Magyarul APC.Miért, a szenzortoronyt a belsejébe tették?
Ez egy páncélzott 4x4 csapatszállító RCWS-el. Magyarul APC még mindig.

Magyarul APC.Miért, a szenzortoronyt a belsejébe tették?
Ez egy páncélzott 4x4 csapatszállító RCWS-el. Magyarul APC még mindig.

Luxi APC.Az AO/FO funkciókhoz szenzortorony kell és nem RCWS.
![]()
https://propatria-inc.com/products/pan-and-tilt-unit hasonlóra gondolsz?Luxi APC.Az AO/FO funkciókhoz szenzortorony kell és nem RCWS.
![]()
![]()
https://propatria-inc.com/products/pan-and-tilt-unit hasonlóra gondolsz?
www.army-technology.com
A pro patrias cuccra igazából mind1 miyen optika és egyéb cucc kerül ha elbírja. az árbóc a radart is elbírja.![]()
Hensoldt to supply BAA II systems for German Fennek LARV
www.army-technology.com
vagy inkább amit levettek a palettárólSzerintem itt inkább ez az érdekes
https://propatria-inc.com/products/integrated-sensor-systems/mgs3-scout
![]()

Tehát van 1 automata töltésü 120 as (csilivili tűzvezető rendszerrel és automatikus irányzással) (szingapúri aszthiszem a teso ami rendszerben is van csiszolni még lehet rajta ezekszerint.)
a 81 esekhez van az ELAD tendszer (meg valami M betüs) amivel integrálva is van ebből az Elad az újdonság (automata irányzás) eddig vettünk vólna csak enélkül tudtuk vólna megvenni (lett vólna értelme?)
60 as abbol expal al egyenlőre elvagyunk ez nem jelenti azt hogy ne lenne szükséges ebbő a kategoriából is (de egyáltalán nem sürgős) szerintem ide is lessz valami fejlesztés amit érdemes lehet kivárni.

elöltöltés esetén egy páncélemeznek kell nyitnia zárnia vagy csusznia...Az alapján amit találtam az osztrák félautomata 120-asról, a NEMO rendszer lényegesen jobbnak és kiforrottabbnak tűnik...remélem tényleg inkább azt rendszeresítjük a Lynxre.
A Hirtenberger félautomata 120-as aknavetője elöltöltős, ami nagyon nem praktikus egy zárt járműre mint a Lynx...
NEMO licencét kellene megszerezni..,![]()
Az alapján amit találtam az osztrák félautomata 120-asról, a NEMO rendszer lényegesen jobbnak és kiforrottabbnak tűnik...remélem tényleg inkább azt rendszeresítjük a Lynxre.
A Hirtenberger félautomata 120-as aknavetője elöltöltős, ami nagyon nem praktikus egy zárt járműre mint a Lynx...
NEMO licencét kellene megszerezni..,![]()

Nem mondhatom el. Bocs, nem trollkodásnak szánom. Néha benne vagyunk 1-2 híradóban.Na ez melyik munkahely?
Van valami konkrét infó az aknavetős változatról a találgatásokon kívül?
Nem erre gondolsz?vagy inkább amit levettek a palettáról![]()
Én is csak azt javasolhatom, hogy szaglászd meg belülről...Jó, majd meglátjuk. Ez megvan, de még nem láttuk!
Az alapján amit találtam az osztrák félautomata 120-asról, a NEMO rendszer lényegesen jobbnak és kiforrottabbnak tűnik...remélem tényleg inkább azt rendszeresítjük a Lynxre.
A Hirtenberger félautomata 120-as aknavetője elöltöltős, ami nagyon nem praktikus egy zárt járműre mint a Lynx...
NEMO licencét kellene megszerezni..,![]()

Ja, meglepetés:Vajon a repülőnapon lesz valami meglepetés mint Budaörsön a Gidrán meg NMS?![]()
![]()

Azért ne keverjük a Gizikét a gőzekével!Engem az aknavetős változattal kilóra meg lehet venni. Izrael állítólag minden gépre kapásból felteszi.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..