W
Wilson
Guest
A vadászkiállítás minimum 50 milliárd az hol van?
Kikeresem neked és linkelem

Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
A vadászkiállítás minimum 50 milliárd az hol van?
Mki szépen sorban egyesével mondja mit szeretne, @kamm biztos szeret háromszor-négyszer nekiállni.![]()
Hát még szép!Lehet hogy az L39-NG-t, eladás céljából mutogattuk a braziloknak?
hahaha... és a Super Tucano-t gyártóknak éppen az L-39NG kéne, mikor azzal is, mint a Pilatus 21-el simán emulálható akár 5. gen. típus műszerfala stb.. marhaság.. Akár az NG. Sajnos amikor nem saját pénzéből bevásárolta magát Tombor úr, akkor már lehetett tudni, hogy miért.. A csehek sem voltak hülyék és az "aranypakettet" vagyis a vétójogot fenntartották, hogyha gázt akarna csinálni a menedzsment, akkor repitik. Hasonlóan mint az amcsikat, az első privatizáció során. Az Aero cseh nemzeti érték, és a csehek szerint ilyen olcsón és jól nem tudtak tőkeemelést csinálni a cégnél - akár állami befolyással sem.. Az évtized üzletének minősítették...Hát még szép!![]()
![]()
Arra célozhat, hogy A330MRTT lesz még rendszerben 608-as szám alatt, amit eredetileg KC-390-nek szánhattak, vagy arra, hogy a harmadik brazil gép egyszer még megérkezhet?
601 ?
602 ?
603 An-26 (kivonva)
604 A319-100
605 A319-100
606 Falcon 7X
607 Falcon 7X
608 ?
609 KC-390
610 KC-390
Ez nagyon nagy mellélövés szerintem.Hát még szép!![]()
![]()
Mert már van egy fél MRTT-nk, egy A330 cargo, ami technikilag az MRTT átépítés szerkezeti részét már teljesítette, igazi bravúr lenne kihagyni a befejezését! A civil lajstrom maradhat, meg a fehér festés is, az nem osz, nem szoroz.608: pl harmadik A319 v Falcon, mint EW gép.
MRTT minek, ha lesz KC390?
Igazatok van.... túlkombináltamEz nagyon nagy mellélövés szerintem.
Nem neked mondom elsősorban, de több embernél előkerült ez a dolog.
A braziloknak nincs szüksége kiképzőgépekre.
Nekik ott a saját gyártású Super Tucano.
Tulajdonképpen konkurenciája az NG-nek.
Az Gripen F-et meg tulajdonképpen a kedvükért fejlesztette le a Saab. Szerintem csak egybeesés a két ügy.
Ráadásul a NG Kecskemétre ment az aláírás meg Pesten volt, a HM-ben.
Mert már van egy fél MRTT-nk, egy A330 cargo, ami technikilag az MRTT átépítés szerkezeti részét már teljesítette, igazi bravúr lenne kihagyni a befejezését! A civil lajstrom maradhat, meg a fehér festés is, az nem osz, nem szoroz.
De egyikotoknek sem volt igaza, csak zsigerbol toltatok...Ezt már egy páran kifejtettük neki.
Amikor még az előző banda az alapkamatokat magassan tartotta, akkor is volt infláció nem kicsi. Gazdaságban pedig 1 millióval kevesebben dolgoztak. A magas alapkamattal megtámasztott forint stabil volt, lehetett menni külföldre vásárolgatni. Cserébe MNB kasszája is külföldön landolt évről-évre és mit ad isten, egy ennél kisebb vállság majdnem csődbe vitte az országot. Most meg nem! Hülyeségeket beszélsz!A Forint/EUR árfolyam egyértelműen káros, mert igaz, hogy az ipar alapvetően exportorientált (mármint a jármű összeszerelés, részegységek gyártása), de azokhoz is nagyon sok külföldi alkatrészt, rendszert szerzünk be. A Forintárfolyam romlása viszont mint olajban, földgázban és egyéb foszilis erőforrásban bővelkedő országnak kurvára káros, mert ezzel megy minden (még az autógyártáshoz is energia kell) és ez begyűrűzik mindenbe amelyet termelünk, akár ipari, akár mezőgazdasági termék. Ráadásul a polgároknak kifizetett fizetések még mindig alacsonyabbak mint a folyamatos infláció. Gyakorlatilag sokkal kevesebbet ér a pénzünk, ez érezhető a napi megélhetési cikkek beszerzésekor. (Persze a fogyasztói kosárban van TV is, meg számítógép de azt nem veszünk évente).. Az orvosok béremelése is azért szemfényvesztés, mert kvázi annyit kapna emelés után, mintha nem kaptak volna árfolyamromlás után. Ha kidugom a fejem Magyarország határán túlra (különösen az Európai Unió vagyis ki kell mondani saját területre (mégha ez nem is tetszik minden turbómagyarnak) mert a Fekete Tengertől az Atlanti Óceánig terjed az Uniónk), akkor a pénzem lassan 2/3-át éri mint 2 éve.. Ez azért kurva jelentős különbség.. Ami fontos az árfolyamról. Az MNB-nek és a kormánypártnak érdeke az árfolyam ilyen szinten, sőt még alacsonyabban tartása, mert akkor több pénzt síbolhat ki az árfolyam különbözetből az alapítványaiba stb. (ja és persze pld. a gáz paici és a rezsicsökkentéses emelt ára között.).
