K
Hátha itt valaki tudja:
Hátha itt valaki tudja:
Egy ilyen parádét ilyenkor hogy vezetnek le? Van valaki valahol egy rádiós járműben/kabinban, aki megmondja, hogy melyik gép pontosan mikor jöhet be? Vagy valamelyik gép tapasztalt pilótája koordinálja a levegőből?
Az a vezetési pont egy jármű lehet, vagy szintén csak egy légiforgalmi irányító kirakva egy kézirádióval?Igen, mondták a helyszínen, hogy van kint egy vezetési pont. Meg két repülésirányító külön, ha valami gond lenne.
Az a vezetési pont egy jármű lehet, vagy szintén csak egy légiforgalmi irányító kirakva egy kézirádióval?
Értem, amit írsz, csak az a kérdésem, hogy ezt a fő vezetési pontot hogy kell elképzelni.Bakker, olvasd már fel hangosan, tagolva, amit leírtam.![]()
Értem, amit írsz, csak az a kérdésem, hogy ezt a fő vezetési pontot hogy kell elképzelni.
Akkor ez valami jármű vagy letelepíthető állomás lehet, akár bekötött radarképpel. Csak azért fura, mert eddig nem láttunk ilyen állomást.Az titok.
Harcálláspontot mondott a derék szolnoki katona, ha jól emlékszem.
Akkor ez valami jármű vagy letelepíthető állomás lehet, akár bekötött radarképpel. Csak azért fura, mert eddig nem láttunk ilyen állomást.
Értem, köszönöm!A derék szolnoki katona azt mondta, hogy a "központ" a budai parton van egy hajón, plusz van egy átjátszó állomás, meg 2 JTAC fent a Gellért hegyen, tartaléknak. Ne gondolt túl az egészet, hogy radar meg konténer, meg toronyóra lánccal. A "központ" egy magasított tetejű AN-2 tűzszerész járőrhajó volt, 2 rádiós csókával, a Batthyânyi tér mellett...
A kubot hiába tesszük el tartalékba, ha a rakéták élettartama lejárt és nem tudunk újat venni.lessz nasams (a kubok valószínűleg nem egyől kuka hanem marad tartalékba)
az arzenál tud üzemidőt hosszabítani. (vólt idő mikor jóformán másért se ólt a cég mint a 3m9me ket élettartam hosszabítótta (egyébként a csehekének egy része is piacra kerül nemsokáa ahogy a finn buk ok egy része is)A kubot hiába tesszük el tartalékba, ha a rakéták élettartama lejárt és nem tudunk újat venni.
Ha lesz NASAMS akkor fölösleges a KUB - végletekig elavult. Drága és bonyolult lenne a NASAMS mellett fenntartani egy másik rendszert, ami ráadásul már nem is hatékony.az arzenál tud üzemidőt hosszabítani. (vólt idő mikor jóformán másért se ólt a cég mint a 3m9me ket élettartam hosszabítótta (egyébként a csehekének egy része is piacra kerül nemsokáa ahogy a finn buk ok egy része is)
a kub nem rossz rendszer a mai napig 2. vonalba simán elmegy (és a mieink modernizáltak is) bár nem lenne rossz pár buk a finnektől pk járműnek hogy alegység szintjén legyen plussz rávezetési lehetőség. kiegnek.
Az osszes fighter 4th gentol felfelé kepes a Kubot jammelni 10+ eve már, fighterek ellen kb értéktelen ma már.az arzenál tud üzemidőt hosszabítani. (vólt idő mikor jóformán másért se ólt a cég mint a 3m9me ket élettartam hosszabítótta (egyébként a csehekének egy része is piacra kerül nemsokáa ahogy a finn buk ok egy része is)
a kub nem rossz rendszer a mai napig 2. vonalba simán elmegy (és a mieink modernizáltak is) bár nem lenne rossz pár buk a finnektől pk járműnek hogy alegység szintjén legyen plussz rávezetési lehetőség. kiegnek.
Mi ez a mániákuis ragaszkodás az elavult rendszerekhez? T-72M1 most meg a Kub?az arzenál tud üzemidőt hosszabítani. (vólt idő mikor jóformán másért se ólt a cég mint a 3m9me ket élettartam hosszabítótta (egyébként a csehekének egy része is piacra kerül nemsokáa ahogy a finn buk ok egy része is)
a kub nem rossz rendszer a mai napig 2. vonalba simán elmegy (és a mieink modernizáltak is) bár nem lenne rossz pár buk a finnektől pk járműnek hogy alegység szintjén legyen plussz rávezetési lehetőség. kiegnek.
Mind a kettőnek Kecelen kiállítási tárgyként vagy a lőterén céltárgyként a helye!Mi ez a mániákuis ragaszkodás az elavult rendszerekhez? T-72M1 most meg a Kub?
Mi ez a mániákuis ragaszkodás az elavult rendszerekhez? T-72M1 most meg a Kub?
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..