K
kamm
Guest
Egyébként PONTOSAN EZEN agyalok egy félórája már, szamolgatom az osszegeket es a datumokat..Amennyiben mi meg belépünk a Tempestbe.![]()
Egyébként PONTOSAN EZEN agyalok egy félórája már, szamolgatom az osszegeket es a datumokat..Amennyiben mi meg belépünk a Tempestbe.![]()
Ha ennyi idod van, updateld mar a Wiki-t(termesztesen a +200 allandoval)Egyébként PONTOSAN EZEN agyalok egy félórája már, szamolgatom az osszegeket es a datumokat..

Temperest nélkül is brutál üzlet lenne ha mi gyártanánk csak részegységeket a Brit Lynxhez!Amennyiben mi meg belépünk a Tempestbe.![]()
Hát a 390 kw az nagyon nem 440 LE! Kicsit elírtákKözbeszerzési értesítőből...
Részvételi felhívás
Adásvételi szerződés üzemanyag töltőgépkocsik beszerzése, kezelői és karbantartói típusképzés tárgyban, három részben, az alábbiak szerint:
1. rész: 5,3 m3-es repülőbenzin töltő gépjármű
UN 1203 benzin szállítására
Tartálytest farszekrénnyel: bruttó űrtartalom: min. 5 300 liter, nettó űrtartalom az alsótöltéssel megengedett betölthető mennyiség: min. 4300 liter
2 db szivattyús mérőrendszer teletömlős rendszerhez: 2 db hidraulikusan meghajtott szárnylapátos termékszivattyú, útváltó szeleppel és pneumatikus vezérlésű túlfolyószeleppel
Eladó köteles magyar nyelven a (10-10 fő) kijelölt vezető/kezelő és javító-karbantartó állomány részére elméleti és gyakorlati oktatást tartani.
2. rész: 37 m3-es üzemanyag szállító szerelvény
Benzin, gázolaj és könnyű fűtőolaj szállítására nem alkalmas
Tartálytest - önhordó: bruttó űrtartalom: 37 000 liter
Szivattyú: Hidraulikusan meghajtott, önfelszívó szivattyú.
Eladó köteles magyar nyelven a (10-10 fő) kijelölt vezető/kezelő és javító-karbantartó állomány részére elméleti és gyakorlati oktatást tartani.
3. rész: 10 m3-es 3 tengelyes üzemanyag töltő gépjármű
Hajtásképlet: 6x6, Szabad magasság a futómű / osztómű alatt (mm): 340/415
Gázlómélység előkészítéssel [mm]: minimum 1 200 mm
Motor: dízelüzemű EURO 6 környezetvédelmi besorolású, kikapcsolható AdBlue érzékelővel
Motor maximális teljesítménye: Pmax≥ 390 kW (440 LE)
A felépítmény: Legyen alkalmas gázolaj (MSZ EN 590) és az ASTM D 1655-17 szabványnak megfelelő, JET-A-1 típusú repülőpetróleum folyamatos tárolására, kiszolgálására. A szűréssel, kitárolással és kiszolgálással kapcsolatos követelményeknek a teljesítéskor kizárólag a gázolaj vonatkozásában kell megfelelniük,
A részletes műszaki leírást és követelményrendszert a közbeszerzési dokumentumok tartalmazzák.
Részvételi kérelmek benyújtásának határideje: 16/08/2021
"A DIGI Távközlési és Szolgáltató Kft. (DIGI) egy távközlési és médiaszolgáltató vállalat. A cég tulajdonosa a romániai RCS&RDS konzorcium, mely a holland bejegyzésű Digi Communications N.V. leányvállalata. A cégcsoport többségi tulajdonosa Teszári Zoltán romániai magyar vállalkozó."Lehet attól ez még 100% román banda, román gépekkel és autókkal. Egyik sem tud egy szót sem magyarul.
Majd októbertől lehet szabolcsiakkal ásatják a gödröt meg betonoztatnak, addig megy a digi előfizetők pénze HIMARSra.
Nem csak azt, a 14 eves orditozik mar csak enyhen hitlerjugendes-marcipanos hab a tortan (stilusosan marzipanische kirschtorte)...
Hogy kerul a loterre egy 8 eves gyerek? Elmeroggyant az egesz sztori.
Hát, akkor javaslom, hogy ne menj iskolák, meg játszóterek közelébe, mert úgy megrémítenek, hogy a Wiesenthal központig szaladsz, annyit kiabálnak. Biztos betéve tudják már a M.K. Nép és Faj fejezetét... 
Ha a keltákra gondolsz, nemigen haltak ki még Európából (skótok, walesiek, írek, vallonok, stb.).Identitásválsagban szenvedők képesek bármilyen vélt vagy valós nagy avgy kevésbé nagy múltú (de mindenkép gyakorlatilag kihalt, tehát a történelem próbáját ki nem alló) néppel rokonítani minket!
