A 117-es eléggé 100%-on van, a füstje sárgás, ez már minimál fáklyára utal, a ilyenkor a kerozin egy része a maximális utánégetés áramlási viszonyaira méretezett forszázskamrában részben tökéletlenül ég el (kerozin betáplálás már megindul, de a fúvócső még zárt helyzetben van, emiatt az átáramlás mértéke is kisebb, a lángstsbilizátorok örvénygenerálása se a maximális) részben pedig a magas légfeleslegtényező miatt NOx szint us emelkedik, erre (is) utal a sárgásbarna füst.
A 117A projekt hajtóművek eleve húzott példányok, a Szu-35Sz AL-41F-1Sz hajtóműveit 86/143 kN széria fékpadi értékről 93/147kN-ra spanolták fel a PAK-FA program keretein belül.
Ez is részben magyarázza, hogy a kvázi ugyanolyan hajtóművekkel a Szu-57-es példányok miért füstölnek jobban, mint az amúgy elég tiszta Szu-35Sz gépek.
Szumma szummárum, ezen a repülésen (de a felszállásnál mindenképp) a 117-es erölködte végig a mutatványt. Ebben egyre biztosabb vagyok.
Azt írod,hogy a 30-as alapon ment végig de a 117Sz meg maximumon viszont törekedtek a feleslegesen nagy aszimetria elkerülésére. Ebből akkor az következik,hogy a 30-asegy brutál erős hajtómű lesz?Vagy csak azt láttuk,hogy egy kis rásegítés mellett a 117-es utánégető nélkül is képes megemelni a gépet?