Közbeszerzési értesítőből...
Részvételi felhívás
A Magyar Honvédség 3 objektumában (Buják, Isaszeg, Táborfalva) kármentesítési, kárenyhítési munkálatok elvégzése
Bontási, terep-előkészítési és eltakarítási munka
Kiviteli tervezési feladatok
Kivitelező feladata a kármentesítéshez, kárenyhítéshez, tartályfelszámoláshoz és a kapcsolódó elemek bontásához szükséges kiviteli tervezési feladatok elvégzése. Organizációs terv elkészítése a felvonuláshoz, tartálykiemeléshez és bontási feladatokhoz, amennyiben szükséges munkagödör megtámasztási terv, TU és MMT kidolgozása, figyelemmel a határozatban előírt vizsgálati paraméterekre és határértékekre. A munkaterületen munkavégzés csak elfogadott kiviteli és organizációs terv alapján végezhető, illetve a bontási munkákat bontási terv alapján lehet elvégezni.
Felvonulás, terület előkészítési feladatok
A munkaterületet az építési naplóba történő bejegyzéssel kell átadni, illetve átvenni. Ott rögzíteni kell a kivitelezési munkához szükséges minden feltétel rendelkezésre állását, valamint a tartályokhoz, illetve a kármentesítéssel érintett területekhez kapcsolódó minden lényeges adatot (pl. tartályok azonosítási módja, tárolt anyag mennyiség, minőség stb.). Kivitelezőnek a kármentesítési, illetve tartálykiemelési feladatok részeként el kell végezni a munkaterület előkészítését, a geodéziai kitűzést. Ki kell alakítania, kitűznie az organizációs tervének megfelelően a felvonulási területeket, depóniákat, víz- és elektromos energia vételi lehetőségeket, gépek tárolására alkalmas területek kialakítását, ideiglenes utak kialakítását. El kell végezni az érintett út és betonfelületek, valamint az érintett aknák, vezetékek és érintett csatlakozó műtárgyak szakszerű elbontását a szükséges mértékben. - el kell végezni a bontási területen megtelepedett növényzet irtását; - el kell végezni a meglévő közművek kiváltását; - el kell oldani a meglévő merev csőcsatlakozásokat; - el kell bontani kapcsolódó töltőaknákat, szerelvényaknákat, lefejtőaknákat, beton alapokat - jelölt helyeken el kell bontani a kármentesítést esetlegesen akadályozó műtárgyakat (kerítés, térbetont, út stb…)
Zárójelentés
Kivitelező feladata a tartályfelszámolási és bontási feladatok elvégzését követően zárójelentés összeállítása. A zárójelentésnek tartalmaznia kell minimálisan: Tartálybontás, illetve a kármentesítés megvalósulási dokumentációt helyszínrajzzal, szöveges műszaki leírással. Tartálymegszüntetés bejelentése a 216/2019. (IX. 5.) Korm. rendelet 13. § a)-e) pontjában meghatározott adattartalommal, csatolva a tartálytisztítási jegyzőkönyveket. Kiemelt és deponált tartályok jegyzékét. Hulladék nyilvántartást (szállító levelek, „Sz” jegyek másolataival)
Részvételi határidő: 03/02/2025
Részvételi felhívás
A Magyar Honvédség 3 objektumában (Buják, Isaszeg, Táborfalva) kármentesítési, kárenyhítési munkálatok elvégzése
Bontási, terep-előkészítési és eltakarítási munka
Kiviteli tervezési feladatok
Kivitelező feladata a kármentesítéshez, kárenyhítéshez, tartályfelszámoláshoz és a kapcsolódó elemek bontásához szükséges kiviteli tervezési feladatok elvégzése. Organizációs terv elkészítése a felvonuláshoz, tartálykiemeléshez és bontási feladatokhoz, amennyiben szükséges munkagödör megtámasztási terv, TU és MMT kidolgozása, figyelemmel a határozatban előírt vizsgálati paraméterekre és határértékekre. A munkaterületen munkavégzés csak elfogadott kiviteli és organizációs terv alapján végezhető, illetve a bontási munkákat bontási terv alapján lehet elvégezni.
Felvonulás, terület előkészítési feladatok
A munkaterületet az építési naplóba történő bejegyzéssel kell átadni, illetve átvenni. Ott rögzíteni kell a kivitelezési munkához szükséges minden feltétel rendelkezésre állását, valamint a tartályokhoz, illetve a kármentesítéssel érintett területekhez kapcsolódó minden lényeges adatot (pl. tartályok azonosítási módja, tárolt anyag mennyiség, minőség stb.). Kivitelezőnek a kármentesítési, illetve tartálykiemelési feladatok részeként el kell végezni a munkaterület előkészítését, a geodéziai kitűzést. Ki kell alakítania, kitűznie az organizációs tervének megfelelően a felvonulási területeket, depóniákat, víz- és elektromos energia vételi lehetőségeket, gépek tárolására alkalmas területek kialakítását, ideiglenes utak kialakítását. El kell végezni az érintett út és betonfelületek, valamint az érintett aknák, vezetékek és érintett csatlakozó műtárgyak szakszerű elbontását a szükséges mértékben. - el kell végezni a bontási területen megtelepedett növényzet irtását; - el kell végezni a meglévő közművek kiváltását; - el kell oldani a meglévő merev csőcsatlakozásokat; - el kell bontani kapcsolódó töltőaknákat, szerelvényaknákat, lefejtőaknákat, beton alapokat - jelölt helyeken el kell bontani a kármentesítést esetlegesen akadályozó műtárgyakat (kerítés, térbetont, út stb…)
Zárójelentés
Kivitelező feladata a tartályfelszámolási és bontási feladatok elvégzését követően zárójelentés összeállítása. A zárójelentésnek tartalmaznia kell minimálisan: Tartálybontás, illetve a kármentesítés megvalósulási dokumentációt helyszínrajzzal, szöveges műszaki leírással. Tartálymegszüntetés bejelentése a 216/2019. (IX. 5.) Korm. rendelet 13. § a)-e) pontjában meghatározott adattartalommal, csatolva a tartálytisztítási jegyzőkönyveket. Kiemelt és deponált tartályok jegyzékét. Hulladék nyilvántartást (szállító levelek, „Sz” jegyek másolataival)
Részvételi határidő: 03/02/2025