Srácok ne menjünk már el az idiótizmus irányába. Magyarország külkereskedelmi mérlege évek óta (2008 óta) pozitív.A Forint/EUR árfolyam egyértelműen káros, mert igaz, hogy az ipar alapvetően exportorientált (mármint a jármű összeszerelés, részegységek gyártása), de azokhoz is nagyon sok külföldi alkatrészt, rendszert szerzünk be. A Forintárfolyam romlása viszont mint olajban, földgázban és egyéb foszilis erőforrásban bővelkedő országnak kurvára káros, mert ezzel megy minden (még az autógyártáshoz is energia kell) és ez begyűrűzik mindenbe amelyet termelünk, akár ipari, akár mezőgazdasági termék. Ráadásul a polgároknak kifizetett fizetések még mindig alacsonyabbak mint a folyamatos infláció. Gyakorlatilag sokkal kevesebbet ér a pénzünk, ez érezhető a napi megélhetési cikkek beszerzésekor. (Persze a fogyasztói kosárban van TV is, meg számítógép de azt nem veszünk évente).. Az orvosok béremelése is azért szemfényvesztés, mert kvázi annyit kapna emelés után, mintha nem kaptak volna árfolyamromlás után. Ha kidugom a fejem Magyarország határán túlra (különösen az Európai Unió vagyis ki kell mondani saját területre (mégha ez nem is tetszik minden turbómagyarnak) mert a Fekete Tengertől az Atlanti Óceánig terjed az Uniónk), akkor a pénzem lassan 2/3-át éri mint 2 éve.. Ez azért kurva jelentős különbség.. Ami fontos az árfolyamról. Az MNB-nek és a kormánypártnak érdeke az árfolyam ilyen szinten, sőt még alacsonyabban tartása, mert akkor több pénzt síbolhat ki az árfolyam különbözetből az alapítványaiba stb. (ja és persze pld. a gáz paici és a rezsicsökkentéses emelt ára között.).
Te is a hülyeséget. Én kifejtettem azt is miért nincs igazad. De amúgy remélem ezt szolnokiak előtt nem hangoztatod mert lehet zokon veszik.De egyikotoknek sem volt igaza, csak zsigerbol toltatok...
Finnország vagy Svédország alkalmas lenne vadászpilóta-képzésre, de ha a NATO megjelenne a finneknél, szerintem az oroszok durcáskodnának. A svéd területek inkább alkalmasabbak erre, északon ugyanolyan ritkán lakott mint Kanada, van sarkvidékük, fenyveserdőik, tengerük, csak éppen a svédek se NATO-tagok.Adria kiválló hely alacsony terepkövető repülésre... tetszik vagy sem, ahhoz végtelen fenyvesek (Kanada) vagy sivatag kell (USA)
Te nem hallottad a patáliát, amit Veszprém környékén levágtak a legutóbbi Gripen éjszakai kiképzőrepüléskor?
Arra célozhat, hogy A330MRTT lesz még rendszerben 608-as szám alatt, amit eredetileg KC-390-nek szánhattak, vagy arra, hogy a harmadik brazil gép egyszer még megérkezhet?
601 ?
602 ?
603 An-26 (kivonva)
604 A319-100
605 A319-100
606 Falcon 7X
607 Falcon 7X
608 ?
609 KC-390
610 KC-390
Lehet.Te is a hülyeséget. Én kifejtettem azt is miért nincs igazad. De amúgy remélem ezt szolnokiak előtt nem hangoztatod mert lehet zokon veszik.
amúgy ezt hogyan kell elképzelni?bejönnek az amcsik és mögöttük a szolnokiak halomralőnek mindenkit akit oroszbérencnek vélnek ?D
vagy átvezsik a hatalmat?
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..