Tudom.Ha a keltákra gondolsz, nemigen haltak ki még Európából (skótok, walesiek, írek, vallonok, stb.).
Látom már régi a történet, de ha ennyire elkezdjük hasogatni egymás szőre szálát, akkor a „belső égésű röpcsik”-be minden beleszámít a seregnél, mert a repülőkön alkalmazott gázturbinák is belső égésű hőerőgépek. A dugattyús motorost persze motorpróbázzák még civilben is.Belső égésű röpcsik "motorosak" és nem hajtóművezzük őket hanem motorozzuk! Pl: Zlin,Jak-52,Mi-4 stb...
Ez azért érdekes, mert ugye ELVILEG már nincs Rába H.Közbeszerzési értesítőből...
Részvételi felhívás
Adásvételi szerződés üzemanyag töltőgépkocsik beszerzése, kezelői és karbantartói típusképzés tárgyban, három részben, az alábbiak szerint:
1. rész: 5,3 m3-es repülőbenzin töltő gépjármű
UN 1203 benzin szállítására
Tartálytest farszekrénnyel: bruttó űrtartalom: min. 5 300 liter, nettó űrtartalom az alsótöltéssel megengedett betölthető mennyiség: min. 4300 liter
2 db szivattyús mérőrendszer teletömlős rendszerhez: 2 db hidraulikusan meghajtott szárnylapátos termékszivattyú, útváltó szeleppel és pneumatikus vezérlésű túlfolyószeleppel
Eladó köteles magyar nyelven a (10-10 fő) kijelölt vezető/kezelő és javító-karbantartó állomány részére elméleti és gyakorlati oktatást tartani.
2. rész: 37 m3-es üzemanyag szállító szerelvény
Benzin, gázolaj és könnyű fűtőolaj szállítására nem alkalmas
Tartálytest - önhordó: bruttó űrtartalom: 37 000 liter
Szivattyú: Hidraulikusan meghajtott, önfelszívó szivattyú.
Eladó köteles magyar nyelven a (10-10 fő) kijelölt vezető/kezelő és javító-karbantartó állomány részére elméleti és gyakorlati oktatást tartani.
3. rész: 10 m3-es 3 tengelyes üzemanyag töltő gépjármű
Hajtásképlet: 6x6, Szabad magasság a futómű / osztómű alatt (mm): 340/415
Gázlómélység előkészítéssel [mm]: minimum 1 200 mm
Motor: dízelüzemű EURO 6 környezetvédelmi besorolású, kikapcsolható AdBlue érzékelővel
Motor maximális teljesítménye: Pmax≥ 390 kW (440 LE)
A felépítmény: Legyen alkalmas gázolaj (MSZ EN 590) és az ASTM D 1655-17 szabványnak megfelelő, JET-A-1 típusú repülőpetróleum folyamatos tárolására, kiszolgálására. A szűréssel, kitárolással és kiszolgálással kapcsolatos követelményeknek a teljesítéskor kizárólag a gázolaj vonatkozásában kell megfelelniük,
A részletes műszaki leírást és követelményrendszert a közbeszerzési dokumentumok tartalmazzák.
Részvételi kérelmek benyújtásának határideje: 16/08/2021
Köszönöm az egyetértést. Nekem az nem tetszett, mikor azt írta, hogy "motorozzák a repülőgépeket". Elég sokáig szolgáltam repülőtéren, ahol "hajtóműveztek", és nem "motoroztak".Látom már régi a történet, de ha ennyire elkezdjük hasogatni egymás szőre szálát, akkor a „belső égésű röpcsik”-be minden beleszámít a seregnél, mert a repülőkön alkalmazott gázturbinák is belső égésű hőerőgépek. A dugattyús motorost persze motorpróbázzák még civilben is.
A légvédelmisnek annyiban igaza van, hogy a „rakétamotor” tényleg idegen a magyar nyelvtől és műszakilag sem igazán helyes kifejezés.
Köszönöm az egyetértést. Nekem az nem tetszett, mikor azt írta, hogy "motorozzák a repülőgépeket". Elég sokáig szolgáltam repülőtéren, ahol "hajtóműveztek", és nem "motoroztak".
De van helyette MAN HX3Ez azért érdekes, mert ugye ELVILEG már nincs Rába H.

Amit sürgősen a Rábában kellene gyártani...!De van helyette MAN HX3![]()

Na attól mentsen meg minket Istenünk!Amit sürgősen a Rábában kellene gyártani...!![]()
Ámen!Na attól mentsen meg minket Istenünk!
Na attól mentsen meg minket Istenünk!
Milyen válogatósok vagytok...!
Akkor az RM-el közösen egy vadi új csillivilli gyárban,ami akár lehetve a Kaposvári is pl. ! Így már jó?A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..