Békéscsaba se, pedig ott sokáig működött a MN/MH motoros alapkiképző tábora pilóta-tanoncoknak, nagyon sok katonai pilóta ott kezdte a repülő-pályafutását.Pogány nincs benne![]()
Nem tudom, hogy mennyi időt képes az Ancsa a levegőben maradni egy tankkal ilyen földközeli repülés esetén, de így is 3ó45percre van tervezve a repülés. Nem biztos, hogy sokkal több reptér beleférne.Az ötlet alapvetően jó lenne, végre egy tisztességes kivonási búcsúrepülés, de a "fél ország" kimarad belőle... remélem legalább jó idő lesz és a felsorolt reptereknél kellően alacsonyan repül majd egy utolsó fotóhoz.
Nem tudom, hogy mennyi időt képes az Ancsa a levegőben maradni egy tankkal ilyen földközeli repülés esetén, de így is 3ó45percre van tervezve a repülés. Nem biztos, hogy sokkal több reptér beleférne.
Sajnos kb. 15 éve még nem voltak jó kamerák a telefonokban, pedig szemtanúja voltam néhány igen látványos alacsony áthúzásnak: Ancsa, Gripen, ALCA, Mi-24 vegyesen.
Jó meglátás. De tehetne még egy kört még egy felszállásból...
Ha jól láttam ép pár percel ezelőtt repült el nyíregy környékén.És hétvégén....![]()
Kecel felett repült el 2 perce, bár csak a hangját hallottam, az alacsony felhőalap miatt!Most járt Újpest felett, innen Ferihegy, majd Esztergom jön.
Szerintem egy köztes repülőtéren leszállhatott közben valahol! Amikor én hallottam, már Kecskemét lehetett az úticél!Akkor van egy második kör is ezek szerint.
Én abba bízom, hogy az 5 gép nem a vasba kerül, hanem legalább 1, de inkább kettőt repülőképesen tartanak sétarepülés gyanánt például az LKK/Közlekedési Múzeum keretein belül.* A maradék gépeket is a levegőben szeretném leginkább látni, de ha a Reptárba kerülnének azzal is boldog lennék. Nemrég húzott át a házunk felett, a 13 éves unokaöcsémmel együtt ugráltunk örömünkbe, hogy láttuk, nagyon szeretjük ezt a repülőt. *szolgáltak ugye utasszállítóként is kormánydelegációkat, üléssorokat szereltek beléjük, amik tuti, hogy szintén megvannak.
Erről ne álmodozz, mert ehhez üzemidő hosszabbítás és nagyjavítás kellene, ami nagyon nem érné meg. - További szolgálatra és sétarepülésre sem...Én abba bízom, hogy az 5 gép nem a vasba kerül, hanem legalább 1, de inkább kettőt repülőképesen tartanak sétarepülés gyanánt például az LKK/Közlekedési Múzeum keretein belül.* A maradék gépeket is a levegőben szeretném leginkább látni, de ha a Reptárba kerülnének azzal is boldog lennék. Nemrég húzott át a házunk felett, a 13 éves unokaöcsémmel együtt ugráltunk örömünkbe, hogy láttuk, nagyon szeretjük ezt a repülőt.
*szolgáltak ugye utasszállítóként is kormánydelegációkat, üléssorokat szereltek beléjük, amik tuti, hogy szintén megvannak.
Valószínű az időjárás az oka, a debreceni áthúzás is előbb volt.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..