Ha annyira jó, akkor nem csak botrányos körülmények között, nyíltan korrupcióval kéne nyernie.
Hat, eddig az F-35 pedig csak ugy nyert, csak nem kenopenzzel (Amerikaban a kenopenz csak akkor legalis, ha belfoldon fizetik es adozva van.)
Norvegoknal, danoknal lehallgatasi botranyok, Gripentol visszatartottak az amerikai alrendszert ill "kesett", mert a norvegoknal a lehallgatás alapjan eselyes volt es igy tovabb.
Tényleg, végülis, csak nagyobb hatótávolságú, rugalmasabb profilu, jobban manőverezhető gépeket árulnak.
Nem rugalmasabb profilu, sot, ez az egyik alapproblemaja az USAFnak is vele, hogy nem igaslo.
Milyen hatotavolsaga nagyobb? Ugyanaz, mint a Gripene. Ha meg kulso tankokat akasztunk ra, akkor ugrott a stealth megint.
Ha normalis loadoutot akarunk, ugrott a stealth megint.
A manoverezes egy erdekes kifejezes, tudtad, hogy a Gripen joval fordulekonyabb? Persze szerintem annak sok haszna eitkan lenne, de ilyen ez a PR...
Nekem amugy nem lenne problémám az F-35, ha nem lenne pofatlanup drága és egy uzemeltetesi remalom, meg egy irgalmatlan bugfest a sw.
De nyilván a koldusszegény 90es éveki oroszország lekorrumpálta a francúzokat is a pályáról. Véletlenül sem arról lehet szó, hogy amúgy ezek a gépek jobbak.
A Lada meg Passat szinten allt anno, emlekszem.
@Hpasp ,számold már ki légyszives,hogy egy uralgó magaslaton lévő radar meddig lát be és hogyan alakul a radarhorizontja.Ez ügye gyakorlatilag csak mordor és az ukik felől lényeges,mert a tótok irányában ott az Északi Középhegység paravánnak.
Hátha igy nyilvánvaló lesz,hogy nem látják a felszálló gépet,mire átlépi a radarhorizontot,addigra meg már a "legjobb felét" forditja a radar felé,harci kongfiban,csukott futóaknával.....
Szerintem a szerbeket emlegette, de mondjuk a romanokat sem tartja vissza sok, az teny.
Mondjuk ha barmelyik AEW&C gépet vesz, akkor ez a tema nem is kérdéses tovabb.