Hát arra mindenképpen, hogy ők képesek voltak normálisan előkészíteni az infrastruktúrát az új eszközöknek (nekünk ez kurváára nem megy és le van maradva a beszerzésekhez képest, főleg a légierős részen)Irigykedj
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Hát arra mindenképpen, hogy ők képesek voltak normálisan előkészíteni az infrastruktúrát az új eszközöknek (nekünk ez kurváára nem megy és le van maradva a beszerzésekhez képest, főleg a légierős részen)Irigykedj
Szolnok ennek a minta példája azon csodálkozom hogy meg nem mondta az Airbus nekünk h nem vállalunk garit mert nem tudjatok a szerződésben foglalt feltételeket maradéktalanul teljesíteniHát arra mindenképpen, hogy ők képesek voltak normálisan előkészíteni az infrastruktúrát az új eszközöknek (nekünk ez kurváára nem megy és le van maradva a beszerzésekhez képest, főleg a légierős részen)
Generál Řehka vedl jednání náčelníků generálních štábů armád V4
V liblickém zámku na Mělnicku se ve dnech 22. až 24. dubna uskutečnilo setkání náčelníků generálních štábů armád V4, tedy nejvyšších armádních představitelů Maďarska, Polska, Slovenska a České republiky. Jednání z pozice předsedající země V4 vedl náčelník Generálního štábu Armády České republiky...acr.army.cz
Tudom én, mindenhol minden sokkal jobb.Hát arra mindenképpen, hogy ők képesek voltak normálisan előkészíteni az infrastruktúrát az új eszközöknek (nekünk ez kurváára nem megy és le van maradva a beszerzésekhez képest, főleg a légierős részen)
Nem ezt mondtam, sokkal több eszközünk érkezett be már de az infrastruktúra elhanyagolása az sajnos Szomorú tény. Tavaly állnia kellett volna a hangárkomplexumnak Szolnokon. Most kezdtek alapozni...Tudom én, mindenhol minden sokkal jobb.
Nem. Csak erre pl figyelnek jobban.Tudom én, mindenhol minden sokkal jobb.
Már állnak a falak, de ettől függetlenül tökéletesen igazad van!Nem ezt mondtam, sokkal több eszközünk érkezett be már de az infrastruktúra elhanyagolása az sajnos Szomorú tény. Tavaly állnia kellett volna a hangárkomplexumnak Szolnokon. Most kezdtek alapozni...
Hát, nincsen pénz.Nem ezt mondtam, sokkal több eszközünk érkezett be már de az infrastruktúra elhanyagolása az sajnos Szomorú tény. Tavaly állnia kellett volna a hangárkomplexumnak Szolnokon. Most kezdtek alapozni...
Ez egy több évtizedes probléma, ami nem csak azzal kezdődött, hogy a Mig-29-eseket a szabad ég alatt tárolták, hanem hogy már az elődeik is (21-esek) szabad ég alatt voltak. A Gripennél megoldották, de Szolnokon nem sikerült. Talán azért is, mert a Mi-8/17-esek és 24-esek bírták a szilaj tartást. Bírták, bár nem ideális, és már azok is megérdemelték volna a hangárokat. (Folytathatnám a sort: Hajdúhadházon a BTR-ek többsége még mindig a szabad ég alatt van tárolva, jó esetben legalább ponyva jut rá.)Nem ezt mondtam, sokkal több eszközünk érkezett be már de az infrastruktúra elhanyagolása az sajnos Szomorú tény. Tavaly állnia kellett volna a hangárkomplexumnak Szolnokon. Most kezdtek alapozni...
Az a helyzet, hogy feje tetején áll a haderőfejlesztésünk és a kikepzési, elhelyezési és egyéb infrát ami megalapozts volna 2017-18 környékén az egészet azt figyelmen kívül hagyta a vezetés.Hát, nincsen pénz.
És ha én jól tudom van némi kis villongás, hogy ki felel a honvédségi építkezésekért, az ÉKM vagy a HM, ettől nem lesz gyorsabb semmi.
És hát nincsen pénz.
Az építőipari kapacitások is le vannak kötve, ez is lassítja a folyamatot.
És nincsen pénz.
Valamint van a nagy ötlet, hogy lehet a honvédségnek adott EU-pénz (ezek nincsenek letiltva) egy részét a szokott patakba önteni, miként lehet vasúti pályaudvar meg P+R parkoló építését eladni honvédségi beruházásnak. Lássuk be, ez nem könnyű feladat, megakadt kicsit a rendszer torkán.
És nincsen pénz.
Valamint megy a közbeszerzéseken a tesze-toszáskodás, a HM sincsen felkészülve több, nagy építőipari megrendelés kiírására, a piaci közbeszerzési szakértők, meg ellenségei Lázárnak.
Meg pénz sincsen.
