, nem mellesleg a jelenlegi 117essel is elég jól megy a gép, de egy 2025re a 30as is már szériába kéne készüljön. Avionika, fegyverzet, rendsze rintegráció... mi lehet az ok?

Nekem 5ltem sincs, csak tippelgetni tudok.
 
  • Tetszik
Reactions: Roni

boki

Well-Known Member
2012. május 18.
49 713
89 813
113
Neked sincs semmi ötleted arra, hogy mért csak 30db Su-57et akarnak 2027ig? Akárhogy nézem az rengeteg idő, nem mellesleg a jelenlegi 117essel is elég jól megy a gép, de egy 2025re a 30as is már szériába kéne készüljön. Avionika, fegyverzet, rendsze rintegráció... mi lehet az ok?

Nekem 5ltem sincs, csak tippelgetni tudok.

30? Maradjunk a 12 darabnál. Más számról még nincs se szerződés se semmi.
 

dudi

Well-Known Member
2010. április 18.
53 529
90 594
113
Neked sincs semmi ötleted arra, hogy mért csak 30db Su-57et akarnak 2027ig? Akárhogy nézem az rengeteg idő, nem mellesleg a jelenlegi 117essel is elég jól megy a gép, de egy 2025re a 30as is már szériába kéne készüljön. Avionika, fegyverzet, rendsze rintegráció... mi lehet az ok?

Nekem 5ltem sincs, csak tippelgetni tudok.

Nem akarnak úgy járni mint az amerikaiak azaz a fejlesztés befejezése előtt nem akarnak legyártani egy halom gépet amit félig át kell majd építeni utána.
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed and fip7

papajoe

Well-Known Member
2016. február 21.
17 550
59 436
113
Neked sincs semmi ötleted arra, hogy mért csak 30db Su-57et akarnak 2027ig? Akárhogy nézem az rengeteg idő, nem mellesleg a jelenlegi 117essel is elég jól megy a gép, de egy 2025re a 30as is már szériába kéne készüljön. Avionika, fegyverzet, rendsze rintegráció... mi lehet az ok?

Nekem 5ltem sincs, csak tippelgetni tudok.


Másra kell a pénz,a szakember,ki tudja/mit számít?
Majd lesz nekik,amikor lesz,ha nekik nem fontos,akkor mi mit izgulunk raja?
Miért akarjuk innen kitalálni a legfejlettebb,legtitkosabb katonai fejlesztésik miértjét,hogyanját?
Örüljünk annak amit publikálnak,és kész. ;)
Ép ésszel senki sem fogja őket megtámadni,legalábbis a nagyok közül,ha meg valamelyik kis bohóc országocskát sikerülne nekik hajtani,azok fél nap után elszakadnak az ellenségtől,mit kapkodjanak?
Gőzerővel rakják rendbe a gazdaságukat is,gyúrnak keményen az önellátásra,bőven van mit rendbetenni a hadseregen kívül is,bízzunk bennük,már nem a debil főtitkárok irányítják a Szovjetúniót,komoly zsugát nyomtak bele Krímbe,a szakikba,jó lesz az,az nevet,aki utoljára nevet.
Nyilván az Eurázsiai Únió sincs ingyen nekik,gondolom készülnek a hamarosan megtörténő geopolitikai átrendeződésre KKE-ben,stb.
Szerintem. :)
 
  • Tetszik
Reactions: szegcsab and zsolti

joker

Well-Known Member
2012. szeptember 16.
21 065
33 661
113
Na ezaz, hogy másik gépben így egyben megépítve még nem repült a 30-as, tehát ez volt az első útja a levegőben.
Nagyon nem érdemes ebbe az egyetlen, 17 perces kis repülésbe belekapaszkodni, pár hónap és dolgozni fog rendesen is, akár még párban beépítve egy Szu-57-esen. Sőt, más platformot már nem is tudok elképzelni, mivel szerintem ez a hajtómű ezúttal már egészen PAK-FA specifikus, karakterisztikájával kétlem, hogy egy Szu-27 leszármazott bármit is tudna kezdeni.
El kell fogadni, hogy jó húsz évnyi Szu-27M repülő próbapadoskodás után eljött az idő, hogy egy Szu-57-esből is alkalmi LL legyen.
Azt mondod, hogy a teszt Szu-27-be nem rakták bele és eddig fkpadnál magasabban csak szállítógép belsejében volt? Ebben az esetben mondjuk semmi kivetnivaló nincs abban, hogy alapjáraton ment.
Miért nem tudna semmit kezdeni egy Szu-27 ezzel a hajtóművel?