Csak az még annyira sem létezik, mint az L39NG-nek a harci változata. És fejlesztő cégnek sincs még sok tapasztalata...Azt raktak be egyet feljebb ami hazai fejlesztésű.
Csak az még annyira sem létezik, mint az L39NG-nek a harci változata. És fejlesztő cégnek sincs még sok tapasztalata...Azt raktak be egyet feljebb ami hazai fejlesztésű.
Mert hidegháborús gépekhez jó kiképezni. Újabbakhoz gyenge is elavult is.Miért számít ennyire szarnak L-39NG?
Szerintem jó árérték arányú kiképzőgép. Harci potenciálja tényleg kb. nulla, de nem is ezért vesszük...már ha vesszük.
Hogyha olyan jó árérték arányú mint mondod akkor hogy lehet, hogy még 1 db-ot sem sikerült eladni Európában? Még a saját cseh hadseregre sem sikerült eddig rásózni. Most van róla szó, hogy vesznek 4-6 db-ot (valószínű ez volt az egyik feltétele a magyar befektetésnek értsd a cég megmentésének), gondolhatod, hogy milyen happy lesz vele a cseh légierő.Miért számít ennyire szarnak L-39NG?
Szerintem jó árérték arányú kiképzőgép. Harci potenciálja tényleg kb. nulla, de nem is ezért vesszük...már ha vesszük.
Vietnám meg más csóró országok veszik...Ghána hangzott el nem rég mint vevő.Hogyha olyan jó árérték arányú mint mondod akkor hogy lehet, hogy még 1 db-ot sem sikerült eladni Európában?
Ezt most nem értem: a hétvégére mondtak "tavaszi fordulatot" az időjárásban, de ez, hogy "mentené" meg a légierőnket?Vietnám meg más csóró országok veszik...Ghána hangzott el nem rég mint vevő.
Tényleg jó lenne valami potensebb típus, de eléggé úgy tűnik, hogy L-39NG lesz - ettől legfeljebb egy "tavaszi fordulat" mentené meg a légierőnket. Mivel egy "nemzeti stróman" vette meg magyar állami bank hiteléből, így tisztán politikai szinezete lett ennek a (lehetséges) beszerzésnek.
Amikor nem tolod itt fullba a belpolt, akkor még jókat is tudsz írni.Most jelentették be a 6 gép megvételét. + a magán cégük gépeit is onnan cserélik majd.Hogyha olyan jó árérték arányú mint mondod akkor hogy lehet, hogy még 1 db-ot sem sikerült eladni Európában? Még a saját cseh hadseregre sem sikerült eddig rásózni. Most van róla szó, hogy vesznek 4-6 db-ot (valószínű ez volt az egyik feltétele a magyar befektetésnek értsd a cég megmentésének), gondolhatod, hogy milyen happy lesz vele a cseh légierő.
embraernek beszállítójaAzért egy két hozzáértő itteni forumozót kérdeznék, ez a gyár illetve a benne lévő humán tőke alkalmas lehet a saab és az embraer cégekkel való együttműködésre?
Magán biznisz inkább, nem állami tulajdonszerzés.Csak én emlékszem rosszul, vagy eddig Maróth G. tényleg látványosan kimaradt az egész Aero üzletből? Ha igen, ennek mi lehet a hátterében?
Ezt miből számoltad ki?Mert hidegháborús gépekhez jó kiképezni. Újabbakhoz gyenge is elavult is.

Ez konkretan epuletes hulyeseg.Szerintem sokakat érdekelne. Amennyi pénzt elszórnánk erre a trágya L-39-re abból már vehetnénk valami normális gépet is.
Erre kéne megszerveznetek egy megelőző kommunikációs csapásmérést.Ilyenkor jön be a zrínyinek az az aspektusa, hogy néhány tekinetben inkább hadiiparfejlesztési program mint haderőfejlesztési....
Főleg ha valami értelmeset kihozunk az Aero-ból az hosszútávon jót tesz a gazdaságnak és a későbbi fejlesztéseknek, viszont ha ehhez meg kell venni x db elavult kiképző gépet a normális (de főleg egy értelmes nemzetközi program) helyett akkor az magának a haderőnek szopás. Eddig ezt megúsztuk hálistennek, és csak remélni tudom, hogy továbbra is meg fogjuk.
köszönöm ezt tudom, de a kérdésem mire képes a cég pl műanyag bizbaszok gyártása a pilóta fülkébe, vagy ha megkap egy licencet sugár hajtóművet is le tud gyártani?embraernek beszállítója
A vállalat megszerzésében neki semmi dolga nem volt. Majd utólag tartalommal megtölteni már igen.Csak én emlékszem rosszul, vagy eddig Maróth G. tényleg látványosan kimaradt az egész Aero üzletből? Ha igen, ennek mi lehet a hátterében?
Talan azert, mert meg nemhogy nem is aruljak, de meg keszen sincs...?Hogyha olyan jó árérték arányú mint mondod akkor hogy lehet, hogy még 1 db-ot sem sikerült eladni Európában? Még a saját cseh hadseregre sem sikerült eddig rásózni. Most van róla szó, hogy vesznek 4-6 db-ot (valószínű ez volt az egyik feltétele a magyar befektetésnek értsd a cég megmentésének), gondolhatod, hogy milyen happy lesz vele a cseh légierő.

és ha lesznek drónjaink, ki tudja talán lesz "itthoni" hozzáadott érték ami az Areo keretein belül valósul meg..ha már a hadiiparunk egyik alapköveként tekintünk erre a befektetésre.Azért egy két hozzáértő itteni forumozót kérdeznék, ez a gyár illetve a benne lévő humán tőke alkalmas lehet a saab és az embraer cégekkel való együttműködésre?
Te ilyenkor mit szívsz? Amikor a határon való áldatlan állapotokról adtak ki infót az indexnek, kemény másfél nap alatt megtalálták a felelőst...Erre kéne megszerveznetek egy megelőző kommunikációs csapásmérést.
A tudatlan civil közvéleménynek ugyanis mindent be lehet adni, lazán elhitetik velük, hogy milyen jó ez az NG.
Ilyenkor kell névtelenül nyilatkozni, kiszivárogtatni, stb.
Ghánának meg szó volt talán Szenegálról is, ahol még nem hallottak a légvédelemről ez a típus megfelelő lehet. Ezekben az országokban annyi a követelmény a légierővel szemben, hogy fel tudjon szállni, (jó esetben) le tudjon szállni és le tudjon dobni egy bombát a szomszéd törzsre. Ezeknek a kritériumoknak az L-39NG is megfelel. Vietnam nem azért választotta ezt a típust, mert ez volt a legmegfelelőbb hanem mert a csehek exporthitellel finanszírozták az ügyletet.Vietnám meg más csóró országok veszik...Ghána hangzott el nem rég mint vevő.
Tényleg jó lenne valami potensebb típus, de eléggé úgy tűnik, hogy L-39NG lesz - ettől legfeljebb egy "tavaszi fordulat" mentené meg a légierőnket...
Nem annyira jó az analógia.Ezt miből számoltad ki?
Mondok egy példát szerinted melyik kocsin van értelme tanulóvezetőt képezni? Egy Fábián, vagy egy Toyota Suprán?
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..