Én azt a táblát úgy anblokk nem értem, lévén már a BMP-1,2,3 mellett is 20 tonna van...
17 t körül mutat - kék csík(nem a fekete).
Én azt a táblát úgy anblokk nem értem, lévén már a BMP-1,2,3 mellett is 20 tonna van...
Objekt 299 "Burlan" -ra cseréli az orosz VM az Armatát?
https://sharknews.ru/rossiya-ne-pot...est-otlichnaya-zamena/?utm_source=warfiles.ru
Objekt 299 "Burlan" -ra cseréli az orosz VM az Armatát?
https://sharknews.ru/rossiya-ne-pot...est-otlichnaya-zamena/?utm_source=warfiles.ru
Objekt 299 "Burlan" -ra cseréli az orosz VM az Armatát?
https://sharknews.ru/rossiya-ne-pot...est-otlichnaya-zamena/?utm_source=warfiles.ru
Még csak most lett az Armata kifejlesztve. Miért van szükség a lecserélésére?
Egyáltalán mit ír?
Magyarul a sz@r reszelgetését a gépkarabélyok után a harckocsikkal is meglépik, a T-80 n+1. verziója megkapja a T-14 nevet pont ahogy az AK-74M3 (AK-400) megkapta az AK-12-t.Előzmények: Kb 1 hónapja jelentek meg az orosz sajtóban infók arról , hogy az Armatával párhuzamosan a szentpétervári KB is fejlesztett új harckocsit(illetve folytatta a szovjet fejlesztést) 2010-ben szinte teljesen kész volt a Burlak(Objekt 299)
A cikk azt boncolgatja, hogy a T-80 alapján fejlesztett harckocsi szériás gyártása sokkal olcsóbb lenne mivel már kipróbált technológiákról van szó és rengeteg alkatrész van felhalmozva raktárkon ami kompatibilis lenne a Burlakhoz. Míg a T-14 darabja igen drága, a nulláról volt kifejlesztve , így nincs meg hozzá kiépítve sem az ipari háttér sem a beszállítói kapacitások, hozzá jönnek még a nyugati szankciók. Így csak kis számban lesznek rendszeresítve a közeljövőben(150 darab)
Magyarán a Burlak nem a T-14 helyett, hanem mellett jönne? Viszonylag olcsón, viszonylag nagyobb számban tudnák rendszeresíteni, miközben a T-14-hez is lassan kiépülne, felfejlődne a beszállítói lánc, raktárkészletek a kisebb mennyiségű rendszeresítés miatt, ami nyitva hagyná az ajtót a későbbi nagyobb rendelésnek. Ebben a formában talán lehetne értelme, bár megint nagyon szétforgácsolnák az erőforrásokat (T-72, -80, -90 modernizáció, Burlak, T-14, csak harckocsi fronton)Előzmények: Kb 1 hónapja jelentek meg az orosz sajtóban infók arról , hogy az Armatával párhuzamosan a szentpétervári KB is fejlesztett új harckocsit(illetve folytatta a szovjet fejlesztést) 2010-ben szinte teljesen kész volt a Burlak(Objekt 299)
A cikk azt boncolgatja, hogy a T-80 alapján fejlesztett harckocsi szériás gyártása sokkal olcsóbb lenne mivel már kipróbált technológiákról van szó és rengeteg alkatrész van felhalmozva raktárkon ami kompatibilis lenne a Burlakhoz. Míg a T-14 darabja igen drága, a nulláról volt kifejlesztve , így nincs meg hozzá kiépítve sem az ipari háttér sem a beszállítói kapacitások, hozzá jönnek még a nyugati szankciók. Így csak kis számban lesznek rendszeresítve a közeljövőben(150 darab)

Nekem is pont ez jutott eszembe régebben, de én a másik lehetséges változattal is eljátszadoztam volna: torony-motor-személyzet. Ebben az esetben az ágyú még nagyobb negatív szögtartományban mozoghat, a személyzetet meg mégjobban védi a közbeiktatott motor.Ha mar parhuzamos fejlesztes, nekem az lett volna laikuskent szimpatikusabb ha a szemelyzet van leghatul:
<motor|torony|szemelyzet| elrendezesben. Melloztem volna a felso buvonyilasokat es gyorsan ki be lehetne szallni hatul. A szemelyzetet vedo vastagabb pancelzat ellensulyozna gondolom a motort is reszben.
Masik dolog, szerintem nem feltetlenul elony a regi alaktreszek ujrahasznositasa. A regi alkatreszeknek vannak adott parametereik, amik utana behatarolhatjak a tovabbi elemeket.
Bar ezeket mind ugy irom, hogy semmit sem tudok azokrol az elemekrol![]()
Nekem is pont ez jutott eszembe régebben, de én a másik lehetséges változattal is eljátszadoztam volna: torony-motor-személyzet. Ebben az esetben az ágyú még nagyobb negatív szögtartományban mozoghat, a személyzetet meg mégjobban védi a közbeiktatott motor.
Oldalról bármi komolyabb gáz. Még a mostani kialakítás esetében is. Hátúlról meg kb annyira védtelen mint napjainkban a Merkaváknál. Viszont előny, hogy baj esetén egy nagyméretű ajtón relatíve biztonságban el lehet hagyni a járművet.Viszont hátulról védtelenebb a személyzet.Ha elöl van a torony akkor a lőszer is elöl van ez ugye nem szemből hanem oldalról gáz.
Oldalról bármi komolyabb gáz. Még a mostani kialakítás esetében is. Hátúlról meg kb annyira védtelen mint napjainkban a Merkaváknál. Viszont előny, hogy baj esetén egy nagyméretű ajtón relatíve biztonságban el lehet hagyni a járművet.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..