Rheinmetall Lynx

Te ezt gondolod, de lehet nem így van. Méretben nem lehet túl nagy eltérés a két eroatviteli egység között, így tudják cserélni... Gondolom :)

Olyan nagyon sok hely már csak azért sem lehet, mert a motor eleve közel 3,2 m3-t (!) elfoglal a jármű elejéből (1,85 m x 1,26 x 1,34 m), ami szerintem marha sok. A Puma motorja mindössze EGY HATODA ! ! ! helyet foglal ehhez képest (0,53 m3, 1,09 m x 0,7 m x 0,69 m).

Ez a Puma motor beépítve:

2273605_mobm.jpg


Hiába, a kompakt harcjármű motor, az kompakt és könnyű harcjármű motor. A tömegben is jelentős az eltérés, a Puma MTU 890-es motorja mindössze 980 kg szárazon, szemben a Liebherr V12-es 2 350 kg. A Puma előnye eleve 1, 37 tonna ugyanolyan harcjármű tömeg és teljesítmény mellett. Emiatt sem lehet ugyanolyan védett a Lynx, mint a Puma. Csoda páncél ide-vagy oda. ;)
Ezek miatt gondolom azt, hogy a hatalmas méret és tömeg lehet olcsó, de hogy harci szempontból csak hátránya van, (amit nem lehet kompenzálni), az biztos.
A Puma motorja száraz karteres, míg a Liebherr nekem olajteknősnek tűnik. Ennek azért megint lehet hátránya. Az ilyen motorok érzékenyebbek a tartós oldaldőlésre, általában bizonyos korlátozások között lehet csak tartósan használni őket meredek lejtőkön, nagy oldaldőlésnél.
Szóval a konstrukciós különbségeket nem lehet figyelmen kívül hagyni a két IFV esetében.
 
Olyan nagyon sok hely már csak azért sem lehet, mert a motor eleve közel 3,2 m3-t (!) elfoglal a jármű elejéből (1,85 m x 1,26 x 1,34 m), ami szerintem marha sok. A Puma motorja mindössze EGY HATODA ! ! ! helyet foglal ehhez képest (0,53 m3, 1,09 m x 0,7 m x 0,69 m).

Ez a Puma motor beépítve:

2273605_mobm.jpg


Hiába, a kompakt harcjármű motor, az kompakt és könnyű harcjármű motor. A tömegben is jelentős az eltérés, a Puma MTU 890-es motorja mindössze 980 kg szárazon, szemben a Liebherr V12-es 2 350 kg. A Puma előnye eleve 1, 37 tonna ugyanolyan harcjármű tömeg és teljesítmény mellett. Emiatt sem lehet ugyanolyan védett a Lynx, mint a Puma. Csoda páncél ide-vagy oda. ;)
Ezek miatt gondolom azt, hogy a hatalmas méret és tömeg lehet olcsó, de hogy harci szempontból csak hátránya van, (amit nem lehet kompenzálni), az biztos.
A Puma motorja száraz karteres, míg a Liebherr nekem olajteknősnek tűnik. Ennek azért megint lehet hátránya. Az ilyen motorok érzékenyebbek a tartós oldaldőlésre, általában bizonyos korlátozások között lehet csak tartósan használni őket meredek lejtőkön, nagy oldaldőlésnél.
Szóval a konstrukciós különbségeket nem lehet figyelmen kívül hagyni a két IFV esetében.
Munkagép motor.Birni fogja.Patriában alapbol meg egy D12 Scania kamionmotor van-persze katonai igényekre átpofozva.
 
  • Tetszik
Reactions: alfa74
Szóval Te lököd itt a Rheinmetall propagandáját, de ha valaki lebuktatja a szemfényvesztést az hazudik.

Akkor nagyon figyelj, Neked írom:

1. Az RM jelenleg nem rendelkezik IFV- vel termékei között. Soha senkinek ilyet még nem adott el egyedül. A Puma projektcég (PSM) 50 %-os tulajdonosa.
2. A Lynx nevű demó járműve nem működőképes, csupán egy látványos demonstrációs eszköz, kiállításokra, laikusok meggyőzésére.
3. A Lynx-ről jobbára csak a videógrafikák és a demó különböző festéssel ellátott képei, videói láthatóak.
4. A Lynx KF 41 sehol sem volt még teszten, soha senki nem tudta még kipróbálni, tekintve, hogy mint harcjármű, még nem létezik.

Ezekben neked mi az ami nem tényszerű? Mi az ami szerinted hazugság?

Konkretan minden, amit allitottal: hogy nem leetezik, csak videografikan es hasonlo primitiv hazugsagok.

En ertem, hogy feletek falun az ilyesmi elmegy stilusnak, mondjuk a kocsmaban vagy a muhelyben, de kulturkorokben illetve mernoki normak szerint te hazugsagokat allitasz es szandekosan terjeszted.

Ha hazugságot keresgélsz, akkor nézegesd ezeket a képeket (az általad idetolt videóból), ha már az RM magyarországi képviselőjeként, vagy megtévedt laikusként. nem veszed észre a szemfényvesztést. Informatikusként ajánlom figyelmedbe a civil lapos tévét :D.

