Sokkal.Nézzd meg,hogy a farmotoros járgányok mennyivel alacsonyabbak.A farmotor mennyiben viszi lejjebb a súlypontot ?!?![]()
Sokkal.Nézzd meg,hogy a farmotoros járgányok mennyivel alacsonyabbak.A farmotor mennyiben viszi lejjebb a súlypontot ?!?![]()
Van eladó, csak pénzük nincs...A múltkor linkeltem a nemzetközi Leopard topikban egy elég részletes görög írást arról, hogy ők is használt Leo2-t vennének ha lenne valahol eladó...
Hát nagyon sok kisebb részegység meg alkatrész van benne ami csak azokba van. Szóval belezés és csere vagy pedig szerződés a RUAG-al. Szerinted mi miért drágállottuk?Van eladó, csak pénzük nincs...
Mindezt úgy, hogy maguk is tudnák gyártani a testet az A7-hez.
Ez egy újságíró külsős véleménye. Mi az, hogy nem jó a 180db svájci? Azért, mert nem német kommunikáció van benne, meg a torony géppuska nem "olyan"...![]()
Erről van valami infó?Ebbe a toronyba.
Cockerill® 3000 Series
Ez nem azon múlik...Sokkal.Nézzd meg,hogy a farmotoros járgányok mennyivel alacsonyabbak.
Persze!Erről van valami infó?
Ehhez semmi köze a németeknek.Ebbe a toronyba.
Cockerill® 3000 Series
A gyerek, aki bepiált, az nem köntör-falaz, nem kerülgeti a lényeget, megmondja, mint a tan-mesében: "Jéééé, meztelen a Király..."A kocsmában maradjanak az ivásnál akkor csak ott fogynak az agysejtek legalább a fórumé megmarad.
Amit mondasz még mindig csak az a gondom vele, hogy nem létezik![]()
Amit mondasz még mindig csak az a gondom vele, hogy nem létezik![]()
Igen mert a Cockerill univerzális tornyokat gyárt. Ez a specialitásuk 40 éve.Persze!
De egyébként a Tulpar is ezt a tornyot tette fel,sőt hogy tovább fűzzem az összeesküvés elméleteket,az ST Engineering-is.
Ha A7-es korszerűsítés lenne napirenden, akkor olyan mindegy, mert úgy is belezés lenne, de a görögök ilyenből nem csinálnak problémát.Hát nagyon sok kisebb részegység meg alkatrész van benne ami csak azokba van. Szóval belezés és csere vagy pedig szerződés a RUAG-al. Szerinted mi miért drágállottuk?
Majd elő kutatom az infót. De hidd el,igazat írok,már az is árulkodó hogy egy Boxeren volt a krisss-által linkelt fotón.Ehhez semmi köze a németeknek.
És mivel száltak volna be a németek?Majd elő kutatom az infót. De hidd el,igazat írok,már az is árulkodó hogy egy Boxeren volt a krisss-által linkelt fotón.
A Boxer az egy nyitott platform. Van hozzá pl. Berge modul, amit az FFG gyárt, aminek nincs köze az ARTEC-hez.Majd elő kutatom az infót. De hidd el,igazat írok,már az is árulkodó hogy egy Boxeren volt a krisss-által linkelt fotón.
Jó,ennyire nem akarok elkanyarodni az eredeti irányomtól,de a lényeg az,amivel kezdtem még oldalakkal ezelőtt,és úgy érzem hogy még nem igazán lett itt ki tárgyalva ( semennyire ) az az,hogy a 8x8 asokon,amiket gyártani fogunk,szerintem egy jelentős részén 105,vagy esetleg 120 milis űrméret lesz.És mivel száltak volna be a németek?
Mert a KMW nem gyárt nagy kaliberű ágyút. Maga a test meg full Cockerill a sajátságos moduláris, rekombináns torony vázával, ami lehetővé teszi, hogy ugyan azt a vázat használják - kis átalakítással - több, egymással különben nem kompatibilis űrmérethez is.
Mondjuk "reskitolto urmeret" avagy "nonszensz, minek nekunk annyi 30mm" es meg folytathatnam...
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..