![]()
Magyarországra jött a világ egyik legnagyobb repülÅgépgyártója
Irodát nyitott Budapesten a brazil Embraer repülési óriásvállalat. A cég elsÅsorban kutatás-fejlesztési projekteket folytat majd hazánkban, melynek része lesz várhatóan műholdakkal és kisgépekkel kapcsolatos tevékenység is, késÅbb pedig gyártókapacitás kiépÃtésére is sor...www.portfolio.hu
![]()
Csúcstechnológiát és munkahelyeket teremt a haderÅfejlesztés
Technológiai ugrás elÅtt váll a magyar repülÅgépipar azzal, hogy tegnap irodát nyitott Budapesten a brazil Embraer. A világ egyik vezetÅ légi- és űripari cége gyártja 2023-tól a Magyar Honvédség új közepes méretű taktikai katonai szállÃtógépeit.magyarnemzet.hu
Arra ott vannak a "nem kormánygép" Airbuszok és Falconok - civil gépekkel olcsóbb az ilyet megoldani. Van is egy állami tulajdonú Airbus a WizzAir szolgálatában, ami "besorozható" ha kell.Simán lehet hogy a közel jövőben egyre több destabilázó országból kell menteni embert , who knows
Arra ott vannak a "nem kormánygép" Airbuszok és Falconok - civil gépekkel olcsóbb az ilyet megoldani. Van is egy állami tulajdonú Airbus a WizzAir szolgálatában, ami "besorozható" ha kell.
EAW&C gépek Embraer alapon esélyesebbek, mint további KC-390 szállítógépek. Esetleg regionális utaszállítók/business jetek - szigorúan "nem kormány gépnek".![]()
Hat, eredetileg 3 lett volna, csak nem volt már annyira keret, kozben vettek a cargo gepet stb.mennyire esélyes hogy több rámpást akarnak ? most benkő felhozta inforádión a repülőgépeknél hogy hiányoztak az afganisztáni mentésnél , és jó lett volna ha van ( opcioként mintha lett volna hogy 5-t tudnának szállítani , de lehet az csak valaki beböfögte random )
Simán lehet hogy a közel jövőben egyre több destabilázó országból kell menteni embert , who knows
Igen, ezért vettek 2 darab KC-390-est - kellenek ez a gépek. Pech, hogy még nem értek ide az "afgán kaladra", de szerintem bőven elég lesz ez a két gép a missziós feladatokra.Nem feltétlenül lesz rendesen kiépített reptér ... Szar/make shift repterekre nem száll le a wizz air
Szerinted mert nem értesz hozzá.Igen, ezért vettek 2 darab KC-390-est - kellenek ez a gépek. Pech, hogy még nem értek ide az "afgán kaladra", de szerintem bőven elég lesz ez a két gép a missziós feladatokra.
Nem, Embraer megnyitón voltam. Majd maMa nem volták Kecskeméten? Téged sem hívtak meg?
Mondta Dobó István és bezáratta az egri vár kapuját.Hàt ez baszott menő,jönnek a törökök....![]()
Szingapúr ?https://www.portfolio.hu/uzlet/20210823/alapitvanyi-tulajdonba-kerult-a-raba-20-szazaleka-497512
Ez alapján valszeg kapni fog valami megbízást a rába
Különben nekem a cikked kapcsán, meg persze korábbi meggyőződéseim alapján is elkezdett bizseregni az agyam úgy halánték környékén, hogy be fog jönni a @kamm -mal @SilvioD -vel közösen osztott agyszüleményünk a Aero-Embraer-SAAB háromszög, amiben szerepel a Gripen, az L39NG, valamint a KC-390-es, mint összekötő típusok.Nem, Embraer megnyitón voltam. Majd ma![]()
Igen, és szerintem rendelünk is +1 gépet (brazil visszamondás miatt könnyebb is lesz).Szerinted mert nem értesz hozzá.
3 gép a hadrafoghatóság miat fontos
1 szervíz/1 feladatban /egy készenlétben lenne optimális.
Azért ez nem teljesen van így ugyanis pl nagyon nem mindegy ha egy kabuli kategóriájú kimentésnél egy olyan repülőtéren kell alulétrán egyenként mindegy egyes evakuálandó személyt "bepasszírozni" egy A-319-be ahol komoly esély van arra, hogy tüzérségi csapást mérnek a repülőtérre , vagy rendelkezel rámpás KC-390- l amellyel pik-pak nagyon gyorsan megoldod a dolgot és már repülhetsz is hazafelé.Ezenkívűl még persze van még jó pár más szempont is...Arra ott vannak a "nem kormánygép" Airbuszok és Falconok - civil gépekkel olcsóbb az ilyet megoldani. Van is egy állami tulajdonú Airbus a WizzAir szolgálatában, ami "besorozható" ha kell.
EAW&C gépek Embraer alapon esélyesebbek, mint további KC-390 szállítógépek. Esetleg regionális utaszállítók/business jetek - szigorúan "nem kormány gépnek".![]()
Már bennem is motoszkál egy ideje ez az édes hármas dolog és lehet a tegnapiak tükrében ez még szorosabb dolog lesz, mert mi van ha csomagban gondolkoznak.Aero-Embraer-SAAB háromszög, amiben szerepel a Gripen, az L39NG, valamint a KC-390-es, mint összekötő típusok.
Arra ott vannak a "nem kormánygép" Airbuszok és Falconok - civil gépekkel olcsóbb az ilyet megoldani. Van is egy állami tulajdonú Airbus a WizzAir szolgálatában, ami "besorozható" ha kell.
EAW&C gépek Embraer alapon esélyesebbek, mint további KC-390 szállítógépek. Esetleg regionális utaszállítók/business jetek - szigorúan "nem kormány gépnek".![]()
Ez marhaság.
Egyrészt itt nem kell tolni ezt a ""nem kormánygép"" mantrát, ez nem a HVG.Másrészt honnan veszed, hogy olcsóbb az Airbussal menteni, mint a KC-390-el?
![]()
A tisztán teherszállító A-330-ast hogyan használnád emberek szállítására?
Ahhoz hogy viszel létrát?![]()
Fél füllel hallgattam, de ejsze nem. Max annyi, hogy 2017-től a honvédség személyi állományának mérlege pozitív.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..