Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Azon gondolkodok hogy ha ők képesek egy régi 30 éves konstrukciójú Bov ból ezt kihozni. Akkor mi is tudnánk a komondor rok helyet egy normálisabb 4x4 et tervezni és gyártani. A mistraloknak illetve ATGM nek.Ugye az nem az MCLOS-os ezer éve elavult szar Malyutka
Itt az a kérdés, hogy nekik mennyi maradt a hadiiparból és nekünk mennyi. Illetve mekkora befektetéssel tudnák az ő szintjükre eljutni ha őket vesszük alapul.Azon gondolkodok hogy ha ők képesek egy régi 30 éves konstrukciójú Bov ból ezt kihozni. Akkor mi is tudnánk a komondor rok helyet egy normálisabb 4x4 et tervezni és gyártani. A mistraloknak illetve ATGM nek.
Ott vannak a fejek a videó végében. A legújabb már rádió irányítással is rendelkezik. Nem a legmodernebb cucc sokkal inkább hogy mit tudtak belőle kihozni. És ahogy látom a legújabbat Helikopterre is rá lehet intregrálni. 200m/s sebesség.
Hát nem ismerem a magyar had ipar helyzetét de a látva őket biztosan legalább 6-8 év és jelentős befektetésekkel. És így is csak elérnénk őket szerintem.Illetve mekkora befektetéssel tudnák az ő szintjükre eljutni ha őket vesszük alapul
Újabb nagyberuházás, ezúttal Debrecenben
http://www.origo.hu/gazdasag/20190130-diehl-aviation-debrecen-szijjarto-peter.html
A Diehl Csoport gyartja az IRIS-T -t. Puszta veletlen lenne?
Életemben nem gondoltam hogy Vasváron ilyen EC gépeket tudnak felújítani, szervizelni...
Pedig debizony. Sőt, ha igaz a híresztelés, a többit is ők fogják majd.
Életemben nem gondoltam hogy Vasváron ilyen EC gépeket tudnak felújítani, szervizelni...
A bmw nem ment oda mert nincs repülőtér! Ez itt nem volt hatrány? Egy repülőgépes cégnél?
Épp azért hogy fejlődjön.A bmw nem ment oda mert nincs repülőtér! Ez itt nem volt hatrány? Egy repülőgépes cégnél?
Ahogy en látom Miskolc egy haldokló, pusztuló varos. Talán meg épp idejében jött ez a hír. Ugyanakkor miert épp Miskolc? Miért nem Debrecen vagy Nyiregyhaza? Szerintem Db ideálisabb lett volna.
Nem , ez egy olyan folyamat pont amihez nem kell reptér mert olyan munka fog folyni amihez a reptér mint olyan csak extra lenne de nem elsődleges , a karbantartás ebben az iparban kicsit más mint mondjuk egy autónál , ha egy gépről leszednek egy hajtóművet akkor akár több hónapig is parkoló pályára rakják , tehát bőven elég idő van karbantartásra küldeni teherautóval , ez főleg igaz akkor ha a hajtóműben beazonosítják a hibát , kiszerelik az alkatrészt és csak azt küldik el ,a vasba kerül másik és már megy is vissza a madárra egy földi teszt után , sok ilyet láttam , wizznél volt olyan hogy a gép hajtómű hiba miatt visszafordult , az itthoniaknak sikerült beazonosítani hogy csak egy szivattyú a hiba , gyors csere , teszt és este már rakták is vissza a hajtóműt a 321-esre , a kiszedett darabot meg küldték vissza a gyártóhoz. Miskolcra szerintem meg azért esett a választás mert 400 embert könnyebb leakasztani elvileg mint egy debrecenből ahova épp bmw gyár megy de ehhez már nem nagyon értek.A bmw nem ment oda mert nincs repülőtér! Ez itt nem volt hatrány? Egy repülőgépes cégnél?
Ahogy en látom Miskolc egy haldokló, pusztuló varos. Talán meg épp idejében jött ez a hír. Ugyanakkor miert épp Miskolc? Miért nem Debrecen vagy Nyiregyhaza? Szerintem Db ideálisabb lett volna.
Nem repülőgépeket fognak javítani, hanem repülőgépekről leszerelt hajtóműveket, vagy a hajtóművekről leszerelt segédberendezéseket: tüzelőanyag és olajszivattyúkat, szűrőket, generátorokat, szelepeket, tüzelőanyag-fúvókákat, starter-turbinákat, segédberendezés-meghajtásházat, stb.. Egyikhez se kell repülőtér mert ezeket kamionnal szállítják, egyetlen kitétel hogy a hajtóművet csak légrugózású kocsival szabad szállítani. Ráadásul Debrecenben épp elég lesz ha a BMW-hez tudnak megfelelő munkaerőt szerezni, szerintem nem az a cél hogy a két német cég egymást ölje a munkaerőért.A bmw nem ment oda mert nincs repülőtér! Ez itt nem volt hatrány? Egy repülőgépes cégnél?
Ahogy en látom Miskolc egy haldokló, pusztuló varos. Talán meg épp idejében jött ez a hír. Ugyanakkor miert épp Miskolc? Miért nem Debrecen vagy Nyiregyhaza? Szerintem Db ideálisabb lett volna.
Khm...a bmw nem csak Debrecen tábláig toboroz. Ha nyilvános lesz az infó, jelzem...de 100 km-es rádiuszt nyugodtan számíthatszNem repülőgépeket fognak javítani, hanem repülőgépekről leszerelt hajtóműveket, vagy a hajtóművekről leszerelt segédberendezéseket: tüzelőanyag és olajszivattyúkat, szűrőket, generátorokat, szelepeket, tüzelőanyag-fúvókákat, starter-turbinákat, segédberendezés-meghajtásházat, stb.. Egyikhez se kell repülőtér mert ezeket kamionnal szállítják, egyetlen kitétel hogy a hajtóművet csak légrugózású kocsival szabad szállítani. Ráadásul Debrecenben épp elég lesz ha a BMW-hez tudnak megfelelő munkaerőt szerezni, szerintem nem az a cél hogy a két német cég egymást ölje a munkaerőért.
Elég megnézni a cseh fórumokat, hogy mi véleményük a "modernizációkról" papíron jók, de a gyakorlatban a t72 modernizációjukat is fikázzák és a magyarokat irigyelik, hogy képesek újat venni ők meg foltozgatnak. A szerbek ugyanez és leginkább nekik mutatóba vannak a cuccaik 1-2 darabszámokkal. Ezek nem igazi fegyvergyártások A tótok még vicceskednek de nekik se jön össze a minőségi cuccok. Egyébként a Currus révén hasonlókat lehetne csinálni ha nagyon akarnák erőltetni. Tehát semmivel sincsenek előrébb ezek.Azon gondolkodok hogy ha ők képesek egy régi 30 éves konstrukciójú Bov ból ezt kihozni. Akkor mi is tudnánk a komondor rok helyet egy normálisabb 4x4 et tervezni és gyártani. A mistraloknak illetve ATGM nek.
Ott vannak a fejek a videó végében. A legújabb már rádió irányítással is rendelkezik. Nem a legmodernebb cucc sokkal inkább hogy mit tudtak belőle kihozni. És ahogy látom a legújabbat Helikopterre is rá lehet intregrálni. 200m/s sebesség.