Ha figyelmesen megnézzük a videót,akkor feltűnik hogy abban a vázban sok az idom (derékszög........) (bocsi másképp nem tudom megfogalmazni) Tehát pöpecs hegesztési munka dögivel. Egy ilyet csak akkor éri meg iparizálni robot hegesztéssel ha folyamatos megrendelésed van. Több ezer db. Mivel kis cég, és egy hegesztő ipari robot nem két ft így marad a jó szaki féle hegesztési varrat. Ha jó képzett embereid vannak és jó minőségi hegesztési cuccaid megyen az gyorsan. Nem is gondolnád.Nekem az volt a furcsa videóban, hogy bár Széles elmondta, hogy az üzemet a gyártáshoz szinte teljesen újra kellett építeni. 1 évet vett igénybe a gyártáshoz szükséges beruházások végrehajtása. Én viszont nem láttam egyetlen ipari robotot sem a videóban. Pedig ha valamilyen járműgyárról mutatnak videót, robotok tömege látszik. Mindent manuálisan csinálnak? Nem lesz a gyártás így nagyon lassú, tudják tartani a gyártási időt? Vagy valamilyen szintet el kell érnie a stabil megrendelési számnak, hogy érdemes legyen ilyesmibe beruházni?
Visszatérve még a páncéllemez hajlító gépre: 10 mm vastag az az 10 es páncéllemez hajlítása. Nekem rögtön itt a BTR ek teljes körű javításának a lehetősége ugrik be. (Páncéllemez javítása,szükség esetén cseréje) Plusz egyéb harcjárművek (apc/IFV) kisebb vastagságú lemezeinek a javítása,cseréje.
Mivel a lemez élhajítógép kapacitása adott. Én azt is el tudnám képzelni hogy licencbe vagy saját tervezésben APC (nekünk PSZH) is belefognának. Elvileg a lemezen kívül adva lenne hozzá minden. Én először egy könnyű gépre tippelnék a lemezvastagság miatt. Na majd meglátjuk A lemezvastagság miatt biztosan kell majd + ba védelmet beépíteni, a gránátok/kisebb IED ek miatt.