Azt mondjátok meg - aki hallott erről utalást -, hogy ez a kiképzőheli-beszerzés, az mi a tüdő lehet.
Nagyon nem lenne logikus, ha MD530-asakat vennénk, amikor látszólag az Airbus vonal látszik befutni itthon.
Ugye a légimentők H135-tel váltották a hasonló konfigot. A légierő full Airbus.
Csak a rendőrségnél tolják MD-kkel, de gyaníthatóan ott is lassan váltani kell már mert ők is használtan vették őket.
És mivel itthon az Airbusnak lesz forgórész gyára...
Értem, hogy a Mókusok öregszenek, meg lehet, hogy a 2 gép nem is igazán elegendő az alapképzésre, de van velük jó sok tapasztalat. Az Airbus a saját training rendszerében is az initial pilot trainingre a H125-öt hasznalja.
Nagyon nem lenne logikus, ha MD530-asakat vennénk, amikor látszólag az Airbus vonal látszik befutni itthon.
Ugye a légimentők H135-tel váltották a hasonló konfigot. A légierő full Airbus.
Csak a rendőrségnél tolják MD-kkel, de gyaníthatóan ott is lassan váltani kell már mert ők is használtan vették őket.
És mivel itthon az Airbusnak lesz forgórész gyára...
Értem, hogy a Mókusok öregszenek, meg lehet, hogy a 2 gép nem is igazán elegendő az alapképzésre, de van velük jó sok tapasztalat. Az Airbus a saját training rendszerében is az initial pilot trainingre a H125-öt hasznalja.