Biltz, valahol ez nekem kicsit sántít (vagy utópisztikus):
- a hōszivattyúra évek óta lebegtetik az adót, a geotermikus energia dettó. Holnap kitalálja valami okostojás a NER-ben, nosza, játszuk el az inverterrel is azt, amit a pénztárgépekkel és/vagy megadóztatják a rendszered + plusz kitalálnak egyéb okosságokat (ellenōrzések, kötelezō terv, stb..)
- az éjszakai áram még azért olcsó, mert jelenleg nem kell, viszont a hálózatnak mennie kell. Ha össznépileg elkezdōdik a töltögetés, akkor valszeg nem lesz ez az árelōny, sōt...
- nem hiszem el, hogy nem fognak belenyúlni az elektromos áram árképzésébe. Évekig fizettünk csatornadíjat az öntözésre használt víz után. A vége az lett, hogy külön óra az öntözésre. Erre szinte mindenki nekiállt és fusiban kötögette a vízórákat meg a bekötéseket ide-oda, hogy megússza a csatornadíjat. Ahogy ezt meglépi az állam, garantált, hogy ez lesz (eddig mindig így volt)
- az eddig látottak alapján a Tesla-, Leaf-, stb. tulajok is egyedül ülnek ugyanúgy az autókban. Nem lett kevesebb autó. A levegōminōség sem lett jobb (az NoX csökken, de a szállópor tovább nō, a tömegközlekedés meg ugyanúgy szív..)
- a céges parkolóházban van 3 Tesla. Az elsō aki beér, egyszerre dugja fel az autót tölteni, mert mivan ha, tipikus. Szemben az irodaháznál dettó, mert ugye mindenki veríbizí, a tankolás meg hosszú idō.
- a hōszivattyúra évek óta lebegtetik az adót, a geotermikus energia dettó. Holnap kitalálja valami okostojás a NER-ben, nosza, játszuk el az inverterrel is azt, amit a pénztárgépekkel és/vagy megadóztatják a rendszered + plusz kitalálnak egyéb okosságokat (ellenōrzések, kötelezō terv, stb..)
- az éjszakai áram még azért olcsó, mert jelenleg nem kell, viszont a hálózatnak mennie kell. Ha össznépileg elkezdōdik a töltögetés, akkor valszeg nem lesz ez az árelōny, sōt...
- nem hiszem el, hogy nem fognak belenyúlni az elektromos áram árképzésébe. Évekig fizettünk csatornadíjat az öntözésre használt víz után. A vége az lett, hogy külön óra az öntözésre. Erre szinte mindenki nekiállt és fusiban kötögette a vízórákat meg a bekötéseket ide-oda, hogy megússza a csatornadíjat. Ahogy ezt meglépi az állam, garantált, hogy ez lesz (eddig mindig így volt)
- az eddig látottak alapján a Tesla-, Leaf-, stb. tulajok is egyedül ülnek ugyanúgy az autókban. Nem lett kevesebb autó. A levegōminōség sem lett jobb (az NoX csökken, de a szállópor tovább nō, a tömegközlekedés meg ugyanúgy szív..)
- a céges parkolóházban van 3 Tesla. Az elsō aki beér, egyszerre dugja fel az autót tölteni, mert mivan ha, tipikus. Szemben az irodaháznál dettó, mert ugye mindenki veríbizí, a tankolás meg hosszú idō.