Valami fotón láttam más típusú gumit. De hogy az hogyan volt hogyan se, meg milyen altípusra passz. Kérdeztem itt de nem volt válasz. Szóval mai napig nem tudom. Az orosz/szovjet méret más szabvány, nem jó mindenre, nem az az általános típus. A 90-es évek végén kb egy havi fizetésemért 42000 ft szereztem egy felszámoláson/selejtezésen ilyen ruszki mintás gumikat meg egy rakat csapágyat, ékszíjat, zegergyűrűt, zsuk gumit, stb. Na rajtam is rohadt, vagy 8-10 éve tudtam eladni 100000-ért a maradékát, mert pl a csapágyak zöme berozsdált. Nem tudom már a méretét, de a 4 gumi az Gaz-66-ra való volt, na semmi más jármű nem passzolt vele, gaz-66 meg elég ritka járgány civilben. A belső gumik szétrepedtek, elöregedtek, szóval nem volt akkora biznisz mint hittem. Szóval BTR hogy "modern" gumija legyen ahhoz kéne másik felni. Na de itt jön az hogy milyen gumi, mert a ruszki gumi jó terepen, de ha mi eddig csak jobbára aszfalton használtuk akkor csöcs. Meg ugye erre Irakban jöttünk rá valamiért, addig nem cirkáltunk vele aszfalton? Vagy ott meleg van, de kit érdekel, mert az Irak,és ez meg Magyarország? Na meg ugye milyen gumi, mert amit a kilencvenes évek közepén kaptunk hozzá az már +20 éves, persze hogy leeszi, szétmállik rajt! Na de milyen felni kéne rá? Le kéne gyártatni a speckó méretet, külön, pár ezer darabot, de mire? Mert már a 600-ból alig van pár üzemképes. Ehh...