:D Ez nagyon jo. :D
Edes istenem, te szerencsetlen, hat ez nagyon vicces - ez a (cseh) kiallitasra keszulo jarmu videoja, nem tunt fel? :D

Jezusom, teged sem az eszedert fognak ellopni, az biztos. :D :D :D

Az ülésről sem állítanám, hogy robbanásálló :eek:. Ez a csúcstechnika, ami kész van, ami egy termék? :oops:

tapcth0h2wkvfxl7ltv2.png


w72a9iclfbiopstsbune.png


Szóval azért fölösleges ide hánynod ezt a sok marhaságot, promovideót, hogy reklámozd a Lynxet. Ezzel csak lebuktatod a céget, és bebizonyosodik, hogy tényleg egy kókány látványprodukcióról van csak szó. Ezt nagy butaság volt berakni, de legalább egyre többet megtudunk a demó hiányosságairól. ;)

Igen, ez a video arrol szol, hogy egy kiallitasra par ora alatt osszerakta egy ilyen custom verziot, a bemutatora. :D
Fantasztikusan, hogy ennyit sem sikerult felfogni. :D

Ha valaha jartal volna kiallitasokra, akkor egybol tudnad, hogy minden ilyen kiallitason minden rendszer, jarmu, gep akarmi altalaban tele van mindenfele extra kijelzovel, amin futnak a mukodest magyarazo videok, grafikak, marketingvideok.

Nopersze ilyesmihez azert egy minimum beosztast meg kell utni, maskulonben max a latogatoi napokon tudsz kijutni ilyesmire, akkor meg lehet, lekapcsoljak oket, mert semmikeppen sem neked probaljak eladni... :p

Amugy tisztaban vagy a hazugsagaiddal, ez egyertelmu, mert ahogy neven neveztem egybol egyszeru szemelyeskedessel tudsz valaszolni. :)

A vicces az, hogy ugyanolyan buta, logikatlan, mint kb barmi, amit altalaban sikerul benyognod (jo reszere nem is reagalok mar regen): ha barmifele kozom volna barmileyn europai ceghez, akkor vajon miert tennek be video linket olyasmira, ami - ahogy allitod - "kokanyolt" stb?
Megforditva meg plane vicces: ha beteszem es fizetett ember vagyok, akkor logikusan nem kokanyolt, mert miert tennek be hibas dolgokat?
Logika sosem volt eros oldalad, ez eleg egyertelmu. :)


Ha a szakmai részekkel kapcsolatban van észrevételed, véleményed azt felteheted. De ha elfogynak az érveid, akkor ne hazudozózd le azt, akinek más a véleménye, mint neked, vagy azt mondja, hogy amit állítasz az nem úgy van.o_O

Szakmai reszevel? :) Nocsak, neked megis melyik "szakmai" terulethez van barmifele lovesed? :)
Egyertelmuen sem hadmernok nem vagy, sem technologiahoz nem lehet kozod, sem otvozetekkel nemigen foglalkozhatsz - netan fegyvertervezo vagy valahol kulfoldon? :)
Emlekeztetoul: azt hazudtad, hogy nem letezik, csak videon meg grafikan. Ez teny - itt van parszor, hatha rogzul:

Még egy megjegyzés: Nem fikázzuk a cég termékét, mert egyelőre nincs ilyen terméke. o_O Egy prospektusa, meg videografikája van, azt kritizáljuk. Ez jelentős különbség.
Még egy megjegyzés: Nem fikázzuk a cég termékét, mert egyelőre nincs ilyen terméke. o_O Egy prospektusa, meg videografikája van, azt kritizáljuk. Ez jelentős különbség.
Még egy megjegyzés: Nem fikázzuk a cég termékét, mert egyelőre nincs ilyen terméke. o_O Egy prospektusa, meg videografikája van, azt kritizáljuk. Ez jelentős különbség.
Még egy megjegyzés: Nem fikázzuk a cég termékét, mert egyelőre nincs ilyen terméke. o_O Egy prospektusa, meg videografikája van, azt kritizáljuk. Ez jelentős különbség.
Még egy megjegyzés: Nem fikázzuk a cég termékét, mert egyelőre nincs ilyen terméke. o_O Egy prospektusa, meg videografikája van, azt kritizáljuk. Ez jelentős különbség.
Még egy megjegyzés: Nem fikázzuk a cég termékét, mert egyelőre nincs ilyen terméke. o_O Egy prospektusa, meg videografikája van, azt kritizáljuk. Ez jelentős különbség.

Az kulonosen vicces, hogy PONT EBBEN A PILLANATBAN EL IS DOLT, HOGY LYNXET FOGUNK GYARTANI - akkor hogy is van ez, @Firga bácsi: mindenki hulye a HM-nel? :D
 
Hm.Remélem,tényleg benne is lesz az a jóság,aminek a lehetőségét látom benne.
Más.
Az RM tervezett egy 8x8as járgányt is Agilis néven.Lehetséges lehet,hogy a gyár következő ütemben azt fogja gyártani,és az lesz a BTR-ek váltótipusa?
Szerintem lynxel valtunk mindent IS
 
  • Tetszik
Reactions: Sulaco