Láttad a videón a mozgását? Minden kanyarnál jobbra-balra csúszik a lánctalpán. Nem véletlen kapnak gumi talpat. Mocsárba-hóban-sárban ez nem gond, mikor olyan úton kell vele sokat menni ahol jó a tapadás ott jön a gond. Normál lánctalpasokat sem illik leforgatni jó tapadási viszonyok között, pont azért, mert eszi a lánctalpat, szakadhat, vagy laza lánc esetén ki is léphet belőle. Láncos exkavátorral is azért szokás ipszilonozva fordulni, hogy ne csússzon a lánctalp. Ezeknél a csuklós kormányzású vasaknál minden esetben van lánctalp csúszás. Ez az ára annak, hogy nem a csillagkerekek forgási sebességével kormányoznak, hanem a két tag egymáshoz képest bezárt szögével.
És nem APC-ről volt szó, hanem mindenesről. Nasams carriertől az ellátó járműig már minden előkerült. Naponta 200 kilométer aszfaltozott utakon.
Az oroszoknak ott a Vityaz család 40 éve. Közöttük van olyan szörny is mint a DT 30p ami 28 tonna és elvisz 30 tonna cuccot, mégsem ezekkel látják el a tankjaikat. Olyan helyeken használják, ahol tényleg folyamatosan hó van vagy sár.
Off road körökben van egy mondás. Minél jobb valami terepen, annál nehézkesebb jó útviszonyok között.
Tessék így mozog normál körülmények között.
Cserébe ezt tudja
Ugyanezen okból nem látsz az utakon hasonló megoldású gépeket.