Dudi,szerinted mit jelent a betartott üzemeltetési-karbantartási utasitás mellet képesnek kell lennie a vizreszállásra?Azt,hogy olyan állapotban van a gép,hogy ha jön a riasztás,hogy támadnak a volapökök,mikor kihajt a laktanyakapun valós hadműveleti képességként rendelkezik a "mozgásbol való vizreszállás" tényleges képességével.Mert az a sörhasú karbantartóbrigád átnézte,és felkészitette a valóságban is,nem csak ráirta a müszaki lapjára,hogy hadműveleti használatra korlátlanul alkalmas.Qrvára nem tudom,mit nem lehet ezen megérteni.Megállás nélküli mozgásból nem menetből.
De egy ilyen feladatra(meg minden feladatra)felkészülnek.És a felkészülés része az,hogy ellenőrzik a Fuchs vízhatlanságát.
Attól,hogy ezt nem a parttól 50 centire teszik az átkelés előtt 1 perccel hanem biztonságos távolságra órákkal vagy napokkal(a feladatra való felkészülés időszakában)előtte még megteszik.Ez nem úgy működik(ahogy Celebra képzeli),hogy Budapestről megindul az oszlop és amikor a Tiszához érnek akkor ráböknek egy gépre,hogy ússz...Ez úgy működik,hogy amikor megkapja az oszlop parancsnoka a parancsot Pesten akkor kidolgoz egy tervet a menet végrehajtására és ebben a tervben szerepel műszaki felkészítés is,sőtt az is,hogy melyik gép fog úszni(és természetesen tartalék is ki lesz jelölve).