Csak én emlékszem rosszul, vagy eddig Maróth G. tényleg látványosan kimaradt az egész Aero üzletből? Ha igen, ennek mi lehet a hátterében?
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Vietnám meg más csóró országok veszik...Ghána hangzott el nem rég mint vevő.Hogyha olyan jó árérték arányú mint mondod akkor hogy lehet, hogy még 1 db-ot sem sikerült eladni Európában?
Ezt most nem értem: a hétvégére mondtak "tavaszi fordulatot" az időjárásban, de ez, hogy "mentené" meg a légierőnket? Amikor nem tolod itt fullba a belpolt, akkor még jókat is tudsz írni.Vietnám meg más csóró országok veszik...Ghána hangzott el nem rég mint vevő.
Tényleg jó lenne valami potensebb típus, de eléggé úgy tűnik, hogy L-39NG lesz - ettől legfeljebb egy "tavaszi fordulat" mentené meg a légierőnket. Mivel egy "nemzeti stróman" vette meg magyar állami bank hiteléből, így tisztán politikai szinezete lett ennek a (lehetséges) beszerzésnek.
Most jelentették be a 6 gép megvételét. + a magán cégük gépeit is onnan cserélik majd.Hogyha olyan jó árérték arányú mint mondod akkor hogy lehet, hogy még 1 db-ot sem sikerült eladni Európában? Még a saját cseh hadseregre sem sikerült eddig rásózni. Most van róla szó, hogy vesznek 4-6 db-ot (valószínű ez volt az egyik feltétele a magyar befektetésnek értsd a cég megmentésének), gondolhatod, hogy milyen happy lesz vele a cseh légierő.
embraernek beszállítójaAzért egy két hozzáértő itteni forumozót kérdeznék, ez a gyár illetve a benne lévő humán tőke alkalmas lehet a saab és az embraer cégekkel való együttműködésre?
Magán biznisz inkább, nem állami tulajdonszerzés.Csak én emlékszem rosszul, vagy eddig Maróth G. tényleg látványosan kimaradt az egész Aero üzletből? Ha igen, ennek mi lehet a hátterében?
Ezt miből számoltad ki?Mert hidegháborús gépekhez jó kiképezni. Újabbakhoz gyenge is elavult is.
Ez konkretan epuletes hulyeseg.Szerintem sokakat érdekelne. Amennyi pénzt elszórnánk erre a trágya L-39-re abból már vehetnénk valami normális gépet is.
Erre kéne megszerveznetek egy megelőző kommunikációs csapásmérést.Ilyenkor jön be a zrínyinek az az aspektusa, hogy néhány tekinetben inkább hadiiparfejlesztési program mint haderőfejlesztési....
Főleg ha valami értelmeset kihozunk az Aero-ból az hosszútávon jót tesz a gazdaságnak és a későbbi fejlesztéseknek, viszont ha ehhez meg kell venni x db elavult kiképző gépet a normális (de főleg egy értelmes nemzetközi program) helyett akkor az magának a haderőnek szopás. Eddig ezt megúsztuk hálistennek, és csak remélni tudom, hogy továbbra is meg fogjuk.
köszönöm ezt tudom, de a kérdésem mire képes a cég pl műanyag bizbaszok gyártása a pilóta fülkébe, vagy ha megkap egy licencet sugár hajtóművet is le tud gyártani?embraernek beszállítója
A vállalat megszerzésében neki semmi dolga nem volt. Majd utólag tartalommal megtölteni már igen.Csak én emlékszem rosszul, vagy eddig Maróth G. tényleg látványosan kimaradt az egész Aero üzletből? Ha igen, ennek mi lehet a hátterében?
Talan azert, mert meg nemhogy nem is aruljak, de meg keszen sincs...?Hogyha olyan jó árérték arányú mint mondod akkor hogy lehet, hogy még 1 db-ot sem sikerült eladni Európában? Még a saját cseh hadseregre sem sikerült eddig rásózni. Most van róla szó, hogy vesznek 4-6 db-ot (valószínű ez volt az egyik feltétele a magyar befektetésnek értsd a cég megmentésének), gondolhatod, hogy milyen happy lesz vele a cseh légierő.
és ha lesznek drónjaink, ki tudja talán lesz "itthoni" hozzáadott érték ami az Areo keretein belül valósul meg..ha már a hadiiparunk egyik alapköveként tekintünk erre a befektetésre.Azért egy két hozzáértő itteni forumozót kérdeznék, ez a gyár illetve a benne lévő humán tőke alkalmas lehet a saab és az embraer cégekkel való együttműködésre?
Te ilyenkor mit szívsz? Amikor a határon való áldatlan állapotokról adtak ki infót az indexnek, kemény másfél nap alatt megtalálták a felelőst...Erre kéne megszerveznetek egy megelőző kommunikációs csapásmérést.
A tudatlan civil közvéleménynek ugyanis mindent be lehet adni, lazán elhitetik velük, hogy milyen jó ez az NG.
Ilyenkor kell névtelenül nyilatkozni, kiszivárogtatni, stb.
Ghánának meg szó volt talán Szenegálról is, ahol még nem hallottak a légvédelemről ez a típus megfelelő lehet. Ezekben az országokban annyi a követelmény a légierővel szemben, hogy fel tudjon szállni, (jó esetben) le tudjon szállni és le tudjon dobni egy bombát a szomszéd törzsre. Ezeknek a kritériumoknak az L-39NG is megfelel. Vietnam nem azért választotta ezt a típust, mert ez volt a legmegfelelőbb hanem mert a csehek exporthitellel finanszírozták az ügyletet.Vietnám meg más csóró országok veszik...Ghána hangzott el nem rég mint vevő.
Tényleg jó lenne valami potensebb típus, de eléggé úgy tűnik, hogy L-39NG lesz - ettől legfeljebb egy "tavaszi fordulat" mentené meg a légierőnket...
Nem annyira jó az analógia.Ezt miből számoltad ki?
Mondok egy példát szerinted melyik kocsin van értelme tanulóvezetőt képezni? Egy Fábián, vagy egy Toyota Suprán?
Pedig objektív tényezek alapján szinte biztosra vehető, hogy ha marad a Fidesz-kormány, akkor az Aerotól fognak gépet venni, hiszen az egyik kijelölt emberüké lett a gyár, így érdekükké vált az üzlet. Pont ugyanezen okból nem fognak az Aerotól gépet venni a légierőnknek ha más lesz kormányon. Ez egyszerű logika - nem belpolitika: nem minősítettem itt egyik oldalt sem. Most nem...Ezt most nem értem: a hétvégére mondtak "tavaszi fordulatot" az időjárásban, de ez, hogy "mentené" meg a légierőnket? Amikor nem tolod itt fullba a belpolt, akkor még jókat is tudsz írni.
Csak éppen szóba sem került a Gripen E. Kiképzőgép vásárlás a téma. Fárasztó ez a 0-24 Saab marketing amit folyamatosan előadsz. Bármi a téma a hozzászólásod Gripen E/F.Ez konkretan epuletes hulyeseg.
Nem tudom, hany gepet terveznek ezekbol venni es milyen konfigban, de $10-15M kozotti arban ezekbol 6-8 gepbol sem jonne ki egyetlen Gripen E sem.
Arra szeretnélek kérni, hogy tartsd már meg a székfoglalódat az M-345-ről!Erre kéne megszerveznetek egy megelőző kommunikációs csapásmérést.
A tudatlan civil közvéleménynek ugyanis mindent be lehet adni, lazán elhitetik velük, hogy milyen jó ez az NG.
Ilyenkor kell névtelenül nyilatkozni, kiszivárogtatni, stb.