De Roni az amit csinálsz....komolyan látszik mikor vagy szolgálatban szét fárasztod az embereket ...szégyen amit csinálsz a legdurvább pedig hogy nem látod mennyire idegesítő amit csinálsz ez az ország több tett le arányaiban mint az világ 90%Ez nagyon nem trolkodás
Az orosz hadikiadás nagyon megosztott ezt nem csak én hanem más is látja .
Érdekes a japánok a Britek Dél-Koreaiak Németek Franciák Indiaik hogy középhatalmakat említsek miért nem rendszeresítenek csatagépeket meg stratégiai bombázókat?
A tu-22m3m gépet azt nem bántom mivel az nagyon jó cucc lesz a kh-32 rakétával.
Viszont azt állítani, hogy ezek mindegyike AESA radarral szerelt, tipikusan Roni félé bugyutáskodás.
Én utánanézés nélkül is elhiszem hogy Szittya ezt írta, csak éppen ebben nincs benne hogy az mind kivétel nélkül AESA-radarral van felszerelve, ezt csak te gondolod így.Olvas már el légyszíves mit írt szittya a j-10 oldalon jó?
J-10B/C AESA! hát a d-verziót te hol láttad?
Ja igen régen linkeltem rólaViszont ez csak terv.
![]()
Szittya írta nem én
"Mar tobb mint 350 j10 b es c van rendszerbe kinaba"
Olvas már el légyszíves mit írt szittya a j-10 oldalon jó?
J-10B/C AESA! hát a d-verziót te hol láttad?
Szittya írta nem én
"Mar tobb mint 350 j10 b es c van rendszerbe kinaba"
Allesmor Obranna
Lehet én vagyok lemaradva picit, de eddig úgy volt, hogy a PAKFA projektnél a gyártás belassít, amíg meg nem érkeznek a végső technológiák (radar, hajtómű)
Most véglegesen törölték az egész programot? Vagy mi a van most ?![]()
Hát akkor kérem, leírhatják az összes kínai gépet, mert az USÁnak hány AESA radaros gépe van? 5-600? Életbe nem érik utol őket..![]()
India, Kína, de szerintem még Dél-Korea se tudna ilyen repülőgépeket fejleszteni. Nyugat-európát meg senki sem akarja elfoglalni. Pontosabban, ha szándék lenne is rá, az oroszok ezt nem tudnák megtenni. Oroszföldre viszont az egész világnak fáj a foga.
Már írtam, hogy a Szevmash a nukleáris meghajtású tengeralattjárók építésére szakosodott nem a rep-hordozókra. Elöször modernizáltak egy hordozót. Hatalmas kihívás volt számukra. Később derült ki, hogy a hajó belső rendszereit is ki kell cserélni, ami miatt megnőtt az ára.
Egyrészt. Franciáknak a jelek szerint annyira elegük van belőlük, hogy nem törik össze magukat a Rafale üzletben. US lényegében csak F-16-os lenne hajlandó eladni oda esetleg Super Hornetet. Az utóbbi valamiért nem érdekelte Indiát nagyon a másikkal meg Pakisztán miatt van VID probléma annak ellenére, hogy a
Block70 gépek külsőleg valamennyire eltérnének a mezei F-16-tól a CFT-k miatt. EF meg soha fel sem merült. Tehát vagy az oroszoktól vesznek vagy az USA-tól. de az elsővel eddigi tapasztalataik nem annyira rózsásak. Elszálló CV költsége ahogy a Szu-30MKI-nál is, széteső proto állapotban levő 29-esek a decken úgy, hogy 14 éve rendelték meg a gépeket és alsó hangon 7-8 éve repkednek velük.
Gondolom több a tapasztalat a Mirageokkal, az új orosz gépek meg modernebbek, összetettebbek és alapvetően másabbak, és nem elégszenek meg azzal az üzemeltetési kultúrával, ami a másiknak jó volt.A ny/orosz üzemeltetésről meg anyit, hogy a 33+éves egyhajtóműves Mirage2000eket tudja India úgy üzemeltetni, hogy azok nem potyognak a zsír új kéthajtóműves Su-30akat meg nem?
Mirge-2000 is estek le, volt olyan év, hogy 2 is.Miből gondolod, hogy franciáknak elegük lenne? Eladtak 36db rafalet sok support, sok fegyverrel 8b$ért. Lehet volt vele szívás de 8b$után azért nem hinném Franciák túl duzzogósak és ha India szeretne még 70-100-150 rafelet nem fognak rá nemet mondani.
A ny/orosz üzemeltetésről meg anyit, hogy a 33+éves egyhajtóműves Mirage2000eket tudja India úgy üzemeltetni, hogy azok nem potyognak a zsír új kéthajtóműves Su-30akat meg nem?
Mirge-2000 is estek le, volt olyan év, hogy 2 is.
Persze, ok. De itt arról van szó, hogy emberünknek van 36 hozzászólása amiből szinte az összes a közép kelet európa topikokban keletkezett. Aztán itterem és egy provokációval indít.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..