Ócsán a lerakatból indítottunk egy T34-85-öt is. Mégsem hiszem azt, hogy tudjuk üzemeltetni normálisan.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Már ki is választottad a leggyengébb láncszemet, hogy bizonyítsa az igazad. Tyűha itt egy szar állapotú régi Csepel, ez aztán annyira szar, hogy ami mellette van azt is szar állapotú régi csepellé változtatja! Fentebb leírtam a miértet. Elmondjam mégegyszer vagy gyorsan átveszed az általános iskolás szövegértés feladatokat?
Ócsán a lerakatból indítottunk egy T34-85-öt is. Mégsem hiszem azt, hogy tudjuk üzemeltetni normálisan.
Legen így!Egyébként a Ural még elég sok van azokat újíttatjuk is fel általában, ahogy krazokat is. Azt ne felejtsétek el, hogy egy 100 000 fölötti létszámú haderő teheruató számát örököltük meg. Amiket itt láttok nagyrészt benzin üzeműek (első szériás benzines ural) vagy olyan leharcoltak (csepelek), hogy nincs értelme üzemeltetni. Amit van értelme megtartunk, de nem kell azt hinni hogy, hiány van jelenleg szállítókapacitásból. Ha valamiből hiány van az a sofőr.
Az lenne a csoda, ha a Honvédség bármit is üzemben tudna tartani, alkatrészbázist létrehozni, vagy úgy letárolni, hogy ne tengelyig legyen a sárban, gazban, egye a rozsda ... " a jó gazda gonosságával".
Az a szemét Freud.„ a jó gazda gonoszsâga“.
Nyugodtan megsértődhetsz és személyeskedhetsz, engem nem zavar.
Elolvastam a miértet, csak nem értem, hogy mégis hogyan szeretnél ilyen öreg vackokat hadrendben tartani úgy, hogy @krisss szerint igen nehéz az ukrán import alkatrészekből üzemeltetni őket. Szerintem a képeken egy rakat rozsdás, leharcolt, 40+ éves roncs van, ami csak arra jó, hogy eladják őket egy gyűjtőnek vagy vas árban a MÉH-telepre. Egyedül a hómarót tartottam volna meg a helyükben, ha értelmesen megoldható lenne a fenntartása.
Nem sértődtem meg, de rossz volt a kérdés a válasz után. Azért tartanám meg, mert amikor egy szar időszakban elássa magát a csilliárdos mindenből a legjobbat nyugati technológiás teherautó, akkor előveszed a lufikerekű krazt, megpakolod mindennel amit a másik vitt volna és azzal még elhúzol egy megpakolt zilt vagy uralt ugyanott, ahol elfosta magát az m.a.n. vagy bármi más. Már ha van ilyened mert nem basztad ki ahelyett hogy generál után eltetted volna egy ponyva vagy bármi más szar alá.
Jó elismerem, hogy van benne igazság! Másrészről viszont a képeken szereplő teherautók többségére egy generálon kívül még egy kiadós lakatos munka is ráfért volna, ha normálisan szeretnéd letárolni. Így már nem biztos, hogy megérte volna.
Egy idő után sajnos vagy nem sajnos, de muszáj lesz elengedni a régi technikát, még ha bizonyos terepviszonyok között jobban teljesítenek a nyugatiakhoz képest.
Én nyűtem a Krazt,seregben is,bányában is.Ahol nincs út,hát csinál magának.De Umimoggal is jártam,azt se kell félteni.És a MAN HX is jó gép-csak nem kell kispórolni belőle a neki való motort,hajtásláncotNem sértődtem meg, de rossz volt a kérdés a válasz után. Azért tartanám meg, mert amikor egy szar időszakban elássa magát a csilliárdos mindenből a legjobbat nyugati technológiás teherautó, akkor előveszed a lufikerekű krazt, megpakolod mindennel amit a másik vitt volna és azzal még elhúzol egy megpakolt zilt vagy uralt ugyanott, ahol elfosta magát az m.a.n. vagy bármi más. Már ha van ilyened mert nem basztad ki ahelyett hogy generál után eltetted volna egy ponyva vagy bármi más szar alá.
Én nyűtem a Krazt,seregben is,bányában is.Ahol nincs út,hát csinál magának.De Umimoggal is jártam,azt se kell félteni.És a MAN HX is jó gép-csak nem kell kispórolni belőle a neki való motort,hajtásláncot
Nem akarok kötözködni, de mire gondolsz??A probléma egyik jó leírása -szerintem- kb ilyesmi:
a szomszédos országok(4-5-6) úgy terveznek hasonló mennyiségű és minőségű beszerzéseket,
Én arra lennék kíváncsi, vajon a szomszédaink letárolják e másodvonalasnak, vagy átadják a terület védelmiseknek használatra a régi vasakat ha valamiből újabbat kapnak...vagy ott is kiselejtezik azokat.
Na igen, ezért a ,,gyöngyszemért" is igazán ,,kár", hogy leselejtezték.. Ennyi erővel a T-55-ösöket is meg kellett volna tartani.
Nem értem, hogy itt néhányan miért vannak annyira ráizgulva a 40+ éves roncsokra..
Az osztrákok is?Szerintem ugyanazt amit itt.Tárolgatják sokáig a mozdulatlan,leselejtezni való,működésképtelen szarokat,hogy papiron látni lehessen,hogy mekkora teknika mennyiség áll rendelkezésükre,csak azt figyelmen kívül hagyják,hogy használhatatlan...
Az osztrakok eladjak. /mint nekunk a leokat./ igazabol lassan a teljes hadsereguk megveheto lessz. Beke.Az osztrákok is?