T
Törölt tag
Guest
A probléma ezzel, hogy ezzel mindenki így van. A csehek nem véletlenül rendeltek csak 12 gépet. A meglévő szállítóik még egy darabig megoldják a dolgot. Minden Mi-8/17/171 operátor addig fogja tologatni az üzemidőt, amíg a sárkány bírja. Tudtommal a mi gépeink sem nagyon húzhatják sokáig. '24-'26-ig mindegyik ki fog pörögni.Értem én, hogy az Airbus propagandát tolod, de ha valami versenyképes a közepes helikopter kategóriában, akkor az pont a minyó! Pláne ha szövetségeseink selejtezik mondjuk, mert UH-1-re cserélik! A kelet-közép európai tagállamok légierejéből esetleg kikerülő, jelentős üzemidő tartalékkal rendelkező minyókat nem biztos, hogy el kellene engednünk, ha csak tíz darab hiányzik az Airbus helikopterek mellé egy masszív légimozgékony kapacitáshoz! Aztán majd a jövőben átgondolhatjuk, hogy jöjjön helyetük is további H225M (szerintem 24-28 darab kellene összesen!), de egyelőre van hozzá infrastruktúránk és képzett állományunk!
A H225M pontosan a kiváltásukra lett kitalálva. Ennek ellenére én még mindig azt gondolom, hogy egy kb. 4 gép erejéig fel fog merülni egy minimál Chinook flotta üzembe helyezése.