Viszont az pozitív, hogy azok az ismerősök, kollégák akik dolgoznak (hisz ez kicsi ország, ismerjük egymást) a honvédeknek egészen meg vannak lepve, hogy a katonák tudják mit akarnak, és az utóbbi két-három évben tök jó önbizalmuk kezd lenni. Mármint kezdenek sokkal büszkébbek lenni arra, hogy ők katonák, néha egész rendesen az asztalra basznak, mikor nem az van amit ők akarnak. Ez pár éve (5-7 éve nem vasutat tervezek) egyáltalán nem így volt, totál megtört társaság képét mutatták az egyeztetéseken. Volt, hogy rakodó tervezéshez mutogatták a kollégáknak az eszközöket, kurva büszkék az új cuccokra. (én bezzeg nem mentem velük ki aznap a helyszíni egyeztetésre, évekig fogom még bánni)
Meg nincsen pénzünk, de az eszköz árához képest olcsó könnyűszerkezetes csarnokok nem épülnek mindenfelé. Bakker, még a D-20 meg a BTR is tető alatt kéne hogy álljon, egy zárt csarnok pimpf költség! És értem, hogy orosz és megy esőben is, de a Zsiguli is valahogy jobb állapotban maradt ha garázsban tartottad! Mivel jó esetben ezek az eszközök alig használva (hiszen béke van) vannak itt 40 évig, mi lehet fontosabb mint az állagmegóvásuk?! Mi semmiből nem tanulunk?
A javító csarnokok, hangárok lehetnek temperált, fűtött csarnokok, de tegyünk már mindent tető alá. A buszokat, Mercedes terepjárókat és teherautókat is.
Ha visszaemlékezek rémlik, hogy évekkel korábban itt megmondtuk előre, hogy ez a pillanat, ez a nemkivánt állapot el fog jönni. Azt is viccesen megjegyeztük, hogy professzionálisabb (és nyilván lelkesebb) menedzsmentet tudtunk volna összerakni a fórumozókból a Z2026 kivitelezésére...Az a helyzet, hogy feje tetején áll a haderőfejlesztésünk és a kikepzési, elhelyezési és egyéb infrát ami megalapozts volna 2017-18 környékén az egészet azt figyelmen kívül hagyta a vezetés.
Most ott tartunk emiatt, hogy ömlik.be a cucc és a gyártók huppognak, hogy nem tartjuk be a szerződésekben vàllalt tárolási kötelezettségeket, a gyakorlótereket és lőtereket amiken egyre több kiképzés van nem újítottottuk fel időben és most küzdünk, hogy a berendezéseket működtetni tudjuk az extenzív használat mellett...
A tartalékos rendszernek meg gyakorlatilag nincsenek infastrukturàlis alapjai.
Ez kinek a hibája? Vagy ennek sincs felelőse?Az a helyzet, hogy feje tetején áll a haderőfejlesztésünk és a kikepzési, elhelyezési és egyéb infrát ami megalapozts volna 2017-18 környékén az egészet azt figyelmen kívül hagyta a vezetés.
Most ott tartunk emiatt, hogy ömlik.be a cucc és a gyártók huppognak, hogy nem tartjuk be a szerződésekben vàllalt tárolási kötelezettségeket, a gyakorlótereket és lőtereket amiken egyre több kiképzés van nem újítottottuk fel időben és most küzdünk, hogy a berendezéseket működtetni tudjuk az extenzív használat mellett...
A tartalékos rendszernek meg gyakorlatilag nincsenek infastrukturàlis alapjai.
Ezzel kellett volna kezdeni amikor még volt pénz..
Az airbus inkább kussoljon és örüljön hogy nem mondjuk vissza a foshalmaz 225-öt és nem zavarják haza az idióta alkalmatlan francia "szakembereket"!Szolnok ennek a minta példája azon csodálkozom hogy meg nem mondta az Airbus nekünk h nem vállalunk garit mert nem tudjatok a szerződésben foglalt feltételeket maradéktalanul teljesíteni
Vagy lehet már említettek egy ket illetékesnek hogy ez lesz
Mi folyik Szolnokon?!Az airbus inkább kussoljon és örüljön hogy nem mondjuk vissza a foshalmaz 225-öt és nem zavarják haza az idióta alkalmatlan francia "szakembereket"!
(A gépek pedig hangárban vannak mind.)
Egy jó része sátorban (ami mondjuk temperálható) de is nagyon jól tudod hogy már kész kéne lenni az új épületnek.Az airbus inkább kussoljon és örüljön hogy nem mondjuk vissza a foshalmaz 225-öt és nem zavarják haza az idióta alkalmatlan francia "szakembereket"!
(A gépek pedig hangárban vannak mind.)
Ohhh hat sok minden ami ha egyszer valaki ki találna lenne balhé…Mi folyik Szolnokon?!
Ohhh hat sok minden ami ha egyszer valaki ki találna lenne balhé…