[HUN] Antonov An-26 Curl

Az ötlet alapvetően jó lenne, végre egy tisztességes kivonási búcsúrepülés, de a "fél ország" kimarad belőle... remélem legalább jó idő lesz és a felsorolt reptereknél kellően alacsonyan repül majd egy utolsó fotóhoz.
 
  • Tetszik
Reactions: Pocok75 and Blitz97
Az ötlet alapvetően jó lenne, végre egy tisztességes kivonási búcsúrepülés, de a "fél ország" kimarad belőle... remélem legalább jó idő lesz és a felsorolt reptereknél kellően alacsonyan repül majd egy utolsó fotóhoz.
Nem tudom, hogy mennyi időt képes az Ancsa a levegőben maradni egy tankkal ilyen földközeli repülés esetén, de így is 3ó45percre van tervezve a repülés. Nem biztos, hogy sokkal több reptér beleférne.
Sajnos kb. 15 éve még nem voltak jó kamerák a telefonokban, pedig szemtanúja voltam néhány igen látványos alacsony áthúzásnak: Ancsa, Gripen, ALCA, Mi-24 vegyesen.
 
Nem tudom, hogy mennyi időt képes az Ancsa a levegőben maradni egy tankkal ilyen földközeli repülés esetén, de így is 3ó45percre van tervezve a repülés. Nem biztos, hogy sokkal több reptér beleférne.
Sajnos kb. 15 éve még nem voltak jó kamerák a telefonokban, pedig szemtanúja voltam néhány igen látványos alacsony áthúzásnak: Ancsa, Gripen, ALCA, Mi-24 vegyesen.

Jó meglátás. De tehetne még egy kört még egy felszállásból...
 
Én abba bízom, hogy az 5 gép nem a vasba kerül, hanem legalább 1, de inkább kettőt repülőképesen tartanak sétarepülés gyanánt például az LKK/Közlekedési Múzeum keretein belül.* A maradék gépeket is a levegőben szeretném leginkább látni, de ha a Reptárba kerülnének azzal is boldog lennék. Nemrég húzott át a házunk felett, a 13 éves unokaöcsémmel együtt ugráltunk örömünkbe, hogy láttuk, nagyon szeretjük ezt a repülőt.

*szolgáltak ugye utasszállítóként is kormánydelegációkat, üléssorokat szereltek beléjük, amik tuti, hogy szintén megvannak.
 
Tiszteletkör a búcsúzótól...

20200618_An-26-os-17.jpg
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed and arcas
Én abba bízom, hogy az 5 gép nem a vasba kerül, hanem legalább 1, de inkább kettőt repülőképesen tartanak sétarepülés gyanánt például az LKK/Közlekedési Múzeum keretein belül.* A maradék gépeket is a levegőben szeretném leginkább látni, de ha a Reptárba kerülnének azzal is boldog lennék. Nemrég húzott át a házunk felett, a 13 éves unokaöcsémmel együtt ugráltunk örömünkbe, hogy láttuk, nagyon szeretjük ezt a repülőt. *szolgáltak ugye utasszállítóként is kormánydelegációkat, üléssorokat szereltek beléjük, amik tuti, hogy szintén megvannak.

Az LKK/KM nem tart repülőképes állapotban semmit. Az utóbbi jelenleg nem is "létezik". A Goldtimer Alapítvány foglalkozik ilyesmivel, de az An-26 szerintem nem illik a profiljukba. Valószínűbb hogy a legjobb állapotú két gépet megveszi valamilyen ukrán/török/bolgár stb. légitársaság, a többi meg szétrohad. A szolnoki múzeumban már van egy An-26, csak nem került át a Reptárba. A ferihegyi gyűjteménybe nem illik bele. Kecelre jó lenne egy, mert ott csak egy An-24-es van, de ha nem fogadja örökbe valamelyik egyesület vagy alapítvány, akkor ott is gyorsan leromlik majd az állapota.
 

Azért menetrendből van még mit tanulni, mert pl engem is megszívattak.Több, mit fél órával hamarabb voltam kint, mint kellett volna, de addigra már eltűnt.Ez persze csak a helyszínen derült ki, hiszen mondjuk fr24-en vagy bárhol máshol követhetetlen volt.Csak akkor nem értem minek kiírni, hogy hol és mikor lesz látható a repülőgép, ha a mikor részt ennyire szabadon értelmezik.Főleg akkor, ha többet már nem láthatjuk.És nem csak engem szívattak meg, hanem még nagyon sokakat.Volt, aki 50-60 km-t kocsikázott tök feleslegesen.Volt, ahol majd egy órával hamarabb volt, mint ami ki lett írva.Ez így nagyon nem oké....
 
Én abba bízom, hogy az 5 gép nem a vasba kerül, hanem legalább 1, de inkább kettőt repülőképesen tartanak sétarepülés gyanánt például az LKK/Közlekedési Múzeum keretein belül.* A maradék gépeket is a levegőben szeretném leginkább látni, de ha a Reptárba kerülnének azzal is boldog lennék. Nemrég húzott át a házunk felett, a 13 éves unokaöcsémmel együtt ugráltunk örömünkbe, hogy láttuk, nagyon szeretjük ezt a repülőt.

*szolgáltak ugye utasszállítóként is kormánydelegációkat, üléssorokat szereltek beléjük, amik tuti, hogy szintén megvannak.
Erről ne álmodozz, mert ehhez üzemidő hosszabbítás és nagyjavítás kellene, ami nagyon nem érné meg. - További szolgálatra és sétarepülésre sem... :(
 
Valószínű az időjárás az oka, a debreceni áthúzás is előbb volt.

Én ezt még megértem, de ha legalább az fr24-en látható lett volna vagy valahol követni lehetett volna, akkor nem a menetrendhez igazodik az ember.Ezt így csak összedobták, hogy ne érje szó a ház elejét azt "jónapot".

Az egyetlen igazodási pont a kiírt menetrend volt, amit meg mivel nem tartottak nem volt mihez igazodni.Második körről meg eredetileg szó se volt.
Valahol azért az ember több rugalmasságot várna el, ha egyszer meghirdetnek valamit, ami nem egy szűk körnek szól, akkor azt úgy is csinálják már, hogy végül ne csak egy szűk körnek legyen jó.Kimentem volna akkor korábban, ha tudom, hogy hamarabb jön.Igazodtam volna hozzá, ha van mihez.