Tisztelettel, de ostobaság azt állítani, hogy komolytalan. Egy repülőgép építése, még ha csak a CS-23-nak is kell megfelelnie, nem annyira egyszerű dolog.
Elhiszem, hogy a targonca-raklap-plató szentháromságban otthon vagy, de azért létezik ennél bonyolultabb eszköz is a Föld kerekén.
Nemerson felvetette, hogy idézem: „Hazai fejlesztésű alapkiképzőgép?”
Erre felsoroltam az aggályaimat, mondjuk akarnak kétülésest, de a honvéccségnek műanyag kisgépre szerintem pont nincs szüksége, mert a javítása kissé bonyolultabb időigényesebb és költségesebb, mint a hagyományos építésű gépeké, és ezzel szemben gyakorlatilag nem ad annyi előnyt, hogy a „cég”-nek megérje.
Amire ki van találva, arra jónak ígérkezik. Egyszemélyes nagyteljesítményű sportgép.
24 fő is elég lehet. A Haley kft is sorozatban gyárt UL repülőgépeket és trike-okat és ők sincsenek többen 20 főnél. A sorozatgyártás nem csak azt jelentheti, hogy toljuk ki a gyárkapun számolatlanul a nagyvonalúan terméknek nevezett szemetet.
Ezt például egy fő készítette:
http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2009/09/11/article-1212783-01E14AB1000004B0-105_468x361.jpg